Neska: ben op zoek naar artsen in België

Protheses vanwege cosmetische reden.
Neska

Ongelezen bericht 10 jan 2022 13:53

Hallo,
Het gaat vlug, want volgende week 20 januari word ik geopereerd! De dokter belde me zelf op vandaag, als er vragen zijn mag ik hem persoonlijk bellen, wat me wel geruststeld ook. Zijn collega radioloog heeft de beelden van de echo bekeken en zag dat er 3 cm vocht zit met kapsel. Dit gaat hij bij de operatie wegnemen en meteen een punctie van het vocht doen dan en laten onderzoeken. Ik ben blij dat het allemaal zo snel gaat en dat ze er snel zullen uit zijn, maar dit neemt niet weg dat ik wat stress heb. De dokter stelde me wel gerust dat ik er niet moest over piekeren. Nadien zal ik opgevolgd worden door de immunoloog, indien het dringender is zal hij zorgen dat ik er sneller bij kan. Maar de eerste, en belangrijkste stap is dan al gezet, nl. Dat die vuile dingen uit mn lichaam zijn! Oef, we zijn alweer zo ver, en nu aftellen naar volgende week donderdag...

Liefs🍀
Neska
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 jan 2022 17:05

Hé lieverd, wat fijn dat je al snel geopereerd wordt🙏
Wordt het kapsel ook onderzocht? Dus los van het vocht?

Nog 10 dagen en dan ben je van die troep af!🥳

Succes met de laatste loodjes!🍀

😘💕💕💕
Neska

Ongelezen bericht 11 jan 2022 11:19

Hi Luna,
Bedankt 🙏🍀 ja inderdaad de laatste loodjes, en aftellen doe ik hoor, want heb ook echt pijn aan vooral mijn linkerborst. De dokter sprak enkel van het onderzoek van het vocht, ik zal het hem nog eens vragen. Hij beantwoord mijn vragen persoonlijk, ik mag hem altijd bellen of bericht sturen, daar ben ik wel blij mee, met zo een persoonlijke aanpak. Ik hou je op de hoogte.

Liefs
Neska
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 jan 2022 19:57

José Budo is inderdaad een topper!
xxxjes!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”