Hallo, mijn naam is Nadia
Implantaten : McGahn 410
Hallo, ik ben Nadia. Ik ben 39 jaar. Moeder van een zoon van 14 en ik werk als doktersassistente. Op dit moment werk ik nog maar halve dagen vanwege extreme vermoeidheid. Volgens mij een bekende klacht bij jullie allemaal. Ik heb sinds 7 jaar de mc Ghan 410. In mijn re borst is 3 jaar geleden al een andere prothese geplaatst vw kapselvorming en pijn. Ik heb al langere tijd last van vermoeidheid maar de laatste tijd voel ik me dagelijks niet fit. Sinds een maand of 7 mankeer ik werkelijk van alles. Spierpijn, bijna wekelijks griepachtige symtomen met lichte verhoging, blaasontsteking, infecties in mijn mond en vagina, obstipatie, haaruitval, geheugenproblemen, lage bloedsuikerspiegels. Ik heb er geen moment aan gedacht dat mijn klachten met de implantaten te maken konden hebben. Ook mijn huisarts niet die ik de laatste maanden geregeld bezocht heb. Totdat ik onlangs een programma zag en alles voor mij op zijn plaats viel. Ik ben ervan overtuigd dat ik ziek ben van de siliconen en heb meteen een afspraak gemaakt met dr Kappel. 13 februari heb ik een afspraak met haar en ik hoop dat ze me snel kan opereren. Ik begrijp dat sommige van jullie een bloedonderzoek gehad hebben. Mijn huisarts zegt niet te weten wat er onderzocht moet worden en waar dat kan. Moet je dan eerst naar een internist? Kunnen jullie mij vertellen hoe dat bij jullie is gegaan?
Bedankt!
Hallo, ik ben Nadia. Ik ben 39 jaar. Moeder van een zoon van 14 en ik werk als doktersassistente. Op dit moment werk ik nog maar halve dagen vanwege extreme vermoeidheid. Volgens mij een bekende klacht bij jullie allemaal. Ik heb sinds 7 jaar de mc Ghan 410. In mijn re borst is 3 jaar geleden al een andere prothese geplaatst vw kapselvorming en pijn. Ik heb al langere tijd last van vermoeidheid maar de laatste tijd voel ik me dagelijks niet fit. Sinds een maand of 7 mankeer ik werkelijk van alles. Spierpijn, bijna wekelijks griepachtige symtomen met lichte verhoging, blaasontsteking, infecties in mijn mond en vagina, obstipatie, haaruitval, geheugenproblemen, lage bloedsuikerspiegels. Ik heb er geen moment aan gedacht dat mijn klachten met de implantaten te maken konden hebben. Ook mijn huisarts niet die ik de laatste maanden geregeld bezocht heb. Totdat ik onlangs een programma zag en alles voor mij op zijn plaats viel. Ik ben ervan overtuigd dat ik ziek ben van de siliconen en heb meteen een afspraak gemaakt met dr Kappel. 13 februari heb ik een afspraak met haar en ik hoop dat ze me snel kan opereren. Ik begrijp dat sommige van jullie een bloedonderzoek gehad hebben. Mijn huisarts zegt niet te weten wat er onderzocht moet worden en waar dat kan. Moet je dan eerst naar een internist? Kunnen jullie mij vertellen hoe dat bij jullie is gegaan?
Bedankt!
Beste Nadia,
Ik heb uiteindelijk nu 16 maanden geleden mijn protesen eruit laten halen bij Dr Kappel het is een geweldige arts een betere kan je niet treffen mijn operatie duurde 5 uur omdat ik vele complicaties had maar het ziet er mooi uit en ik voel me weer blij met mijn kleine cup maat. Ik ben helaas nog wel erg ziek heb MCTD en lig veel in bed of ziekenhuis.
Wees niet bang dat het er niet mooi uit komt te zien Dr Kappel is een kunstenares in haar vak
Ik wens je veel sterkte en beterschap toe
Groeten Anouck
Ik heb uiteindelijk nu 16 maanden geleden mijn protesen eruit laten halen bij Dr Kappel het is een geweldige arts een betere kan je niet treffen mijn operatie duurde 5 uur omdat ik vele complicaties had maar het ziet er mooi uit en ik voel me weer blij met mijn kleine cup maat. Ik ben helaas nog wel erg ziek heb MCTD en lig veel in bed of ziekenhuis.
Wees niet bang dat het er niet mooi uit komt te zien Dr Kappel is een kunstenares in haar vak

Ik wens je veel sterkte en beterschap toe
Groeten Anouck
Succes Nadia,
Ik heb ook 13 feb een expl.consult en heb ook de mcghan 410. Ik heb wel wat klachten maar of ze siliconengerelateerd zijn kan ik pas post-operatief zeggen.
Ik zou met je vraag over het bloedonderzoek dr Kappel raadplegen.
Heb ook aan haar gedacht maar ik heb geen eigen vervoer en ik vind het wat te ver en heb ook het geld niet ervoor.
Succes!
Ik heb ook 13 feb een expl.consult en heb ook de mcghan 410. Ik heb wel wat klachten maar of ze siliconengerelateerd zijn kan ik pas post-operatief zeggen.
Ik zou met je vraag over het bloedonderzoek dr Kappel raadplegen.
Heb ook aan haar gedacht maar ik heb geen eigen vervoer en ik vind het wat te ver en heb ook het geld niet ervoor.
Succes!
Bedankt voor jullie reactie.
En wat schokkend om te horen dat jullie ook de mcGhan implantaten hebben/hadden.
Anouck ik vind het heel erg dat je ziek bent. Ik weet dat MCTD een vorm van reuma is. Denk je dat dit door de siliconen is gekomen?
Ik heb ook vermoeidheidsklachten en Raynaud aan vnl mijn vingers.
Ik zie niet tegen de operatie op en hoe mijn borsten eruit gaan zien kan me op dit moment ook niets schelen. Mijn grootste angst is dat ik niet beter wordt na het verwijderen van de implantaten.
Op het moment is het echt een chaos in mijn hoofd. Het gevoel rond te lopen met iets in mijn lijf wat me ziek maakt vind ik echt heel zwaar.
Ik heb ze er liever vandaag uit dan morgen. Ik vrees dat ik nog even geduldig moet zijn en vooral positief moet blijven. Nou ben ik dat van nature maar het gaat me op dit moment niet zo goed af.
Groetjes Nadia
En wat schokkend om te horen dat jullie ook de mcGhan implantaten hebben/hadden.
Anouck ik vind het heel erg dat je ziek bent. Ik weet dat MCTD een vorm van reuma is. Denk je dat dit door de siliconen is gekomen?
Ik zie niet tegen de operatie op en hoe mijn borsten eruit gaan zien kan me op dit moment ook niets schelen. Mijn grootste angst is dat ik niet beter wordt na het verwijderen van de implantaten.
Op het moment is het echt een chaos in mijn hoofd. Het gevoel rond te lopen met iets in mijn lijf wat me ziek maakt vind ik echt heel zwaar.
Ik heb ze er liever vandaag uit dan morgen. Ik vrees dat ik nog even geduldig moet zijn en vooral positief moet blijven. Nou ben ik dat van nature maar het gaat me op dit moment niet zo goed af.
Groetjes Nadia
Beste Nadia,nadia schreef:Bedankt voor jullie reactie.
Groetjes Nadia
Welkom op het forum en wat fijn dat je al reacties hebt gehad.
Als we ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen we dat graag.
Groetjes, Gerrie
Hoi Nadia,
Heb je al gekeken bij https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... -ziek-bent
Dit zou je kunnen meenemen naar je arts zodat deze gericht kan zoeken.
Nog 1 ding lieve Nadia: Je wordt er WEL beter op als je ze laat verwijderen!
Als je al ziek bent, kun je namelijk nog zieker worden. Maar als je ze weg laat halen, is er een zeer grote kans dat je ook weer helemaal beter wordt. Of minder klachten krijgt.
Ik was dood en doodziek door de siliconen. Bij mij was het net alsof ik vergiftigd was. Deze heftige klachten zijn nu weg.
Als ik het niet had gedaan, dan was ik nu misschien wel dood geweest. Ik had soms het gevoel dat ik een hartaanval kreeg. Ik had hartkrampen. overal krampen. En raakte vaak bijna bewusteloos. Dat was ik nog vergeten te zeggen in mijn verhaal toen ik mezelf voorstelde.
Denk niet langer na. Maak zo snel mogelijk een afspraak om ze te verwijderen!
Veel sterkte en liefs, Luna
Heb je al gekeken bij https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... -ziek-bent
Dit zou je kunnen meenemen naar je arts zodat deze gericht kan zoeken.
Nog 1 ding lieve Nadia: Je wordt er WEL beter op als je ze laat verwijderen!
Als je al ziek bent, kun je namelijk nog zieker worden. Maar als je ze weg laat halen, is er een zeer grote kans dat je ook weer helemaal beter wordt. Of minder klachten krijgt.
Ik was dood en doodziek door de siliconen. Bij mij was het net alsof ik vergiftigd was. Deze heftige klachten zijn nu weg.
Als ik het niet had gedaan, dan was ik nu misschien wel dood geweest. Ik had soms het gevoel dat ik een hartaanval kreeg. Ik had hartkrampen. overal krampen. En raakte vaak bijna bewusteloos. Dat was ik nog vergeten te zeggen in mijn verhaal toen ik mezelf voorstelde.
Denk niet langer na. Maak zo snel mogelijk een afspraak om ze te verwijderen!
Veel sterkte en liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Nadia,
Ik hoop dat je al hebt besloten wat je zult doen.
Liefs, Luna
Ik hoop dat je al hebt besloten wat je zult doen.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo Luna,
Ik heb een beslissing genomen.
Ik wordt eind maart geopereerd door dr Kappel.
Waarschijnlijk op 27 maart als alles rond komt voor die tijd.
We wachten o.a. nog op de verzekering.
Ik laat de implantaten met kapsel verwijderen en neem niets terug.
natuurlijk ben ik een beetje huiverig voor het resultaat
maar ondanks dat kan ik niet wachten tot ze eruit zijn.
Ik ben nog enthousiaster over het feit dat ze eruit gaan dan toen ik ze kreeg. Gek he!
Ik houd jullie op de hoogte.
Liefs Nadia
Ik heb een beslissing genomen.
Ik wordt eind maart geopereerd door dr Kappel.
Waarschijnlijk op 27 maart als alles rond komt voor die tijd.
We wachten o.a. nog op de verzekering.
Ik laat de implantaten met kapsel verwijderen en neem niets terug.
natuurlijk ben ik een beetje huiverig voor het resultaat
maar ondanks dat kan ik niet wachten tot ze eruit zijn.
Ik ben nog enthousiaster over het feit dat ze eruit gaan dan toen ik ze kreeg. Gek he!
Ik houd jullie op de hoogte.
Liefs Nadia
Nadia, 39 jaar. Sinds 2005 mcGhan style 410.
Heey Nadia,
Dat is fijn zeg, zo snel al terecht bij Dr. Kappel! Spannend he... Snap dat gevoel wel: ik ben ook blij dat ze er uit gaan.
Zou je een explantatieverhaal willen schrijven op het forum als de operatie geweest is? Ik ga 29 mei naar Dr. Kappel voor explantatie en ben natuurlijk benieuwd hoe jij het gaat ervaren!
Nog 23 dagen te gaan!
Groetjes CarpeDiem
Dat is fijn zeg, zo snel al terecht bij Dr. Kappel! Spannend he... Snap dat gevoel wel: ik ben ook blij dat ze er uit gaan.
Zou je een explantatieverhaal willen schrijven op het forum als de operatie geweest is? Ik ga 29 mei naar Dr. Kappel voor explantatie en ben natuurlijk benieuwd hoe jij het gaat ervaren!
Nog 23 dagen te gaan!
Groetjes CarpeDiem
Hartstikke goed!!!! Wat ben ik blij voor je en vind het zooo ontzettend dapper van je! Jeetje, alles al geregeld, hartstikke goed!
Bij mij was de explantatie een bevrijding! Bij ons allemaal.
Gek hè? Op het andere forum kunnen ze niet wachten tot ze erin gaan. En wij niet wachten tot ze eruit gaan, hahahaha.
Heel veel lieve groetjes, Luna
Bij mij was de explantatie een bevrijding! Bij ons allemaal.
Gek hè? Op het andere forum kunnen ze niet wachten tot ze erin gaan. En wij niet wachten tot ze eruit gaan, hahahaha.
Heel veel lieve groetjes, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo allemaal,
Ik wil mijn vreugde even met jullie delen.
Er is nogal het een en ander gebeurd de laatste tijd.
Veel onzekerheden en veranderingen.
Maar uiteindelijk heb ik een operatiedatum.
Ik word 10 april geopereerd door dr Kingma in het Slotervaart ziekenhuis.
Ik heb vandaag positief bericht gehad van mijn verzekering.
De operatie wordt volledig vergoed. PPPFFFFF
Ik ben zoooo blij.
Ik hoef me nu gelukkig geen zorgen te maken over de kosten.
Naast dat ik allerlei klachten heb, zoals moeheid, spierpijn, allerlei infecties, heb ik ook veel pijn aan mijn borsten en een kapselvorming Baker klasse IV.
Om die reden, de kapselvorming klasse IV, wordt de operatie vergoed.
Dat noem je een geluk bij een ongeluk.
Het is natuurlijk te gek dat een operatie vanwege alle andere klachten, het ziek zijn, niet vergoed wordt.
Maar jullie zullen begrijpen dat ik heel blij ben en niet kan wachten tot het zover is.
Liefs Nadia
Ik wil mijn vreugde even met jullie delen.
Er is nogal het een en ander gebeurd de laatste tijd.
Veel onzekerheden en veranderingen.
Maar uiteindelijk heb ik een operatiedatum.
Ik word 10 april geopereerd door dr Kingma in het Slotervaart ziekenhuis.
Ik heb vandaag positief bericht gehad van mijn verzekering.
De operatie wordt volledig vergoed. PPPFFFFF
Ik ben zoooo blij.
Ik hoef me nu gelukkig geen zorgen te maken over de kosten.
Naast dat ik allerlei klachten heb, zoals moeheid, spierpijn, allerlei infecties, heb ik ook veel pijn aan mijn borsten en een kapselvorming Baker klasse IV.
Om die reden, de kapselvorming klasse IV, wordt de operatie vergoed.
Dat noem je een geluk bij een ongeluk.
Het is natuurlijk te gek dat een operatie vanwege alle andere klachten, het ziek zijn, niet vergoed wordt.
Maar jullie zullen begrijpen dat ik heel blij ben en niet kan wachten tot het zover is.
Liefs Nadia
Nadia, 39 jaar. Sinds 2005 mcGhan style 410.
Nadia, wat ben ik blij voor je! Zo blij!!!!
In het Slotervaart + dr. Kingma ben je in goede handen hoor. Het komt helemaal goed met je!
Wel zielig voor anderen die het niet vergoed krijgen of moeite moeten doen om het wel vergoed te krijgen. Oneerlijk eigenlijk, maar ben wel heel erg blij voor jou hoor. Zeker weten!!!
Heel veel succes! En laat snel weer van je horen!
Liefs, Luna
In het Slotervaart + dr. Kingma ben je in goede handen hoor. Het komt helemaal goed met je!
Wel zielig voor anderen die het niet vergoed krijgen of moeite moeten doen om het wel vergoed te krijgen. Oneerlijk eigenlijk, maar ben wel heel erg blij voor jou hoor. Zeker weten!!!
Heel veel succes! En laat snel weer van je horen!
Liefs, Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 12 mar 2012 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Nadia, wat een geweldig nieuws dat je een datum hebt en dat het nog vergoed wordt ook!! Kan me voorstellen dat je superblij bent!
Ging dr Kingma het kapsel er nu ook uithalen? (weet niet meer of je dat al gezegd had of niet
)
groetjes Wen

Ging dr Kingma het kapsel er nu ook uithalen? (weet niet meer of je dat al gezegd had of niet

groetjes Wen
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius