Explantatie uitgesteld door corona
Dag allen,
Dit is mijn eerste post. Ik zit echt met een dilemma; ziekenhuis belde vanmorgen dat mijn operatie van volgende week is geannuleerd vanwege corona.
Ik zoek nu een alternatief, via Bergman Clinics of iets anders? Heeft iemand nog een idee?
Ik had er zo naar uitgekeken, na ruim 31 jaar deze implantaten te hebben gehad. Ze lekken, dat is al bevestigd door de scans en echo.
Na zo'n lange tijd durfde ik eindelijk stappen te ondernemen om naar het ziekenhuis te gaan; en dan wordt het nu uitgesteld. Baal er gewoon van.
Ik heb dit met heel weinig mensen gedeeld; nu dus met jullie.
Hoor graag jullie adviezen.
Groetjes Gina
Dit is mijn eerste post. Ik zit echt met een dilemma; ziekenhuis belde vanmorgen dat mijn operatie van volgende week is geannuleerd vanwege corona.
Ik zoek nu een alternatief, via Bergman Clinics of iets anders? Heeft iemand nog een idee?
Ik had er zo naar uitgekeken, na ruim 31 jaar deze implantaten te hebben gehad. Ze lekken, dat is al bevestigd door de scans en echo.
Na zo'n lange tijd durfde ik eindelijk stappen te ondernemen om naar het ziekenhuis te gaan; en dan wordt het nu uitgesteld. Baal er gewoon van.
Ik heb dit met heel weinig mensen gedeeld; nu dus met jullie.
Hoor graag jullie adviezen.
Groetjes Gina
Wat vervelend voor je!
Heb je al op onze lijst gekeken van explantatie chirurgen?
Sterkte!!!❤
Heb je al op onze lijst gekeken van explantatie chirurgen?
Sterkte!!!❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Dat snap ik Gina.
Lees om te beginnen het Welkomsbericht https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 208&t=2033
Vanuit daar kom je bij de belangrijkste topics.
En zie je ook hoe je alles kunt vinden.
Succes!
Lees om te beginnen het Welkomsbericht https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 208&t=2033
Vanuit daar kom je bij de belangrijkste topics.
En zie je ook hoe je alles kunt vinden.
Succes!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Bel haar even en speek in. Misschien gaat dat sneller.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Haha Mar, we waren tegelijk
Lieve Gina, ik zal je bericht verplaatsten hij staat een beetje verkeerd...

Lieve Gina, ik zal je bericht verplaatsten hij staat een beetje verkeerd...
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op