Hallo lieve meiden!
Gistere ben ik voor een eerste consult bij dr van Selms geweest ,wat een lieve man!
Luisterde heel geduldig, heeft mijn vragen goed beantwoord en ik heb het idee dat hij erg oprecht was in zijn advies.
Ik wilde graag weten of ik voor lipofilling in aanmerking zou komen en hij zei dat hij niet wist waar hij het vandaan moest halen aangezen ik niet veel vetreserves heb en nu al helemaal niet omdat ik(zomaar) 5 kilo ben afgevallen in 3 weken. Dat was wel ff balen ,mja oké als t er niet is wat moet je dan......?
Vandaag ben ik bij dr Niessen geweest ,ook een prettige man, maar ook wel erg commercieel.
Ook zijn advies is verwijderen van de implantaten en zeker geen nieuwe plaatsen, nou gelukkig was ik dat ook niet van plan dat gaan we niet meer aan beginnen.
gaf Niessen wel aan dat ik lipofilling kon laten doen,hij kan wel wat oogsten uit mijn benen al is t niet veel en wat er overblijft zal niet veel zijn.
Hmmmm

dus de ene zegt wel de andere niet, ik weet t ok niet ,lastig dit.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik nu het beste doen??? Ook lees ik dat de lipofilling meerdere keren met tussenpozen wordt gedaan, valt dat allemaal onder één prijskaartje en zijn jullie tevreden met het resultaat?
Ik had voor mijn bv cup A en erna een kleine cup C.
Wie o wie kan mij helpen?
Liefs Lexje