Wat ontzettend fijn dat dit forum nog leeft!! Je haalt er veel informatie en steun uit, thanks babes
Ik heb in 2010 bij dr Selms destijds protheses voor de spier laten plaatsen. Blijken nu eruit te moeten, betreft Allergan. Ook heb ik klachten hoor: harde randen onderzijde, steken soms voelen in de borst, geregeld druk op de borst voelende.
Ik ben desondanks bij Selms op consult geweest en hij adviseerd nu de Motiva. Ik lees her en der niet al te goede verhalen over Motiva. Maar hoe dan ook: door de Allergan plaatsing door dr Selms en dat deze nu foute boel schijnen te zijn, merk ik dat ik wat wantrouwigheid voel bij dr. Selms om nu weer bij hem onder het mes te gaan. Buiten dat lees ik op dit forum ook dat Van Gooyen, waar Selms voor werkt ook de meeste PIP implantaten destijds heeft geplaatst. Dit geeft mij heel veel twijfels!!
Nu een afspraak tbv consult staan bij Boerhaave kliniek, dr van der Weij, waar ik goede recensies over lees, alleen op dit forum weer vrijwel niets over terug vindt. Aaaaaaah
Ik heb kapselvorming, dus twijfel nog over volledige verwijderen of wissel. Als ik wissel, wil ik het liefst geen siliconen meer terug aangezien ze hoe dan ook schijnen te zweten. Wat wordt er dan geadviseerd als je wel wilt wisselen? Die gevulden lijken me niet helemaal betrouwbaar, vooral niet als je veel sport
Ik weet dat de klik hetgeen is waar je op af moet gaan, maar toch. Ik ben enigszins control freak en betaal liever iets meer met zekerheid van een top arts, dan achteraf een verkeerde keus gemaakt te hebben.
Waar ben ik naar zoekende? Onderstaande combinatie:
- Ervaringen Boerhaave kliniek (positief EN negatief)
- PC welke ook kapsel verwijderd EN wil laten onderzoeken
- alternatief voor siliconen prothese (geen lipofilling, maar alternatief in protheses)
- de beste (of een na beste) arts / kliniek