Explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 jan 2023 10:31

Miranda29 schreef: ↑
30 jan 2023 08:35
Hoi lieve meiden
Dank voor jullie reacties, ik hoor morgen of het vergoed word.. en wat er uit de bloeduitslagen zijn gekomen.
Alleen nog wel heel onzeker over de stap voor explantatie. Ik wil heel graag, maar bang en durf niet zo goed. Omdat ik hiervoor echt niets had, en de pc ok vertelde tijdje geleden dat ik helemaal plat zou zijn.

Zijn jullie tevreden met resultaat tot zover?
Xxx
Lieve Miranda, je hoort van de internist of zij een medische noodzaak ziet, dus nog niet dat het vergoed wordt. Dat kun je alleen weten wanneer de pc een aanvraag bij jouw verzekeraar heeft gedaan voor de vergoeding. Deze zal de brief van de internist gebruiken, Zie mijn vorige berichtje.

Dikke kuss!πŸ˜˜πŸ’•
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 jan 2023 10:32

Colombiana schreef: ↑
30 jan 2023 03:36
Ik ben zo blij dat die krengen eruit zijn! Ik heb niet veel borsten over maar het boeit me geen ruk! Het voelt echt als een bevrijding πŸ‘ŒπŸ»πŸ’ƒπŸΎπŸ’ƒπŸΎπŸ’ƒπŸΎ
πŸ’ͺπŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ˜˜
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 jan 2023 10:33

Kemama schreef: ↑
29 jan 2023 11:34
Hey Miranda ,

Had veel klachten, gewrichtspijn, extreme vermoeiend, droge ogen, pijnlijke rechter borst, ontstekingen, haaruitval, concentratie, grieperig etc. Binnenste buiten gecontroleerd, scan hoofd, internist niets kwam eruit. Twijfelde enorm aan mijzelf en dacht dat ik gek aan het worden was, ligt het dan aan mij dat ik mij al jaren niet goed voel. Bij mij is het goedgekeurd door de zorgverzekeraar, ik hoop dat jij snel uitslag hebt en dat je voor explantatie kan gaan. Ik ben tevreden met wat ik nu heb nadat de siliconen eruit zijn gehaald. Voelt zo natuurlijk zacht, geen pijn in mijn borst meer, en hoop dat de rest van de klachten elke dag iets beter gaan. Ik blijf daar positief over!

Gr. Mary πŸ€ Xx
Dikke kus voor jou lieve Kemama!πŸ˜˜πŸ’–πŸ’–πŸ’–
Kemama

Ongelezen bericht 01 feb 2023 19:46

Colombiana schreef: ↑
30 jan 2023 03:36
Ik ben zo blij dat die krengen eruit zijn! Ik heb niet veel borsten over maar het boeit me geen ruk! Het voelt echt als een bevrijding πŸ‘ŒπŸ»πŸ’ƒπŸΎπŸ’ƒπŸΎπŸ’ƒπŸΎ

Hoi Colombia,
Je bent mooi zoals je bent! Ik vond het ook een bevrijding dat ze eruitwaren, en ben blij met wat ik over heb qua borsten.
Kemama

Ongelezen bericht 01 feb 2023 19:53

Hey Miranda,
Ik duim voor jeπŸ€
Ja ik ben heel blij Miranda.
Ik snap je onzekerheid, heb ik ook gehad en denk dat elke vrouw dat heeft. Vind dit forum dan ook heel fijn, merk echt dat ik/wij niet alleen zijn met deze gedachten en vragen.
Komt goed Miranda, vertouw in je eigen kracht powervrouw!
Gr. Kemama XX
Kemama

Ongelezen bericht 01 feb 2023 19:57

Luna MKS schreef: ↑
30 jan 2023 10:33
Hey Miranda ,

Had veel klachten, gewrichtspijn, extreme vermoeiend, droge ogen, pijnlijke rechter borst, ontstekingen, haaruitval, concentratie, grieperig etc. Binnenste buiten gecontroleerd, scan hoofd, internist niets kwam eruit. Twijfelde enorm aan mijzelf en dacht dat ik gek aan het worden was, ligt het dan aan mij dat ik mij al jaren niet goed voel. Bij mij is het goedgekeurd door de zorgverzekeraar, ik hoop dat jij snel uitslag hebt en dat je voor explantatie kan gaan. Ik ben tevreden met wat ik nu heb nadat de siliconen eruit zijn gehaald. Voelt zo natuurlijk zacht, geen pijn in mijn borst meer, en hoop dat de rest van de klachten elke dag iets beter gaan. Ik blijf daar positief over!

Gr. Mary πŸ€ Xx
Lief Luna, dank je wel 😘❀️
Jij verdient een grote knuffel voor alles wat je doet en zelf ook niet fit bent.
Respect ❀️
Miranda29

Ongelezen bericht 01 feb 2023 22:11

Hoi Luna

Inderdaad
De internist heeft me wel gebeld om de uitslagen te bespreken maar niet of het vergoed word. Morgen belt ze me weer terug om de andere uitslagen te horen van mijn eigen ziekenhuis.
Maar ik heb niets gehoord over een vergoeding. Ik dacht dat ik dan een brief zou krijgen ? En dan een pc uitzoeken?
Xxx miranda
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 feb 2023 10:18

01 feb 2023 19:57
Luna MKS schreef: ↑
30 jan 2023 10:33
Hey Miranda ,

Gr. Mary πŸ€ Xx
Lief Luna, dank je wel 😘❀️
Jij verdient een grote knuffel voor alles wat je doet en zelf ook niet fit bent.
Respect ❀️
πŸ₯°
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 feb 2023 10:19

Miranda29 schreef: ↑
01 feb 2023 22:11
Hoi Luna

Inderdaad
De internist heeft me wel gebeld om de uitslagen te bespreken maar niet of het vergoed word. Morgen belt ze me weer terug om de andere uitslagen te horen van mijn eigen ziekenhuis.
Maar ik heb niets gehoord over een vergoeding. Ik dacht dat ik dan een brief zou krijgen ? En dan een pc uitzoeken?
Xxx miranda
Nee mop, je moet nu op zoek naar een pc en dan de brief van de internist meenemen. Hij of zij doet dan een aanvraag bij de zorgverzekeraar. Maar komt helemaal goed.
Had je al wat pc's op het oog?

πŸ˜˜πŸ’•
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”