Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Rizzo88

Ongelezen bericht 12 jan 2022 15:56

Hoi!
Ik ga me toch maar even voorstellen na twee weekjes te hebben meegelezen.
Ik heb besloten om mijn siliconen protheses te laten verwijderen. Dit omdat ook ik door de vele media aandacht bewust ben geworden van het feit dat het niet gezond kan zijn deze dingen in je lichaam te laten zitten. Ze zijn geplaatst in maart 2013, dus bijna 9 jaar oud. Verder nooit (bewust) klachten ervaren. In deze 9 jaar, ben ik samen gaan wonen, getrouwd en heb ik 2 kinderen gekregen. Op dit moment ben ik 33 jaar oud. Mijn prioriteiten zijn daarmee ook duidelijk veranderd ;) .
Ik had een aa cup en zal daar ook weer naar terug gaan, wat ik overigens niet heel erg vind. Ik heb me daar ook nooit echt voor geschaamd voor de borstvergroting. Wel vind ik het wat spannend hoe het er nu uit komt te zien. Maar dankzij de foto's op het forum ben ik ook wel een beetje gerustgesteld. Momenteel zitten er eurosilicone in van 240/260 cc en is het een goede C cup.

Ik ga mij 'gewoon' laten opereren in het ziekenhuis (Maasstad of SMC) door dr. Schuitema. Echo is gemaakt, geen scheuren oid te zien. Met hem besloten om de kapsels te laten zitten (indien er geen kalkvorming is of verdachte plekken) om het deuken van de huid tegen te gaan. Dit omdat ik erg weinig borstweefsel heb van mijzelf. Ik weet dat de meesten adviseren dit wel te laten verwijderen, maar ik vind het op deze manier een goed alternatief. Zijn er hier dames die de kapsels ook hebben laten zitten?

Ik krijg deze week de offerte toegestuurd en dan gaat er een datum geprikt worden voor de operatie! Dus wordt vervolgd :)
Nmvdl

Ongelezen bericht 12 jan 2022 21:21

Hoi! Wat een opluchting!
Ik ben ook in het maasstad ziekenhuis geopereerd laten plaatsen en verwijderen door Dr Jaquet.
Beste keus ever om ze te laten verwijderen! Voel me zoveel beter!
Hopelijk komt alles goed!
Liefs
Rizzo88

Ongelezen bericht 12 jan 2022 22:30

Nmvdl schreef: ↑
12 jan 2022 21:21
Hoi! Wat een opluchting!
Ik ben ook in het maasstad ziekenhuis geopereerd laten plaatsen en verwijderen door Dr Jaquet.
Beste keus ever om ze te laten verwijderen! Voel me zoveel beter!
Hopelijk komt alles goed!
Liefs
Wat fijn om te horen dat jij ook gewoon in het ziekenhuis bent geholpen! Dr. Jaquet heeft mijn moeder geholpen voor haar buikwand correctie en daardoor ben ik inderdaad ook naar het Maasstad gegaan, maar ik kreeg dr. Schuitema toegewezen, wat ik ook een sympathieke man vind!
Wat fijn dat je je er beter door voelt. Ergens hoop ik dat ik toch ook verschil ga voelen, alhoewel ik nu denk dat ik geen klachten heb...
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 jan 2022 14:08

Hoi Rizzo,

Wat goed van je dat je al zoveel stappen hebt gezet. En dat je bijna van die rommel af bentπŸ‘

Succes met de laatste loodjes!πŸ€

Veel liefs, LunaπŸ˜˜πŸ’•
Rizzo88

Ongelezen bericht 13 jan 2022 22:02

Luna MKS schreef: ↑
13 jan 2022 14:08
Hoi Rizzo,

Wat goed van je dat je al zoveel stappen hebt gezet. En dat je bijna van die rommel af bentπŸ‘

Veel liefs, LunaπŸ˜˜πŸ’•
Dankjewel Luna! Ik heb er alle vertrouwen in en kijk er naar uit verder te kunnen zonder protheses. Bedankt voor dit forum, geeft veel vertrouwen en steun :D
Essi

Ongelezen bericht 16 jan 2022 14:41

Wat fijn dat er stappen naar een gezondere versie van jezelf gezet gaan worden.
Laat me weten als jou operatie datum bekend is, dan zet ik je op de lijst met komende operaties.
Succes
Liefs essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jan 2022 16:31

Rizzo88 schreef: ↑
13 jan 2022 22:02
Luna MKS schreef: ↑
13 jan 2022 14:08
Hoi Rizzo,

Veel liefs, LunaπŸ˜˜πŸ’•
Dankjewel Luna! Ik heb er alle vertrouwen in en kijk er naar uit verder te kunnen zonder protheses. Bedankt voor dit forum, geeft veel vertrouwen en steun :D
Ah wat lief!πŸ’– One for All and All for One! ❀🀝🀝🀝❀
Rizzo88

Ongelezen bericht 24 jan 2022 17:01

Essi schreef: ↑
16 jan 2022 14:41
Laat me weten als jou operatie datum bekend is, dan zet ik je op de lijst met komende operaties.
Succes
Liefs essi
Ik ben volgende week vrijdag, 4 februari al aan de beurt!
Essi

Ongelezen bericht 24 jan 2022 19:31

Rizzo88 schreef: ↑
24 jan 2022 17:01
Essi schreef: ↑
16 jan 2022 14:41
Succes
Liefs essi
Ik ben volgende week vrijdag, 4 februari al aan de beurt!
YesssssπŸŽ‰
Je staat op de lijst.
Liefs essi
Nmvdl

Ongelezen bericht 01 mar 2022 22:36

Sorry ik krijg geen melding als iets gezegd wordt. En ja fijne arts. Ik ben nu sinds 2019 verlost en voel me 100 x beter dan ooit van te voren.
Hoe gaat t met u ?

En bij mij na de explantatie kreeg ik weer klachten maar sinds ik vegan eet heb ik nergens meer last van !
Groetjes
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”