Even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Troela

Ongelezen bericht 09 okt 2021 11:38

Hi allemaal, ik ben Tries ,45 jaar ,nieuw op dit forum... op mijn 24e liet ik voor het eerst een borstvergroting (siliconen) zetten. Eigenlijk nooit klachten gehad.. In 2019 vond ik het zelf wel tijd worden om ze te laten wisselen voor nieuwe. Ze hebben toen 19 jaar gezeten, maar omdat ik toch enigszins bang was dat ze "over de datum" raakte dus gekozen voor nieuwe. Had regelmatig controle en zover te zien was er niks aan de hand. Ze waren ook nog intact.. Toch maar nieuwe voor het geval dat. Tuurlijk wist ik de risico's maar omdat ik al die jaren geen klachten had.. Niet meer over nagedacht en gewoon laten doen.

Ik heb nu Motiva. Al gauw begon het litteken te ontsteken en ben ik terug gegaan voor controle. Kan gebeuren was het antwoord. Vanaf begin af aan voelde het niet goed. Veel pijn aan mn borsten wat ik niet eerder had. In de loop van de tijd had ik dat geaccepteerd en moest mij volgens pc geen zorgen maken.

Nu zijn we 2 jaar later en vallen alle puzzelstukjes in elkaar. Heb zoveel klachten die ik eerder niet kon plaatsen, maar nadat ik mij verdiept had in de gevaren en klachten... Ja had ik eerder moeten doen, maar achteraf gelul, kop in het zand steken.... Maar ik kan er nu niet meer onderuit.. Ze veroorzaken zoveel ellende. Ik word met de dag zieker en ben ontzettend bang. Ze moeten eruit, voordat ik straks helemaal niks meer kan. Woensdag ga ik eerst naar de huisarts. Weet mijn god niet welk traject ik moet doorlopen. Ik lees nu heel veel, maar zie door de bomen het bos even niet. Ik ben een warhoofd en lezen is zo vermoeiend. Ik ben zo extreem moe, mijn lijf doet pijn, mijn borsten.. Ik zie slecht. Heb zoveel klachten waarvoor ik in het ziekenhuis ben geweest, MRI van mn rug, schouders hoofd.. niks kunnen vinden maar ik blijf pijn houden... Nu pas dringt het tot mij door... Hoe ziek de siliconen mij maken. Ik kan mijn werk niet meer volledig doen. De angst dat het nog erger word.. Vannacht al gedroomd dat ik ze er zelf uit had gehaald. Ik ben er zo mee bezig, niks anders dan hoofdpijn en spanning.
Hoe dom kon ik zijn....
Ben de kluts kwijt en als ik zie hoelang de wachttijden zijn...

Ik ben niet de enige die het doormaakt. Het zou verboden moeten worden! Ik wil het zsm uit mijn lijf.
Hoop dat iemand mij een stukje verder kan helpen. Dankjewel alvast! ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™

Wens iedereen sterkte met jullie traject!
๐ŸŒผ๐ŸŒบ๐Ÿ€๐Ÿ˜˜
Lynn76

Ongelezen bericht 10 okt 2021 17:10

Hallo Tries,

Wat naar dat je na de wissel zoveel klachten hebt gekregen! Ik denk dat er maar 1 ding opzit. Verzamel namen van goede artsen en ga bellen voor een afspraak. Het zal nog even duren voor je terecht kan, maar hopelijk raak je al wat spanning kwijt als je in ieder geval een afspraak hebt staan.

Heel veel succes en sterkte!
Josine Spitzers

Ongelezen bericht 10 okt 2021 20:27

Zo herkenbaar...
Ik heb ook overal altijd pijn. Schouders nek rug, mri gehad... Mijn hoofd is van slag, ik vergeet alles, mensen kunnen mij 3 keer hetzelfde vertellen...
Mijn werk aangepast... Altijd moe, snel chagarijnig en stemmingswisselingen.
Ben er ook pas net achter. Nu lang wachten tot de eerste afspraak. Baal vreselijk dat ze eruit moeten. Ze zijn echt heel mooi... Ik ben ook vreselijk onzeker.
Maar ook 10 kilo te dik nu ikkrijg het er niet af... Heeft ook daarmee te maken denk ik.
Heel veel sterkte, je bent niet alleen!!
Troela

Ongelezen bericht 11 okt 2021 09:00

Lynn76 schreef: โ†‘
10 okt 2021 17:10
Hallo Tries,

Wat naar dat je na de wissel zoveel klachten hebt gekregen! Ik denk dat er maar 1 ding opzit. Verzamel namen van goede artsen en ga bellen voor een afspraak. Het zal nog even duren voor je terecht kan, maar hopelijk raak je al wat spanning kwijt als je in ieder geval een afspraak hebt staan.

Heel veel succes en sterkte!
Ga ik doen maar wat een lange weg nog :( Baart mij zorgen.. Ik ga vandaag rond bellen hoe wat waar. Het idee dit nog langer te moeten voelen en doormaken...
Dankjewel voor je berichtje! ๐ŸŒบ
Troela

Ongelezen bericht 11 okt 2021 09:11

Josine Spitzers schreef: โ†‘
10 okt 2021 20:27
Zo herkenbaar...
Ik heb ook overal altijd pijn. Schouders nek rug, mri gehad... Mijn hoofd is van slag, ik vergeet alles, mensen kunnen mij 3 keer hetzelfde vertellen...
Mijn werk aangepast... Altijd moe, snel chagarijnig en stemmingswisselingen.
Ben er ook pas net achter. Nu lang wachten tot de eerste afspraak. Baal vreselijk dat ze eruit moeten. Ze zijn echt heel mooi... Ik ben ook vreselijk onzeker.
Maar ook 10 kilo te dik nu ikkrijg het er niet af... Heeft ook daarmee te maken denk ik.
Heel veel sterkte, je bent niet alleen!!
Het is toch verschrikkelijk. Dat we er zo makkelijk over dachten...
Resultaat is prachtig maar zo ziek blijven en dat nog erger word... Nee dat heb ik er niet voor over. Ik heb nu zoiets, eerst die dingen eruit en herstellen en dan zie ik wel weer. Sowieso geen siliconen. Wellicht lipo maar ben er nu zo klaar mee.
Het is mij zo vaak gezegd. Maar bleef maar roepen, gebeurt mij niet.. Wilde er niks van weten.. Hoe zonder mijn mooie borsten?? En nu... Heb foto's van toen ik nog niks had geplaatst en zijn toch best mooi! Hoewel de vraag is hoe het nu gaat worden..
En afvallen is ook moeilijk, je systeem werkt niet mee. Ik denk nu dat alles met elkaar te maken heeft. Heb zelf 5 miskramen gehad. En nu dus kinderloos... Hebben ze ook nooit kunnen achterhalen hoe dat kon... En nu denk ik... Ja het zou kunnen.. :(

Troost is dat ik niet de enige ben en hoop dat we elkaar op dit forum steun kunnen bieden en advies kunnen geven.

Ook voor jou heel veel sterkte! Uiteindelijk komt het goed en daar probeer ik mij aan vast te houden.
Liefs ๐Ÿ€๐ŸŒบ
Plaats reactie

Terug naar โ€œStel jezelf voor (cosmetisch)โ€