Explantatie en lipofilling

Protheses vanwege cosmetische reden.
Dance

Ongelezen bericht 11 mar 2021 14:37

De vraag is natuurlijk sowieso Γ³f een zwangerschap gaat lukken en wanneer. Ik heb nu nog geen partner en het lijkt me moeilijk om mijn borsten bloot te geven bij alleen explantatie.

Sowieso bedankt voor je reactie 😘

Nee, ik ben alleen bij dr Niessen geweest (en dr kuypers in Hoorn, die heeft destijds mijn bv gedaan maar daar had ik nu helemaal geen goed gevoel meer bij door het resoluut ontkennen van mogelijke klachten door de implantaten)
Lala

Ongelezen bericht 11 mar 2021 14:43

Dat is goed te begrijpen hoor!
Maar eigenlijk zou een partner van je moeten houden hoe je bent ; door dik en dun achter jou staan.
Alleen explantatie kan echt heel mooi worden.
Het is afhankelijk vd grootte van de implantaten, de duur en je huidelasticiteit.
Ook als je wat vet hebt en wat borstweefsel kan het heel mooi worden.
Bij Lexie bv is het erg mooi. Ze heeft alleen explantatie gedaan en foto’s hier geplaatst.
Groetjes
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 mar 2021 14:44

Lieve Dance, ik lees straks je berichtje 😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Dance

Ongelezen bericht 11 mar 2021 14:45

Ja, ik heb veel verhalen gelezen en foto's bekeken! Het is zo lastig in te schattenπŸ˜•

Mijn foto's van voor de bv en nu heb ik hier zojuist geplaatst!
Dance

Ongelezen bericht 11 mar 2021 14:47

Luna MKS schreef: ↑
11 mar 2021 14:44
Ach Luna, je hebt het er maar druk mee!
Ik voel me helemaal schuldig!
Alleen als je er tijd en energie voor hebt hoor🌺😘
WabiSabi

Ongelezen bericht 11 mar 2021 15:03

Dance, dat kan niet anders dan prachtig worden. Ook zonder lipo. Jij hebt van jezelf hele mooie borsten.
Ga ervoor! Je zult zo opgelucht zijn...
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 mar 2021 15:18

Dance schreef: ↑
11 mar 2021 14:47
Hahaha komt goed. Meestal doe ik de langste berichten als laatstπŸ™ˆ
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Dance

Ongelezen bericht 11 mar 2021 15:20

WabiSabi schreef: ↑
11 mar 2021 15:03
Dance, dat kan niet anders dan prachtig worden. Ook zonder lipo. Jij hebt van jezelf hele mooie borsten.
Ga ervoor! Je zult zo opgelucht zijn...
Ik ben in tranen door jouw berichtje. Onzekerheid heeft altijd een grote rol gespeeld in mijn leven (maar is gelukkig al erg verbeterd!). Ik kijk juist erg uit naar de explantatie. Dat de implantaten eruit gaan vind ik alleen maar super fijn! Dus die opluchting zal er zeker zijn! Alhoewel ik mijn borsten NU prachtig vind. Ietsjes te grote implantaten naar mijn mening maar vind ze erg mooi. De foto van het zijaanzicht van mijn borsten van voor de bv vind ik verschrikkelijk, ini mini. En alhoewel ik kleinere borsten mooier vind dan grote borsten vind ik mijn borsten van voor de bv echt te klein... Konden de littekens maar weggetoverd worden dan hoefde ik niet over lipofilling na te denken πŸ˜‰

🌺😘
Laatst gewijzigd door Dance op 11 mar 2021 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Dance

Ongelezen bericht 11 mar 2021 15:22

11 mar 2021 15:18
Dance schreef: ↑
11 mar 2021 14:47
Hahaha komt goed. Meestal doe ik de langste berichten als laatstπŸ™ˆ
πŸ™ƒ
Natural me again

Ongelezen bericht 11 mar 2021 15:57

Je borsten voor de bv vind ik ook heel mooi. Je hebt echt wel wat volume waar de littekens in kunnen wegvallen.

Ik zou me niet zo druk maken om dat daten. Zelf heb ik ook iemand leren kennen net voor mijn explantatie. Op date 2 dit verhaal verteld geloof ik en vrij snel daarna had ik de ingreep. Je moet voorzichtig zijn 3 maanden, maar het is niet dat je helemaal niks kan. Ik heb de maanden na de operatie een hele fijne tijd gehad met mijn date, al is het uiteindelijk niets geworden.

We moeten onszelf ook niet te gekke dingen opleggen, dat het allemaal perfect moet zijn voor we iemand tegenkomen. De juiste persoon is er ok mee. Ik maak ook niet de mooiste littekens en begrijp je zorgen daarom heel goed. Mijn ervaring heeft me gelukkig geleerd dat het de meeste mannen niet uitmaakt. En jouw borsten waren mooier en voller dan de mijne voor de bv hoor. Geen zorgen, dit komt echt goed.
Dance

Ongelezen bericht 11 mar 2021 16:10

Bedankt voor je reactie!😘

En vooral bedankt voor het delen van jouw verhaal mbt het daten! Het is zo lastig dit proces alleen door te gaan. Deze steun helpt mij!

Het is vooral lastig omdat ik al een flinke rugzak aan ellende heb, inmiddels ben afgekeurd en en en.. Dit komt er nog even bij dus. Daar baal ik van. Dat is het eigenlijk. Ik hoef niet perfect te zijn maar ik zal het ook begrijpen als het mijn toekomstige date allemaal wat teveel is...

Heb jij de kapsels weg laten halen?
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 mar 2021 16:24

Ooh God, gaat over de kapsels🀯
Dat is mijn punthoofd onderwerp🀣
Lieverd, ik zal dan echt moeten verwijzen naar alle topics die er al staan...Het is veel, maar ik kan niet alles nogmaals herhalen...πŸ˜”
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?f=229

Wat betreft lipo en dan zwanger worden, hier een stuk uit een eerdere reactie op een andere dame. Dit betreft wel een dame, die dus zwanger wil gaan worden, na explantatie en een tijdje ontgiften. Ze is getrouwd en heeft al 1 kindje.

Ik zou zelf altijd kiezen om niks te doen en af te wachten, maar ik begrijp je enorme angst wel heel goed. Toch is het beter om niks te doen en eerst zwanger te worden, omdat door de zwangerschap je lipofilling ook weer anders kan uitpakken. Het kan de lipofilling negatief beΓ―nvloeden. Als je wacht tot je je kindje(s) hebt gehad, is dat beter voor je borsten. En kan lipofilling ook beter lukken. Door zwangerschap moet vetweefsel plaatsmaken voor klierweefsel. Vetweefsel zal niet verdwijnen, maar je borst verandert wel veel door het klierweefsel. En het vetweefsel heeft tijd nodig om weer tot haar oorspronkelijk vorm te komen. Daarbij kan door de snelle toename aan volume van je borsten tijdens de zwangerschap, meer slapte van de huid optreden. Dit heeft ook weer tijd nodig om te herstellen.
Ontzwangeren duurt ruim 9 maanden. De borsten hebben zelfs langer nodig om te herstellen, dat hangt af van hoelang je borstvoeding geeft. Na de borstvoedingsperiode hebben borsten echt minimaal een half jaar de tijd nodig. Vaak zelfs langer... We hanteren 1 jaar, want weefsels hebben ruim 1 jaar de tijd nodig. Als je daarna pas lipofilling doet, zijn de resultaten beter te voorspellen.
Ik weet dat niet het antwoord is waar je op hoopte, maar in de tussentijd kun je sparen en eventueel uitwendige protheses gebruiken.
Aan de andere kant kan door de hormonen het vet dat wordt ingespoten wel extra volume krijgen, want het vet reageert zoals het doet bij de donorplaats. Door hormonen gaan vrouwen op bepaalde plekken extra vet aanmaken om zich voor te bereiden op de komst van het kindje. Als je de neiging hebt om bij de heupen of dijen aan te komen hormonaal en dit vet zit in de borsten, kan dit ervoor zorgen dat je meer vetweefsel krijgt op de plek waar het vet is ingespoten. Het vet denkt namelijk dat het nog steeds in je dijen of heupen zit. Toch blijft het onvoorspelbaar hoe het eindresultaat wordt. Ik raad je daarom aan om naar dr. Kappel te gaan, ze is heel eerlijk over de resultaten en maakt het niet mooier dan het is. Ze zet jouw gezondheid en dat van je (ongeboren) kindje op de eerste plaats.

Ik vind je borsten vóór de bv trouwens prachtig!😍

Succes mop, je komt er wel uit!πŸ‘

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Dance

Ongelezen bericht 11 mar 2021 16:50

11 mar 2021 16:24
Ooh God, gaat over de kapsels🀯
Dat is mijn punthoofd onderwerp🀣
Lieverd, ik zal dan echt moeten verwijzen naar alle topics die er al staan...Het is veel, maar ik kan niet alles nogmaals herhalen...πŸ˜”
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?f=229

Wat betreft lipo en dan zwanger worden, hier een stuk uit een eerdere reactie op een andere dame. Dit betreft wel een dame, die dus zwanger wil gaan worden, na explantatie en een tijdje ontgiften. Ze is getrouwd en heeft al 1 kindje.

Ik zou zelf altijd kiezen om niks te doen en af te wachten, maar ik begrijp je enorme angst wel heel goed. Toch is het beter om niks te doen en eerst zwanger te worden, omdat door de zwangerschap je lipofilling ook weer anders kan uitpakken. Het kan de lipofilling negatief beΓ―nvloeden. Als je wacht tot je je kindje(s) hebt gehad, is dat beter voor je borsten. En kan lipofilling ook beter lukken. Door zwangerschap moet vetweefsel plaatsmaken voor klierweefsel. Vetweefsel zal niet verdwijnen, maar je borst verandert wel veel door het klierweefsel. En het vetweefsel heeft tijd nodig om weer tot haar oorspronkelijk vorm te komen. Daarbij kan door de snelle toename aan volume van je borsten tijdens de zwangerschap, meer slapte van de huid optreden. Dit heeft ook weer tijd nodig om te herstellen.
Ontzwangeren duurt ruim 9 maanden. De borsten hebben zelfs langer nodig om te herstellen, dat hangt af van hoelang je borstvoeding geeft. Na de borstvoedingsperiode hebben borsten echt minimaal een half jaar de tijd nodig. Vaak zelfs langer... We hanteren 1 jaar, want weefsels hebben ruim 1 jaar de tijd nodig. Als je daarna pas lipofilling doet, zijn de resultaten beter te voorspellen.
Ik weet dat niet het antwoord is waar je op hoopte, maar in de tussentijd kun je sparen en eventueel uitwendige protheses gebruiken.
Aan de andere kant kan door de hormonen het vet dat wordt ingespoten wel extra volume krijgen, want het vet reageert zoals het doet bij de donorplaats. Door hormonen gaan vrouwen op bepaalde plekken extra vet aanmaken om zich voor te bereiden op de komst van het kindje. Als je de neiging hebt om bij de heupen of dijen aan te komen hormonaal en dit vet zit in de borsten, kan dit ervoor zorgen dat je meer vetweefsel krijgt op de plek waar het vet is ingespoten. Het vet denkt namelijk dat het nog steeds in je dijen of heupen zit. Toch blijft het onvoorspelbaar hoe het eindresultaat wordt. Ik raad je daarom aan om naar dr. Kappel te gaan, ze is heel eerlijk over de resultaten en maakt het niet mooier dan het is. Ze zet jouw gezondheid en dat van je (ongeboren) kindje op de eerste plaats.

Ik vind je borsten vóór de bv trouwens prachtig!😍

Succes mop, je komt er wel uit!πŸ‘

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Ik weet het Luna, ik heb het allemaal gelezen πŸ™ˆ

Bedankt voor je berichtje🌺😘
Marie

Ongelezen bericht 11 mar 2021 19:59

Lieve Dance,

Ik vind het allemaal heel vervelend voor je. Al die keuzes die je moet maken en de onzekerheden.
Ik vind jou er echter prachtig uitzien zonder protheses! Echt waar!
En over het daten: ik begrijp dat je het heel spannend vindt als je al geopereerd bent, maar op die manier is het wel de ultieme test of een vent echt voor jou gaat! Zo weet je wel of het hem om jou te doen is of dat hij alleen maar op uiterlijk afgaat.

Toen ik aan het daten was, was ik ook net geopereerd. Ik had toen een derde date met mijn huidige man. Ik zag er echt niet uit (het waren 2 operaties in m'n gezicht). Ik had hem bij mij thuis uitgenodigd, liep in pyjama en m'n gezicht was opgezwollen en bont en blauw. Ik vond het toen de ultieme test: als hij me nu nog zou accepteren, weet ik dat hij echt voor mij gaat! En we zijn inmiddels al jarenlang getrouwd.
Ik gun jou dat ook lieverd!

En over het verwijderen van kapsels: laatst stond hier op het forum een webinar waarin dr. Kappel ook van alles zei over kapsels. Ik ga de link even voor je opzoeken. Voor mij was het heel informatief!

Liefs Marie
Marie

Ongelezen bericht 11 mar 2021 20:01

Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”