roxynultien schreef: ↑06 jul 2022 22:46
Hoii Luna,
Ja, ik heb hele erge rugklachten helaas. Misschien dat dit het zou kunnen verklaren. Los van de siliconen dan. Haha.
Nu heb ik mijn bloeduitslagen ook al ingezien en ik zie daar niks geks tussen staan. Alles is gewoon goed.
Nu vraag ik mij dus af of er überhaupt wat te vinden is in mijn bloed/urine wat kan duiden op BII / Asia?
Ik vermoed dat deze internist die er nog weinig kennis van heeft, nu denkt... oké.. lichamelijk onderzoek was oke, bloed is oke, urine is oke en de longfoto is ook oke....
Hij moet dus alleen maar uitgaan van mijn verhaal. Hij zal mij vast en zeker doorsturen uiteraard naar een PC, maar denk niet dat hij zijn best gaat doen voor een vergoeding omdat er niets te bewijzen valt, snap je?
Ik baal joh. Ik ga nu zelf ook twijfelen of het wel aan de protheses ligt. :-(
Liefs Roxy xxx
Hoi, had je mijn eerdere bericht niet gelezen?
Luna MKS schreef: ↑01 jul 2022 08:24
Hoi lieverd, het is heel belangrijk dat hij een goede brief voor de verzekering maakt. In dit topic lees je daar mee over:
https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... php?t=3264
Neem deze informatie aub mee en laat hem de brief opstellen met precies die vragen en antwoorden op die vragen. Verzekeraars zijn heel moelijk.
In de conclusie van de arts moet duidelijk staan dat deze adviseert dat de implantaten worden verwijderd.
Hij kan je verwijzen naar een pc in het ziekenhuis inderdaad of iemand waar jij naartoe wilt.
Laat maar even weten hoe het verder gaat.
Succes en liefs

❤

Luna
Geef je internist de informatie bij dat linkje. Dat is heel belangrijk! ASIA is een uitsluitingsdiagnose, zie document Zorginstituut Nederland. Geef dat aan de arts!
Er is nog geen onderzoeksmethode ontwikkeld om ASIA in het bloed of je cellen vast te stellen, dat is heel moeilijk. Maar de wetenschap komt wel steeds dichterbij
Je rugklachten hoeven niet door de siliconen te zijn ontstaan, maar we hebben vele onderzoeken gevonden die laten zien dat ons bindweefsel verzwakt door siliconen.
Sterkte en slaap lekker lieverd

🥰