Ja ook dat gevoel herken ik.. Bij mij speelde helaas ook niet alleen mijn borsten en sowieso heb ik veel gedoe met mijn gezondheid, reumatische arthritis enzo. Iemand moet dat toch maar zien te accepteren. Wat Marie zegt vind ik heel mooi en ook zoals het moet zijn. En ik denk ook dat het bestaat, iemand treffen die echt om je geeft en die al die dingen erbij neemt omdat ze bij jou horen.Dance schreef: ↑11 mar 2021 16:10Bedankt voor je reactie!
En vooral bedankt voor het delen van jouw verhaal mbt het daten! Het is zo lastig dit proces alleen door te gaan. Deze steun helpt mij!
Het is vooral lastig omdat ik al een flinke rugzak aan ellende heb, inmiddels ben afgekeurd en en en.. Dit komt er nog even bij dus. Daar baal ik van. Dat is het eigenlijk. Ik hoef niet perfect te zijn maar ik zal het ook begrijpen als het mijn toekomstige date allemaal wat teveel is...
Heb jij de kapsels weg laten halen?
Ik heb de kapsels niet weg laten halen, omdat ik nauwelijks kapselvorming schijn te hebben. Internist bij de VU had laatst 8 maanden na explantatie nog gecheckt en zij kon geen achtergebleven kapsel meer ontdekken (al weet ik niet hoe betrouwbaar dat is om zoiets met de hand zonder echo vast te stellen).