mcghan implantaten. februari 2015 10 jaar

Protheses vanwege cosmetische reden.
6x

Ongelezen bericht 10 jun 2014 09:08

Hai Sunny,

Het is echt allemaal zo herkenbaar, we zijn zo blij dat we weten waar het vandaan komt en het irritante vind ik dat we het allemaal zelf maar uit moeten zoeken.
Gelukkig kwam ik door het googlen hier op terecht, maar had ik het maar jaren eerder geweten. Ik heb zoveel jaren weggegooid, ik ben er kapot van!

Maar goed, nog even en dan ben ik er vanaf en jij vast ook.
Kunnen we naar herstel toeleven!

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Janneke

Ongelezen bericht 10 jun 2014 09:27

Hey Sunny, veel succes bij dr Kappel morgen Knuff. Janneke FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 jun 2014 09:53

Heb je berichtjes aangepast en ook die van de anderen. Je oude naam in nu helemaal weg.

Succes morgen bij dr. Kappel!!!

X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Sunny

Ongelezen bericht 10 jun 2014 11:26

-Tank-You

Je bent een schat Luna FLOWER
Sunny

Ongelezen bericht 10 jun 2014 11:28

Dames allemaal bedankt voor de warme berichten.
Ik verlang naar morgen en neem mijn vriendin die ook die gifbommen heeft mee.
Explantatie here we come We are HAPPY!

Zonnige dag

liefs
sunny
Francien

Ongelezen bericht 10 jun 2014 12:31

Bij dr. Kappel ben je in goede handen Sunny! En misschien is je vriendin straks ook wel om...
ildiko

Ongelezen bericht 13 jun 2014 07:55

Hallo Sunny ,
Ben wel benieuwd hoe het was geweest bij Dr Kappel?
Greetz ildiko
Sunny

Ongelezen bericht 15 jun 2014 23:31

Dag Allemaal,

Ik had even tijd nodig om het gesprek met dr kappel een plekje te geven.
Eigenlijk ben ik nog erg wisselend over wat ik precies wil.

Als eerst wil ik zeggen dat ikerg tevreden ben over dr Kappel!
*Eerlijk
*Kundig
*Meelevend
*Denkt mee met financiële stukje zoals verzekering maar ook eigen portemonnee
*Dient de aanvraag bij de verzekering in
*werkt met een duidelijk stappenplan
*Goeie uitleg
*Geeft ruimte voor vragen

Ik kreeg een compliment over mijn borsten. Erg mooie vorm. Ze voelen soepel.
Gezien mijn klachten --> explantatie
Ze kon niet echt merken dat ik zo ziek ben als ik vertelde met mijn lijst aan wat ik aan klachten heb.
Nou moet ik zeggen dat ik al 2 maanden hoge dosering b12 en vit D slik ik me stukje beter voel.
Ik kom de dag een stuk sterker door. Het gevoel van afwezig zijn is minder. Ben echt meer bij de les.

Voor vergoeding MRI laten maken om aan te kunnen tonen of ze mogelijk gescheurd zijn.
Op basis van mijn ziek zijn is het risico groot dat ik geen dekking krijg van de verzekering.
Dr Kappel is niet op de hoogte dat zij gecontracteerd staat bij VGZ maar ze vindt het prima.

Er zijn 3 mogelijkheden:
*Explantatie
*Explantatie en lipofilling(3×)
*Explantatie en monoblock hydrogel

Allen goed door genomen. Ik weet nog niet welke keuze ik maak. Nog erg wisselend van gedachten.
Ik weet nog niet of ik kan leven met monoblock omdat het niet in mijn lichaam hoort. Lipofilling is te prijzig. Explantatie
en niks meer terug, afwachten en alsnog zien wat ik wil. Ik praat prive veel met naasten. Dat voelt goed.
Ik merk dat ik de keuze echt zelf moet maken en niemand mij daarbij kan helpen. Dat maakt het verwarrend voor mij.
Aankomende week een bel afspraak. Ik heb besloten de MRI aan te vragen en natuurlijk voor explantatie. Verder moet ik nog nadenken.
Eind juli begin augustus wordt ik verlost van de ziekmakende boosdoeners. Kon ook eerder maar ik ga van 8 tot 17 juli naar Turkye.

Liefs Sunny
Francien

Ongelezen bericht 16 jun 2014 07:58

Tijd om er rustig over na te denken Sunny. Is een lift ook een optie?
Janneke

Ongelezen bericht 16 jun 2014 09:22

Hey Sunny, jou gedachten zijn zo herkenbaar, je weet dat ze er uit moeten ,maar dan ? Ik besloot voor explantatie te gaan en eventueel lipo filling als het resultaat zou tegenvallen. Ik had n.l. nogal een kuil door weefselverlies in de rechterborst. Gaande de tijd voor de operatie werd het explanteren en netjes maken... Dat heet dan een lift Het resultaat is mooie kleine borstjes waar ik heel goed mee kan leven . Lipo is idd niet te betalen en vet heb ik ook niet ..Vrijdag gaan de hechtingen eruit en zal ik een nieuwe foto plaatsen. Laat alles bezinken ,je komt er wel Dag xxx Janneke FLOWER
Sunny

Ongelezen bericht 16 jun 2014 10:47

Francien een lift is voor mij niet van toepassing denk ik.
Dr kappel heeft daar ook niks over gezegd.

Janneke. Ja een hele moeilijke keuze die gemaakt moet
worden. Als ik niet 100% achter lipofilling of monoblock
sta is het op korte termijn van belang dat ze eruit gaan.
Dat staat vast!!
Ik ben niet dik maar heb genoeg vet om te vullen. Denk ook aan 1x
vullen tijdens de operatie maar dan kan er maar 75cc in en dat
is niet veel. Daarbij komt dat je met die hitte zo een speciale
broek aan moet.

ik ben heel benieuwd naar je foto Janneke!!
Hoe voel je je?
En hoe voel jij je francien?

Liefs
sunny
Francien

Ongelezen bericht 16 jun 2014 21:33

Ha Sunny, ik voel me prima, maar mijn operatie heeft ook alweer meer dan een jaar geleden plaatsgevonden. Na de operatie, explantatie met lift, neb ik totaal geen problemen gehad, ik ben ook heel blij met het resultaat. Vandaar ook dat ik de lift aandroeg, maar je krijgt dan natuurlijk wel extra littekens. Voor mij niet erg, want ik had ze al vanwege mastopathia- operaties en andere ellende. Nu is alles in orde!o
Sunny

Ongelezen bericht 17 jun 2014 11:40

Francien wat goed te horen dat het zo lekker met je gaat!
En niet minder belangrijk dat je tevreden bent met hoe
Je borsten eruit zien IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM

liefs
Janneke

Ongelezen bericht 17 jun 2014 12:39

Ik ga best goed hoor Sunny, moet wel oppassen dat ik niet te veel doe, af en toe duizelig. En jeuk ,veel jeuk ,vannacht ook die sportbeha uit gedaan Pfew ! opluchting ! Hoe lang moet ik dat ding s nachts aan ? Strips zitten er ook nog op en die heb ik vanmorgen een beetje bijgeknipt dat scheelt weer. Ze mogen er af vallen maar ik durf er niet aan te trekken :roll: Het aankomen is nog een probleem ,ben zelfs nog wat afgevallen :/ net aan 45kg.. Ik wilde geen mono block : 1) de enveloppe vertrouw ik niet en 2) ik wil over 10 jaar niet weer deze ellende ! Is eerst genezen en eventueel later een lipofilling een mogelijkheid voor jou ? Lekker warm van de winter die broek :lol:
En Francien, fijn dat je er weer bij bent de laatste tijd ,je geeft me veel moed voor de toekomst ! Knufs Janneke FLOWER
6x

Ongelezen bericht 20 jun 2014 08:51

Hai Sunny,

Lijkt me inderdaad lastig als je meerdere opties gepresenteerd krijgt.
Bij mij was er 1 optie eruit, omdat ik niet veel borstweefsel heb, dus alleen verwijderen protheses.

Wat zegt je intuïtie, dat is namelijk het beste om naar te luisteren. Ergens diep van binnen zit dat stemmetje die jou de goede keus laat maken.

Het is veel allemaal, ik wens je veel sterkte met het maken van je eigen goede keus, een keuze die helemaal bij jou past!

Liefs Mik.
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”