Even voorstellen Sabine86

Protheses vanwege cosmetische reden.
Sabine86

Ongelezen bericht 09 okt 2021 11:03

Hoi!

Ik ben Sabine. In 2005 heb ik in het ziekenhuis van Hilversum bij dr. H.J. Kleinschmidt een borst vergrotende operatie gehad (Mcghan Style 510 dual Gel L.X. 275cc). Ik was bijna 19. Ik heb ze op mijn borstspier laten plaatsen omdat ik destijds veel aan sport deed waardoor ik sterk ontwikkelde borstspieren had. Ik heb de operatie voor 75% vergoed gekregen van mijn verzekering. Ik had nauwelijks borstontwikkeling.

Ik ervaar veel klachten. Zo heb een aantal jaar geleden de ziekte van Cröhn gekregen, heb ik sinds een aantal jaar een lactose intolerantie, slik ik maagzuurremmers, heb ik sinds een aantal maanden een zenuwbeklemming in mijn arm, ben ik daarbij duizelig, heb ik veel last van hoofdpijn, zere spieren/gewrichten, heb ik vaak zere keelamandelen, onstoken plekjes in mijn mond, PCOS, opgezette speekselklieren onder mijn tong gehad en oorpijn waarbij ik geen harde geluiden kan verdragen (geeft pijn en krakend geluid in mijn oor).

Ik heb lang niet durven kijken naar programma's waarbij klachten bij siliconen werden besproken omdat ik ontzettend bang was om ze te moeten laten verwijderen. Een paar weken geleden ben ik er toch aan begonnen. Heb er ook veel over gelezen. Ik ben erg geschrokken van alle verhalen en de gelijkenissen met mijn klachten. Ik heb contact gezocht met dokter Kappel maar zij heeft pas in februari plek voor mij. Dan krijgen we de sleutel van ons nieuwbouwhuis en gaan we snel daarna verhuizen. Nu heb ik een afspraak kunnen maken bij Medisch Centrum Jan van Goyen bij dokter Roossink.

Ik vind het ontzettend spannend allemaal. Mijn borsten zijn nog ontzettend mooi en weinig mensen in mijn omgeving weten dat ik een borstvergroting heb gehad. Hoe ga ik het doen als ik geopereerd ga worden? Wat vertel ik mijn 2 lieve kinderen (7 en 9 jaar)? Wat vertel ik op mijn werk? Genoeg stof om nog even over na te denken...

Ik ben erg blij met dit forum en alle kennis die hier wordt gedeeld. Zo voel ik mij wat minder alleen in deze rollercoaster...

Liefs,
Sabine
Ik ben Sabine. In 2005 heb ik in het ziekenhuis van Hilversum bij dr. H.J. Kleinschmidt een borstvergrotende operatie gehad (Mcghan Style 510 dual Gel L.X. 275cc). Ik had onderontwikkelde borsten.

Donderdag 16 december 2021 ben ik geopereerd door dokter Roossink in het Medisch Centrum Jan van Goyen. Ik heb een explantatie en een lipofilling gehad.
Nushi

Ongelezen bericht 09 okt 2021 11:42

Sabine86 schreef:
09 okt 2021 11:03
Hoi!

Ik ben Sabine. In 2005 heb ik in het ziekenhuis van Hilversum bij dr. H.J. Kleinschmidt een borst vergrotende operatie gehad (Mcghan Style 510 dual Gel L.X. 275cc). Ik was bijna 19. Ik heb ze op mijn borstspier laten plaatsen omdat ik destijds veel aan sport deed waardoor ik sterk ontwikkelde borstspieren had. Ik heb de operatie voor 75% vergoed gekregen van mijn verzekering. Ik had nauwelijks borstontwikkeling.

Ik ervaar veel klachten. Zo heb een aantal jaar geleden de ziekte van Cröhn gekregen, heb ik sinds een aantal jaar een lactose intolerantie, slik ik maagzuurremmers, heb ik sinds een aantal maanden een zenuwbeklemming in mijn arm, ben ik daarbij duizelig, heb ik veel last van hoofdpijn, zere spieren/gewrichten, heb ik vaak zere keelamandelen, onstoken plekjes in mijn mond, PCOS, opgezette speekselklieren onder mijn tong gehad en oorpijn waarbij ik geen harde geluiden kan verdragen (geeft pijn en krakend geluid in mijn oor).

Ik heb lang niet durven kijken naar programma's waarbij klachten bij siliconen werden besproken omdat ik ontzettend bang was om ze te moeten laten verwijderen. Een paar weken geleden ben ik er toch aan begonnen. Heb er ook veel over gelezen. Ik ben erg geschrokken van alle verhalen en de gelijkenissen met mijn klachten. Ik heb contact gezocht met dokter Kappel maar zij heeft pas in februari plek voor mij. Dan krijgen we de sleutel van ons nieuwbouwhuis en gaan we snel daarna verhuizen. Nu heb ik een afspraak kunnen maken bij Medisch Centrum Jan van Goyen bij dokter Roossink.

Ik vind het ontzettend spannend allemaal. Mijn borsten zijn nog ontzettend mooi en weinig mensen in mijn omgeving weten dat ik een borstvergroting heb gehad. Hoe ga ik het doen als ik geopereerd ga worden? Wat vertel ik mijn 2 lieve kinderen (7 en 9 jaar)? Wat vertel ik op mijn werk? Genoeg stof om nog even over na te denken...

Ik ben erg blij met dit forum en alle kennis die hier wordt gedeeld. Zo voel ik mij wat minder alleen in deze rollercoaster...

Liefs,
Sabine
hai Sabine , wat vervelend al jouw klachten ik herken een paar klachten die jij benoemd, zoals afgeknelde zenuwen , maag en vooral de oren . Ik heb zelf diagnose hyperacusis gekregen omdat die druk op het hoofd en oren verschrikkelijk is en ik bijna geen geluid meer kan verdragen het doet zo een pijn dus ben nu een kluizenaar geworden ondertussen. Ik heb mijn kinderen niks verteld die weten het niet en vind dat goed zo . Ik zal gewoon zeggen dat ik me niet zo lekker voel na de operatie zoals ze al gewend zijn. Op het werk heb ik gewoon verlof genomen niemand hoeft te weten waarom .

Ik word ook geopereerd door Dr roossink en heb er alle vertrouwen in . Wens je heel veel succes en sterkte
Natrelle 410 310cc
Josine Spitzers

Ongelezen bericht 09 okt 2021 19:47

Ah wat herkenbaar ja...
Mijn kinderen en omgeving weten ook van niks, ik moet het zo ook nog gaan vertellen. Kids zijn 13 en 16, ook geen makkelijke leeftijden.
Tja ik denk maar eerlijkheid voor alles... ik ga het ze wel vertellen.
Wij kunnen hier ook niks aan doen en het is gelijk ook een les aan ze. Mijn dochter zal dan in de toekomst dit niet meer in haar hoofd halen. Maar het blijft voor iedereen natuurlijk zijn eigen ervaring.

Ik probeer het maar positief te zien. Eindelijk gevonden waar we al zo lang last van hebben toch? En nu kunnen we het op gaan lossen. Weet niet hoeveel last jullie ervaren maar mijn leven wordt er al 5 jaar door beïnvloed. Had ik dit maar eerder geweten!

Heel veel sterkte en hou je haaks!
Lynn76

Ongelezen bericht 09 okt 2021 22:13

Wat vervelend dat je zo veel klachten hebt! Hopelijk knap je op na de explantatie.

Mijn kinderen zijn 13 en 10. Ik heb het mijn oudste al verteld. De jongste ga ik het tzt ook vertellen. Op mijn werk alleen aan mijn manager en naaste collega, ik verwacht dat ik dan ziek wordt gemeld, dan kost het me geen dagen. Verder denk ik dat ik ga zeggen dat ik longontsteking heb/Of heb gehad als er vragen komen. Verwacht namelijk op de sportschool (doe een groepsles met een vaste groep) wel vragen. En na een longontsteking kan het ook lang duren voor je conditie weer op peil is. Leugentje om bestwil vind ik. Wil er niet mee te koop lopen, maar ook rechtstreekse vragen niet onbeantwoord laten.

Maargoed, ik verwacht pas op zijn vroegst in het voorjaar geopereerd te worden: heb begin januari een afspraak bij Dr. Niessen. Misschien verzin ik voor die tijd wel iets beters...
Mikkie

Ongelezen bericht 11 okt 2021 20:47

Hoi Sabine,
Ook ik heb al jaren heel veel klachten.
Het asia syndroom is bij mij vastgesteld, 21 oktober word ik geopereerd door dr. Roossink. Spannend maar kijk er ook zo naar uit!

Ik ben vd zomer bij haar op consult geweest en vond het een heel prettig gesprek en ik had meteen een heel goed gevoel bij haar. Ze neemt je serieus en luistert echt naar je.

Ik ben wel heel open (ook geweest toen ik in 2005 mijn protheses nam) tegen mijn omgeving.
Omdat ik zo in elkaar zit en ook omdat ik vond dat het uit de taboesfeer moet. Destijds was ik er blij mee, niet wetende net als jij en alle andere vrouwen, dat het gifbommetjes zijn. Hoe meer vrouwen dit weten, hoe bewuster iedereen ervan wordt, zo kijk ik ernaar. Alle respect natuurlijk als je dit anders ziet en het liever voor jezelf houdt.

Ik heb 2 dochters, de oudste is 20 en is meegeweest naar het consult bij dr. Roosink.
Mijn jongste is 6 jaar. Haar heb ik gisteren verteld dat ik plekken in mijn borsten heb die niet goed zijn, dat de dokter die daarom eruit gaat halen. Meer niet en ze nam het aan en ging verder met spelen.
Op mijn werk (ik werk in de zorg) weten mijn collega uit het team er ook van. Ik vond het lastig in het begin om het te vertellen, maar ze reageerden allemaal begripvol.

Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt. Steun hebben we hier allemaal nodig 🙏🏻

Liefs, Mikkie 🌸
Sabine86

Ongelezen bericht 12 okt 2021 15:37

Hoi allemaal,

Ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden! Ik denk dat ik het ook ga vertellen hoor. Morgen ga ik het iig aan mijn baas vertellen.
Nog een week en dan de afspraak bij dokter Roossink, ben zo benieuwd!

Liefs,
Sabine
Ik ben Sabine. In 2005 heb ik in het ziekenhuis van Hilversum bij dr. H.J. Kleinschmidt een borstvergrotende operatie gehad (Mcghan Style 510 dual Gel L.X. 275cc). Ik had onderontwikkelde borsten.

Donderdag 16 december 2021 ben ik geopereerd door dokter Roossink in het Medisch Centrum Jan van Goyen. Ik heb een explantatie en een lipofilling gehad.
Monica

Ongelezen bericht 28 okt 2021 12:17

Sabine86 schreef:
09 okt 2021 11:03
Hoi!

Liefs,
Sabine
Hi Sabine,

Ik herken je klachten en ook ik heb de Mc Ghan 510 en wel al 17 jaar en eigenlijk nog steeds mooi, maar ze gaan eruit! Mijn gezondheid gaat voor! Ik word ook geholpen door Dr Roossink op 8 December voor explantantie en lipofilling. Als je wilt kan ik je op de hoogte houden!?

Liefs,
Monica
Sabine86

Ongelezen bericht 28 okt 2021 20:15

Hoi Monica,

Wat toevallig allemaal! Ja ik zou het heel fijn vinden als je mij op de hoogte wilt houden. Heb jij ook kapselvorming baker 4?

Groetjes,
Sabine

Monica

Ongelezen bericht 28 okt 2021 21:28

Sabine86 schreef:
28 okt 2021 20:15
Hoi Monica,

Wat toevallig allemaal! Ja ik zou het heel fijn vinden als je mij op de hoogte wilt houden. Heb jij ook kapselvorming baker 4?

Groetjes,
Sabine
Hi Sabine, nee ik heb baker 3! Ze zien er nog goed uit,(buitenkant dan ;-) maar de klachten worden niet minder...
Mikkie

Ongelezen bericht 09 nov 2021 15:31

Hoi Sabine, hoe was je afspraak bij dr Roossink?
Sabine86

Ongelezen bericht 09 nov 2021 17:42

Hoi!

Ja heel erg fijn. Ze is een hele lieve en rustige vrouw en ik voel mij heel erg op mijn gemak bij haar. Ik blijk wel baker 4 te hebben dus daar schrok ik wel van. Wel positief financieel gezien omdat het nu medisch is en vergoed zal worden.

Ik moest direct foto’s maken en alles onderteken, ook voor de verzekering. Echt een geoliede machine daar! 16 december zal ik geopereerd worden en dan krijg ik ook meteen een lipofilling.

Hoe gaat het met jou?

Mikkie

Ongelezen bericht 11 dec 2021 21:35

Hoi Sabine,

Ik zie nu dat ik helemaal niet meer gereageerd heb op jouw berichtje, ik heb het over het hoofd gezien. Sorry!!

Dat is even schrikken dat je baker 4 blijkt te hebben, maar zeker gunstig omdat het dan wel vergoed wordt 🥳

As donderdag word jij geopereerd, spannend en ook fijn dat je bijna aan de beurt bent!
Ga je 2022 in met je eigen borsten, dat is een mooi nieuw begin van het jaar 💫

Met mij gaat het goed, het is nu 7 weken geleden. Ik schreef in een reactie naar Monica al dat ik ook weer een foto zal maken hoe het er nu bij mij uitziet.
Ik ben er echt heel erg blij mee, het is zo goed als genezen en ik vind ze er heel mooi uitzien 🤩
Mijn klachten zijn helaas nog niet minder, maar dat geef ik echt nog even tijd. Zal over een paar maanden hopelijk gaan opknappen.

Je bent echt in goede handen bij dr. Roossink, succes met de laatste dagen 🍀🙏🏻

Liefs, Mikkie 😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 dec 2021 10:48

Lieve Sabine,
Ik had jouw topic blijkbaar over het hoofd gezien. Wat een nare klachten en zeer zeer herkenbaar.
Zo blij dat die rommel er snel uit gaat en dat je het vergoed krijgt. Ondanks dat baker 4 wel vervelend is, is het wel de snelste manier om van die zooi af te komen.
Wens je heel veel sterkte met de laatste loodjes!

KUSS Luna <3
Sabine86

Ongelezen bericht 12 dec 2021 13:45

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, dat doet mij erg goed ☺️

Het gaat goed met mij. Het komt nu steeds dichterbij en de dagen gaan gelukkig lekker snel.

Ik lees veel op het forum en op de Facebook pagina’s en dat helpt mij om mij gerust te stellen. Ik heb nu echt zo’n gevoel van: kom maar op!

Liefs!

Mikkie

Ongelezen bericht 12 dec 2021 22:04

Dat klinkt goed! Fijn dat je ook zoveel uit dit forum haalt!
Succes en komt helemaal goed! 🍀
Laat je weten hoe het is gegaan?
Liefs 🤗
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”