Voorstellen - Mirke
Hoi Snoes, ik reageer even namens Mirke, want weet niet wanneer ze weer online zal zijn en jij wilt vast meer weten.
De operatie doet dr. Kappel in Amersfoort. Je kunt niet kiezen voor een locatie: consulten in Zwolle, operatie in Amersfoort. In Zwolle heeft ze geen operatiekamers.
Hoop dat je hier wat aan hebt. Fijne dag en liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hi Snoes,
Zag dat Luna ook al op dit bericht heeft gereageerd.
Dr. Kappel haar idd haar gesprekken in Zwolle. Operatie ergens anders, je kunt dit niet zelf kiezen. Ze is heel betrokken tijdens het proces. De spanning begint langzaam te komen voor de operatie. Positieve spanning zo van, eindelijk is het zover.
Wil je ook in gesprek met haar?
Liefs Mirke
Thanks voor het reageren LunaLuna MKS schreef: β30 aug 2023 10:59Hoi Snoes, ik reageer even namens Mirke, want weet niet wanneer ze weer online zal zijn en jij wilt vast meer weten.
De operatie doet dr. Kappel in Amersfoort. Je kunt niet kiezen voor een locatie: consulten in Zwolle, operatie in Amersfoort. In Zwolle heeft ze geen operatiekamers.
Hoop dat je hier wat aan hebt. Fijne dag en liefs,
Luna![]()
Even een update zo richting de operatie.
Bizar hoe snel alles kan gaan 12 juni de link met mijn protheses en 9 september de operatie!
Heb toestemming van mβn zorgverzekeraar voor een vergoeding voor de operatie. Mijn huisarts gaat de drains verwijderen en heb hem ook het protocol van toetsing voor medische noodzaak van explantatie gegeven. Nog iets meer dan een week en dan is het zover.
Zal ook een verslag van de dag van operatie maken, vooral heel blij dat het bijna zover is, bijna verlost van mβn protheses.
Liefs Mirke
Bizar hoe snel alles kan gaan 12 juni de link met mijn protheses en 9 september de operatie!
Heb toestemming van mβn zorgverzekeraar voor een vergoeding voor de operatie. Mijn huisarts gaat de drains verwijderen en heb hem ook het protocol van toetsing voor medische noodzaak van explantatie gegeven. Nog iets meer dan een week en dan is het zover.
Zal ook een verslag van de dag van operatie maken, vooral heel blij dat het bijna zover is, bijna verlost van mβn protheses.
Liefs Mirke
Wat superfijn dat de vergoeding rond is!Mirke schreef: β30 aug 2023 11:43Even een update zo richting de operatie.
Liefs Mirke![]()
Goed dat je het protocol meeneemt naar je huisarts, zo kan hij ook andere vrouwen helpen.
Succes met de laatste loodjes!
Kusss
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Mirke,
Hoe is de operatie gegaan ?
Ervaar je ook veel pijn en had je dual plane of voor de spier ?
Heb je via dr Kappel de vergoeding via de verzekering rond gekregen en wat moest je hiervoor doen ?
Ik wens jou een spoedig herstel !
Ga je ook nog detoxen verder ?
Groetjes Snoes.
Hoe is de operatie gegaan ?
Ervaar je ook veel pijn en had je dual plane of voor de spier ?
Heb je via dr Kappel de vergoeding via de verzekering rond gekregen en wat moest je hiervoor doen ?
Ik wens jou een spoedig herstel !
Ga je ook nog detoxen verder ?
Groetjes Snoes.