Hallo
De mijne ook! _Omhelzing
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Dank je, San FLOWER
Gaat best goed, soms denk ik alleen te goed en dan voel ik wel hel snel dat het nog niet zo veer is. Ben nog een beetje onzeker met douchen en naar buiten gaan.
Maar ik ben toch zo blij dat het achter de rug is en met elke dag alleen maar beter gaat worden.
En van de warmte heb ik gelukkig niet zo last (zit en lig ja alleen maar thuis). Hoop jij ook niet.....
Liefs Momo
Gaat best goed, soms denk ik alleen te goed en dan voel ik wel hel snel dat het nog niet zo veer is. Ben nog een beetje onzeker met douchen en naar buiten gaan.
Maar ik ben toch zo blij dat het achter de rug is en met elke dag alleen maar beter gaat worden.

En van de warmte heb ik gelukkig niet zo last (zit en lig ja alleen maar thuis). Hoop jij ook niet.....
Liefs Momo
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
Hoi ik voel erg weinig pijn dus liep een dag later al over de markt maar je wordt wel terug geroepen hoor in mijn geval met veel wondvocht in de borst ookal voel je je lichamelijk goed doe het rustig aan je lichaam moet toch herstellen merk dat ik gauw veel doe en dat mijn rechter borst ook groter is van voch heb ik toch nog even borstjes(lol) zal uiteindelijk wel verdwijnen ben rechts dus pak ook alles met die arm dan denk ik dus daar zit meer vocht in dus zal wel door teveel doen komen mijn littekens genezen mooi zonder ontstekingen bij mij voor het eerst maar lastig hoor voor mij niks doen heb ook ADHD dus kan moeilijk rustig blijven blij te horen dat je je goed voelt mocht 3 dagen na de operatie douchen en zit nu af en toe tot mijn buik in een zwembadje thuis is lekker voor verkoeling het forum dan maar lezen is een leuke bezigheid en afleiding en begrip kun je nu gebruiken zit soms echt te wachten tot ik een piepje hoor dat inhoud dat er weer op het forum geschreven is en dan ga ik gauw lezen erg hè maar wel fijn de steun van de mensen hier het helpt mij de dag door nou lieverd heel veel sterkte nog de komende tijd ben je ook al aan het ontgiften? Succes san CYBERKISS
Hallo San,
Is er iemand die je een beetje kan terug houden in je dadendrang? Lijkt me echt lastig voor je. Ik vind het eigenlijk niet zo erg om een beetje rustig aan te doen (ben meer zo de ik maak me onzichtbaar type) maar ik vind het ontzettend lastig om andere te hulp te vragen. Ik doe het dan toch maar liever zelf. Een ik ben ook heel blij met dat forum, kom er niet omheen als ik de pc aanzet. Ga zo ook nog iets op ervaringen plaatsen van wegen het douchen....
Ontgiften..ja weet ik niet, ik doe maar iets. Probeer gezond te eten, veel te drinken een slik Vit C/D/Multi, Selenium. Het voelt tenminste goed om iets in te nemen
Fijne dag nog voor je
Ik vind overigens dat je een hel mooie, soms grappige manier van schrijven hebt een lees graag jou berichten FLOWER
Is er iemand die je een beetje kan terug houden in je dadendrang? Lijkt me echt lastig voor je. Ik vind het eigenlijk niet zo erg om een beetje rustig aan te doen (ben meer zo de ik maak me onzichtbaar type) maar ik vind het ontzettend lastig om andere te hulp te vragen. Ik doe het dan toch maar liever zelf. Een ik ben ook heel blij met dat forum, kom er niet omheen als ik de pc aanzet. Ga zo ook nog iets op ervaringen plaatsen van wegen het douchen....
Ontgiften..ja weet ik niet, ik doe maar iets. Probeer gezond te eten, veel te drinken een slik Vit C/D/Multi, Selenium. Het voelt tenminste goed om iets in te nemen

Fijne dag nog voor je
Ik vind overigens dat je een hel mooie, soms grappige manier van schrijven hebt een lees graag jou berichten FLOWER
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
Lieve San & Momo, blij te lezen dat jullie elke dag vooruit gaan ! Ja , dat even zelf doen is wel een dingetje hè !? Vragen is zo moeilijk
Het is allemaal heel herkenbaar,maar doe toch voorzichtig ! Ik zit vandaag 6 en halve week na explantatie en ben me vanmorgen rot geschrokken tijdens het douchen ! Iets te enthousiast aan 't soppen en kreeg me toch een steek ! In de linkerborst ,dus das altijd eng . Gisteren wakker geworden van zo'n steek en waarschijnlijk is dat een inwendige hechting die plopt
Later zag ik dat de borst "gefluft"was : een lelijke plooi was ineens weg ! Blij toe dus ! Dag meiden, doe rustig aan ,voor je het weet MOET je alles weer zelf doen
Dikke knuffel Janneke x FLOWER