Ik heb nu Motiva. Al gauw begon het litteken te ontsteken en ben ik terug gegaan voor controle. Kan gebeuren was het antwoord. Vanaf begin af aan voelde het niet goed. Veel pijn aan mn borsten wat ik niet eerder had. In de loop van de tijd had ik dat geaccepteerd en moest mij volgens pc geen zorgen maken.
Nu zijn we 2 jaar later en vallen alle puzzelstukjes in elkaar. Heb zoveel klachten die ik eerder niet kon plaatsen, maar nadat ik mij verdiept had in de gevaren en klachten... Ja had ik eerder moeten doen, maar achteraf gelul, kop in het zand steken.... Maar ik kan er nu niet meer onderuit.. Ze veroorzaken zoveel ellende. Ik word met de dag zieker en ben ontzettend bang. Ze moeten eruit, voordat ik straks helemaal niks meer kan. Woensdag ga ik eerst naar de huisarts. Weet mijn god niet welk traject ik moet doorlopen. Ik lees nu heel veel, maar zie door de bomen het bos even niet. Ik ben een warhoofd en lezen is zo vermoeiend. Ik ben zo extreem moe, mijn lijf doet pijn, mijn borsten.. Ik zie slecht. Heb zoveel klachten waarvoor ik in het ziekenhuis ben geweest, MRI van mn rug, schouders hoofd.. niks kunnen vinden maar ik blijf pijn houden... Nu pas dringt het tot mij door... Hoe ziek de siliconen mij maken. Ik kan mijn werk niet meer volledig doen. De angst dat het nog erger word.. Vannacht al gedroomd dat ik ze er zelf uit had gehaald. Ik ben er zo mee bezig, niks anders dan hoofdpijn en spanning.
Hoe dom kon ik zijn....
Ben de kluts kwijt en als ik zie hoelang de wachttijden zijn...
Ik ben niet de enige die het doormaakt. Het zou verboden moeten worden! Ik wil het zsm uit mijn lijf.
Hoop dat iemand mij een stukje verder kan helpen. Dankjewel alvast!
Wens iedereen sterkte met jullie traject!