Een tijd geleden heb ik mijzelf voorgesteld, inmiddels ben ik een heel eind verder in het proces.
Dr. Kappel heeft op korte termijn plaats gemaakt voor een consult (heel dankbaar voor!) en omdat ik vermoedde dat ik met mijn klachten wel kans maak op vergoeding heb ik besloten om de internist een poging te wagen. Door dit forum ben ik bij het Acibadem gekomen, bij dr. Beekman. Ik kon snel terecht en heb hier vorige week een consult gehad en een MRI. Er is bloed afgenomen en 2 juni heb ik een belafspraak om de resultaten te bespreken. Echter, werd ik de dag erna al gebeld dat ze in mijn MRI beelden hebben gezien dat er een scheur in het implantaat van mijn linkerborst zit

Geluk bij een ongeluk is dat dit wel recht geeft op vergoeding, maar wellicht waren mijn systemische klachten ook al ‘voldoende’ geweest voor de verzekering. Maar, dit geeft sowieso extra doorslag.
Ik ben ook vrij snel door Rita gebeld dat ze de planning voor de operaties aan het maken was, ik sta voor nu voor 11 juni. Ik heb daar nog geen bevestiging van gehad, maar ik heb al wel een bevestiging van de afspraak bij de anesthesist twee weken ervoor. Dus even afwachten denk ik? (iemand met ervaring bij Dr. Kappel hoe haar proces verloopt?)
Ik heb van haar begrepen dat bij haar altijd achteraf gedeclareerd moet worden, terwijl mijn verzekering als vereiste heeft dat dit vooraf wordt aangevraagd. De internist heeft dezelfde dag nog de brief naar dr. Kappel gestuurd waarmee ze de aanvraag kan doen, dus ik wacht even af of dit voldoende is voor de verzekering.
Dus, we kunnen al gaan aftellen! Spannend, maar het is wel nodig.