Ik heb sinds 2010 300cc per borst Eurosilicone laten plaatsen voor de borstspier.
Ik had voor de operatie een cup C maar wilde tot mijn grote spijt grotere borsten omdat ik niet tevreden was
Sinds 2017 last van vage klachten : Depressies, hevige gewrichtsklachten, hormoniale problemen, de borsten zagen er nog wel goed uit.
Ik werd door de dokter van het kastje naar de muur gestuurd.
Sinds vorige week na het zien van een programma over Breast implant illness gingen mijn ogen open.
Ik voelde aan mijn borst en kan de prothese verschuiven ( ik dacht heel naif dat dit normaal was al die jaren) volgens de kliniek is niet niet normaal.
Het is mogelijk dat er iets aan de hand is.
De dokter heeft mij een verwijsbrief gegeven en er zal een onderzoek plaats vinden.
Nu is mijn vraag aan jullie:
Stel de implantaten zijn lek, en ze moeten verwijderd worden, zouden jullie dan nieuwe nemen? Ik ben zo bang dat mijn borsten er niet meer uit zien daarna.
De chirurg had destijds tegen mij gezegd dat zelfs een vrachtwagen eroverheen kon rijden en ze nog niet kunnen scheuren, mooi verkooppraatje.
Ik heb eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in siliconen en bovendien horen ze eigenlijk niet in een lichaam thuis.
Maar ik heb een heel dubbel gevoel!
Ik hoor graag jullie ervaringen
Liefs Fabiola