Even voorstellen Faith

Protheses vanwege cosmetische reden.
faith

Ongelezen bericht 02 jan 2013 17:50

Implantaten : Eurosliconen

Hier ben ik dan eindelijk op het forum heb al veel kontakt gehad via prive mail en mijn borsten (met hulp via het team) zijn er 3 weken geleden uit door dr Kingma uitgehaald...Ik had ze 5 jr geleden laten plaatsen in de Bergman kliniek, 10 jaar over nagedacht of ik het zou doen...Het was niet schadelijk zeiden ze en zeggen dat nog steeds...Had ik maar beter geweten toen.. ben al een jaar heel ziek met een aantasting van mijn centraal zenuwstelsel en een verlamming in mijn rechterarm en hand, en nog een waslijst aan klachten, vandaar deze late reaktie het kost me erg veel moeite aangezien ik bij inspanning erg ga rillen...en tremoren heb.
Maar ik wil iedereen graag helpen bij het besluit ze te laten verwijderen.
Het begon zo een jaar geleden te sluimeren met erg moe zijn mijn voet en hand trokken steeds samen, schimmel op huid, en na een massage belandde ik op de eerste hulp aangezien de volgende ochtend ik totaal geen kracht meer had in de spieren.. eerst hele malle molen doorgegaan een hersenscan op Parkinson, Tumor, allerlei testen op lyme, syffilus vit B tekorten alternatief circuit in niemand vond iets behalve uitgeputte nieren uiteindelijk Heliomare beland bij psycholoog maar die vonden ook niets...tot gelukkig ik een artikel las in de cosmo toen begon er iets te dagen... wat een wirwar aan emoties wel eruit niet? ben bij Nannayakara geweest in VU en deze vermoedde een lekkende rechterborst eruit halen was zijn advies, uit onderzoeken bleek dat ik een auto imm ziekte aan het ontwikkelen was en bij verwijdering kon ik nog hopen op herstel, ook nog een mammo laten doen in ander zieknhuis om te checken of ze kapot waren, daar kon Nannayakara niets mee zei dat je dat niet kon zien en hij had gelijk! alles in takt geen scheuren zeiden ze maar iets in me zei ik haal ze eruit 5o% kans dat ik me beter zal voelen, en wat gebeurde er: ze waren zo doorgezweet en plakkkerig en voor de helft minder gevuld als toen ze geplaatst waren pas 5 jr terug!!! Er waren ook dubieuze resten zwart materiaal gevonden buiten het kapsel en de prothese, dit ging voor onderzoek naar het lab en het was siliconen materiaal!! zo erg vandaar dus mijn verlamming trillingen hoofdpijnen en concentratieverlies en spierzwakte trage bewegingen etc... Ik had een goedlopend bedrijf wat ik stop heb moeten laten zetten tot groot verdriet...Na explantatie normaliseerde hartlag van 49 naar 78 steken in ruggegraat en borsten verdwenen, ben iets sneller geworden en ik ben helderder en dat al na 3 weken! ik zat gewoon gevangen in mijn lijf mijn hersenen reageerden niet op wat ik wilde zelfs dansen mijn grote hobby ging niet meer.. Ben er nog niet maar hoop dat alles zich nog herstellen zal moet op 2 tot 3 jaar rekenen zei Nannayakara om te zien wat zich nog herstelt en misschien herstelt niet alles zich meer er was al veel beschadigd...Ben blij dat ze eruit zijn..
Wendy

Ongelezen bericht 02 jan 2013 22:04

Wow wat een heftig verhaal Faith :shock: ! Wat een ellende zeg...niet te geloven wat die troep in je lichaam kan veroorzaken. En elke dag komen er weer vrouwen bij met dit soort problemen, niet te geloven dat er nog steeds siliconen geimplanteerd worden! Hopelijk herstel je weer en kom je voor een groot gedeelte van je klachten af. Gebruik je ook iets om te ontgiften? Ik gebruik nu een jaar chlorella en omega3 en het helpt mij wel. De laatste tijd wat minder regelmatig gebruikt maar ik merk het meteen aan mijn lichaam, dus blijf het nog maar een tijdje gebruiken.
Sterkte!!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
faith

Ongelezen bericht 02 jan 2013 22:17

Wendy schreef:Wow wat een heftig verhaal Faith :shock: ! Wat een ellende zeg...niet te geloven wat die troep in je lichaam kan veroorzaken. En elke dag komen er weer vrouwen bij met dit soort problemen, niet te geloven dat er nog steeds siliconen geimplanteerd worden! Hopelijk herstel je weer en kom je voor een groot gedeelte van je klachten af. Gebruik je ook iets om te ontgiften? Ik gebruik nu een jaar chlorella en omega3 en het helpt mij wel. De laatste tijd wat minder regelmatig gebruikt maar ik merk het meteen aan mijn lichaam, dus blijf het nog maar een tijdje gebruiken.
Sterkte!!
Hee Wendy, dank je wel ja ik gebruik het maar ben zo duizelig had jij dat ook? Hoop zo dat ik opknap groetjes
Wendy

Ongelezen bericht 03 jan 2013 09:00

Hoi Faith, ik was niet duizelig van de chlorella ofzo. Ik heb het wel langzaam opgebouwd hoor, dus eerst 3x daags 1 tablet en dan opbouwen tot 9 per dag totaal. Ik weet wel dat ik in het begin na de explantatie ook nog veel last had van de narcose. En na 3/4 weken werd ik HEEL erg ziek, al mijn klachten werden wel 10x zo erg...dit duurde een week of 2 en daarna begon ik ECHT te herstellen en op te knappen. Mijn energie kwam terug, de gewrichtspijnen werden minder. Welke chlorella gebruik je eigenlijk?
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
faith

Ongelezen bericht 03 jan 2013 12:56

Wendy schreef:Hoi Faith, ik was niet duizelig van de chlorella ofzo. Ik heb het wel langzaam opgebouwd hoor, dus eerst 3x daags 1 tablet en dan opbouwen tot 9 per dag totaal. Ik weet wel dat ik in het begin na de explantatie ook nog veel last had van de narcose. En na 3/4 weken werd ik HEEL erg ziek, al mijn klachten werden wel 10x zo erg...dit duurde een week of 2 en daarna begon ik ECHT te herstellen en op te knappen. Mijn energie kwam terug, de gewrichtspijnen werden minder. Welke chlorella gebruik je eigenlijk?
he Wendy, ik gebruik de poeder via het forum zonder silicium uit Korea 2x p dag een maatlepeltje snap jij hoe het werkt? Ik las nl dat siliconen nooit meer uit je lichaam gaan dus waarom is het dan zo goed? en ben je helemaal genezen?
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 jan 2013 14:40

Lieve Faith,
Afbeelding
Ben heel erg blij dat je jouw verhaal hier hebt geplaatst! Hoop zo dat er heel veel vrouwen meelezen en wakker worden geschud. Het is echt te erg voor woorden wat siliconen kunnen doen. Ik heb dat zelf ook aan den lijve ondervonden. Schandalig dat men nog steeds blijft beweren dat het allemaal veilig is!

Dank je wel dat je overal een berichtje plaatst. Heel goed dat je dit doet!! Keep up the good work!

Heb je herstel verhaal ook snel gelezen. Zo fijn al die verbeteringen! Heb je de tijd gezien waarop je het plaatste? 11.11, hahahaha dat samen met je mooie nick maakt het echt wel sterk! Weet zeker dat jij straks een heel groot voorbeeld wordt voor heel veel vrouwen!! Dat je straks oer en oersterk bent en aan iedereen zult laten zien dat je heel veel kunt herstellen na explantatie.

Heel veel sterkte met je verdere herstel, lieverd. En houd ons op de hoogte!

Heel veel liefs, Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 jan 2013 14:50

faith schreef: ik gebruik de poeder via het forum zonder silicium uit Korea 2x p dag een maatlepeltje snap jij hoe het werkt? Ik las nl dat siliconen nooit meer uit je lichaam gaan dus waarom is het dan zo goed? en ben je helemaal genezen?
Het is goed omdat het de giftige stoffen waar siliconen uit bestaan uit het lichaam kan verwijderen.
Grote delen siliconen kunnen inderdaad niet zomaar je lichaam uit. Alleen door chirurgie. Wat wel kan is dat je lichaam na verloop van tijd geen interesse meer toont in siliconen en niet meer reageert met afweerreacties. Je lichaam komt hierdoor weer tot rust.
faith

Ongelezen bericht 03 jan 2013 19:38

Luna schreef:Lieve Faith,
Afbeelding
Ben heel erg blij dat je jouw verhaal hier hebt geplaatst! Hoop zo dat er heel veel vrouwen meelezen en wakker worden geschud. Het is echt te erg voor woorden wat siliconen kunnen doen. Ik heb dat zelf ook aan den lijve ondervonden. Schandalig dat men nog steeds blijft beweren dat het allemaal veilig is!

Dank je wel dat je overal een berichtje plaatst. Heel goed dat je dit doet!! Keep up the good work!

Heb je herstel verhaal ook snel gelezen. Zo fijn al die verbeteringen! Heb je de tijd gezien waarop je het plaatste? 11.11, hahahaha dat samen met je mooie nick maakt het echt wel sterk! Weet zeker dat jij straks een heel groot voorbeeld wordt voor heel veel vrouwen!! Dat je straks oer en oersterk bent en aan iedereen zult laten zien dat je heel veel kunt herstellen na explantatie.

Heel veel sterkte met je verdere herstel, lieverd. En houd ons op de hoogte!

Heel veel liefs, Luna
Oh ja niet eens gezien, jij hebt zeker veel op met spiritualiteit?
Er gebeuren bij mij steeds gekke dingen met 11.11, maar goed ff terzake ik hoop dat ik veel mensen kan helpen dan is het misschien nog ergens goed voor geweest... dank je wel Luna jij bent ook een topper op dit forum heb veel aan jullie te danken, jazeker ik hou jullie op de hoogte x
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 jan 2013 15:05

faith schreef:Oh ja niet eens gezien, jij hebt zeker veel op met spiritualiteit?
Er gebeuren bij mij steeds gekke dingen met 11.11, maar goed ff terzake ik hoop dat ik veel mensen kan helpen dan is het misschien nog ergens goed voor geweest... dank je wel Luna jij bent ook een topper op dit forum heb veel aan jullie te danken, jazeker ik hou jullie op de hoogte x
Een mooie, heerlijk ruikende -BLOEM- voor jou!
X Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”