Op naar snelle explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 aug 2013 09:39

ik lees je eerder berichtje nog even. die had ik niet gezien.
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 aug 2013 10:03

Anne_J schreef:maag/darm onderzoek gehad en had ik ook nog een helicobacter bacterie waarvoor ik 42 tabletten antibiotica moest nemen...
Ik voel aldoor achter mn borst een soort luchtbellen heen en weer gaan, ook als ik een slok drinken neem kan je het hele proces horen, en voel het weglopen als een trechtertje. ...
komt door teveel maagzuurproductie!!! artsen zijn niet slim, ze hadden je naast de antibiotica ook maagzuurremmers moeten geven!!! ik ken nog iemand bij wie hetzelfde gebeurde. kreeg alleen antibiotica en geen maagzuurremmer. probleem werd alleen maar erger! ik vrees dat je misschien nogmaals aan antibiotica moet en ditmaal ook maagzuurremmers. wat zegt de internist nu dan? de mijne gaf me meteen een zooi pillen te slikken dus snap niet waarom ze zo stom zijn.
Anne_J schreef: Levendbloedanalyse, hier heb ik ook een bodyscan gehad waar niets anders uitkwam dat ik veel candida had, wel is door hem lichtje gaan branden, want door lichamelijk onderzoek zei hij' goh ben je je wel bewust dat je siliconen draagt wat ook voor vergiftiging kan zorgen. En zo is het balletje gaan rollen. Ook kon waren de cellen heel raar vervormd en verdwenen als sneeuw voor de zon
...
Candida is een gevolg van de siliconen! Veel vrouwen met protheses hebben overmatige schimmelgroei. Ook bacteriën. Lees dit stuk: http://plastikos.com/pdf/articles/Silic ... rticle.pdf
Neem het mee naar de behandelaar en ook de internist.
hier meer belangrijke info: http://klachtensilicon.forum2go.nl/bela ... t-t71.html

goh ben je je wel bewust dat je siliconen draagt wat ook voor vergiftiging kan zorgen
hij zegt het net even verkeerd! het komt juist door de siliconenbelasting dat je lichaam ook nog eens te kampen krijgt met schimmels en bacteriën.

+ teveel maagzuur komt doordat je lichaam continu in een stresssituatie verkeerd doordat je tegen een indringer moet vechten. dus het komt zeker niet alleen door de maagbacterie! beide versterken elkaar. je bent gewoon verzwakt en een heel makkelijk doelwit voor die micro-organismen.
is je vitb12 wel ok? vrouwen met siliconen kunnen door de candida infectie in het maagdarmkanaal een tekort krijgen. ook speelt bij jou de maagzuur nog eens mee. ik vind dit heel erg voor je. dit zijn geen leuke dingen.

moet er nu wel mee stoppen ok.

sterkte!
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 aug 2013 10:20

een stuk uit het bestand: Approximately half of my silicone gel explants when capsular cultures are performed have infection ranging in a wide variety of gram positive and gram negative organisms including staphococcus, pseudomonas, Enterococcus, and a multitude of other organisms. The higher percentage of the saline, especially textured saline, capsular cultures are positive as well. We have been unsuccessful in growing fungal cultures although we know that there is fungus inside the implants especially the saline implants. These are often sent to Dr. Pierre Blais in Canada and he reports different types of fungi inside the implants include aspergillus. Many patients will not recover without treatments with anti-fungal agents. Patients who go to plastic surgeons who do not treat with anti-fungals often have an exacerbation of their symptoms due to surgical stress combined with peri-operative antibiotics and become very ill for several months after surgery with systemic candidiasis symptoms including severe fatigue, myalgias, mental clouding and increased IBS symptoms which are worsened with the ingestion of sugar. Many of my patients also complain of shortness of breath which resolves on anti-fungal treatment. This may actually be an allergic reaction to pulmonary candidiasis. The bacterial infection needs to be treated in these patients around the time of surgery if we can get cultures specific antibiotic treatment. This is preferable, however, I usually begin the patients on Cipro in the peri-operative period usually based on the amount of mastodynia or breast tenderness that they have. If they have a great deal of mastodynia, I’ll begin them on antibiotics prior to surgery along with an anti-fungal agent such as Diflucan if liver function tests are normal. The Cipro often will usually improve the mastodynia which probably in most cases will reoccur after the patient is done with the medication if the implants are not subsequently removed. I believe that the pain is mostly due to infection but also can be due to inflammation from the cytokines
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 sep 2013 10:29

Lieve Anne,

Ik lees net in een ander berichtje dat je morgen onder het mes gaat.
Ik hoop dat je mijn berichtje nog zult lezen. Ik wens je ongelofelijk succes voor morgen. Het komt goed met je.
You will
Afbeelding
tomorrow

+LOVE+ _Omhelzing Luna
meisie

Ongelezen bericht 09 sep 2013 11:37

Ook van mij heel veel succes morgen! Het gaat goed komen!

=liefs= Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Anne_J

Ongelezen bericht 09 sep 2013 16:16

Super bedankt voor jullie lieve berichtjes <3

Ik ben behoorlijk zenuwachtig maar moet op mijn gevoel vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen, kan alleen nog maar tranen laten...

Straks lekker rustig mijn tas inpakken en we gaan ervoor!

Ik laat zsm van mij horen.

Lieve Groet
Anne

Explantatie http://klachtensilicon.forum2go.nl/expl ... -t948.html
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”