Nu al twijfel & spijt (4 weken na bv implantaten verwijderd bij dr. Kappel onder plaatselijke verdoving)
-
Lieve dames,
Ik schaam me om erover te beginnen, maar ik heb pas 2 weken een BV met implantaten van Mentor. Ik wilde altijd a een bv, maar met eigen vet. Ik heb hier vier artsen voor geraadpleegd die allemaal zeiden dat dit niet mogelijk was. Uiteindelijk heb ik toch voor implantaten gekozen...
En wat heb ik een spijt. Na het lezen van al jullie verhalen en het hebben van die dingen in mijn lijf denk ik ‘nee. Echt niet. Ik wil dit niet. Ik wil die dingen niet in mijn lijf en ik wil niet langzaam vermoord worden.’ Ik heb een goeie baan en wil deze echt niet kwijt.
Maar na 2 weken al contact opnemen voor explantatie, dat gaat echt niemand in mijn omgeving accepteren. Bovendien weet ik niet precies hoe duur exploitatie is en heb ik er waarschijnlijk niet eens het geld voor. Kunnen jullie mij helpen met tips/advies? Ik ben echt radeloos en slaap al een week niet.
Ik schaam me om erover te beginnen, maar ik heb pas 2 weken een BV met implantaten van Mentor. Ik wilde altijd a een bv, maar met eigen vet. Ik heb hier vier artsen voor geraadpleegd die allemaal zeiden dat dit niet mogelijk was. Uiteindelijk heb ik toch voor implantaten gekozen...
En wat heb ik een spijt. Na het lezen van al jullie verhalen en het hebben van die dingen in mijn lijf denk ik ‘nee. Echt niet. Ik wil dit niet. Ik wil die dingen niet in mijn lijf en ik wil niet langzaam vermoord worden.’ Ik heb een goeie baan en wil deze echt niet kwijt.
Maar na 2 weken al contact opnemen voor explantatie, dat gaat echt niemand in mijn omgeving accepteren. Bovendien weet ik niet precies hoe duur exploitatie is en heb ik er waarschijnlijk niet eens het geld voor. Kunnen jullie mij helpen met tips/advies? Ik ben echt radeloos en slaap al een week niet.
Hoi GarrieBarrie,
Wat vervelend dat je zo slecht slaapt hiervan.
Als jij er geen goed gevoel bij hebt, zou ik je hart volgen en voor explantatie gaan. Je voorkomt er idd een waarschijnlijk hoop leed mee..Heb zelf heel veel klachten en hoop op te knappen na mijn explantatie.
De kosten zijn verschillend maar ongeveer € 3500,- gemiddeld geloof ik.
Veel sterkte met alles en hoop dat je het kunt betalen linksom of rechtsom

Liefs,
Zusss
Wat vervelend dat je zo slecht slaapt hiervan.
Als jij er geen goed gevoel bij hebt, zou ik je hart volgen en voor explantatie gaan. Je voorkomt er idd een waarschijnlijk hoop leed mee..Heb zelf heel veel klachten en hoop op te knappen na mijn explantatie.
De kosten zijn verschillend maar ongeveer € 3500,- gemiddeld geloof ik.
Veel sterkte met alles en hoop dat je het kunt betalen linksom of rechtsom
Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Wat naar. Ik heb geen advies voor je. Wel dat zo'n snelle verwijdering zeker mogelijk is. Kapsels hoeven dan niet verwijderd te worden. Scheelt.ook geld. Ik heb €2800 Bij dr niessen betaald. Dit is zonder kapsels verwijderen.
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
toch niet helemaal waar Dorie, zie bijgaande foto
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel

Op naar herstel
GarrieBarrie schreef: ↑09 feb 2020 00:11Lieve dames,
Ik snap je dilemma met je omgeving.... maar ik zou het wel naar je eigen gevoel luisteren en hier actie op ondernemen.
Een explantatie is gemiddeld 3500 euro inderdaad maar ik ben nu ruim 2.5 jaar ziek en zit sinds November 2019 in de WIA en geloof me, dat heeft me alles bij elkaar nog veel meer geld gekost en nog steeds. Buiten het feit dat ik lichamelijk momenteel tot niets meer in staat ben en geestelijk gaat het ook slecht. Ik heb bijna 6 jaar niet geweten dat de problemen veroorzaakt werden door de siliconen en nu ik dat wel weet, heb ik spijt dat ik hier ooit voor gekozen heb.
Bij mij gaan ze er binnenkort uit en ik moet dan ook maar afwachten of ik weer volledig ga herstellen. Ik hoop het zo; dat ik weer normaal kan zorgen voor mijn kinderen, weer een leuke partner ben, weer een sociaal leven heb en ook weer kan gaan werken. kortom het normale leven.
veel succes met je besluit xx
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel

Op naar herstel
Dit is inderdaad een groot dilemma! Maar ik zou teruggaan naar de pc die ze geplaatst heeft. Leg hem uit dat je van gedachten veranderd ben en ze eruit wilt. Laat iemand met je mee gaan die ook niet om te praten is en je daarbij steunt. Anders word je weer omgepraat! Zodra dit gesprek heeft plaatsgevonden komt het in je dossier. Indien hij niet tot explantatie wilt overgaan heb je alle recht om een andere pc te zoeken. Dit is de beste manier. Dan is een andere arts ook pas bereid om je verzoek in te willigen.
Liefs Babs
Liefs Babs
GarrieBarrie, welkom hier 
Herkenbaar jouw verhaal, ik was ongelukkig met mijn protheses vanaf dag 1!! en toch liet ik ze zitten bijna 12 jaar!! Ik heb heel veel last van gehad! Dus ik hoop voor jouw dat je snel kan geholpen worden. De kosten variëren per kliniek. Ik had gelijk ook een lift laten doen, dus de prijs was inclusief het verwijderen van de protheses Veel sterke en succes
Herkenbaar jouw verhaal, ik was ongelukkig met mijn protheses vanaf dag 1!! en toch liet ik ze zitten bijna 12 jaar!! Ik heb heel veel last van gehad! Dus ik hoop voor jouw dat je snel kan geholpen worden. De kosten variëren per kliniek. Ik had gelijk ook een lift laten doen, dus de prijs was inclusief het verwijderen van de protheses Veel sterke en succes
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Ik heb wel gelezen dat kapsel zich snel vormt, maar dat het dan nog heel dun is, ik heb ook weleens gelezen dat dokter kappel ze er onder lokale verdoving er uit kan halen als ze er net inzitten, wat ook in de kosten scheelt, ik denk dat dit de goedkoopste oplossing is
ik wens je heel veel sterkte
ik wens je heel veel sterkte
-
Jeetje wat heftig zeg om dit mee te maken. Ik denk dat je inderdaad beter had kunnen kiezen voor lipofilling ipv protheses. Ik ben ook wel benieuwd welke pc’s dit dan hebben gezegd. Kijk, je gaat niet ineens in 1 operatie lipo een paar cupmaten groter, maar het is meestal echt wel de moeite om net dat beetje meer volume te krijgen.
Nu is je huid nog niet zo lang uitgerekt door de protheses dus de kans dat je borsten mooi zullen herstellen is ook veel groter.
Ik zou toch je gevoel volgen en kijken of je het geld wellicht kunt lenen. Als dr. Kappel het onder plaatselijke verdoving zou kunnen doen zoals Wilmaatje zegt zou ik haar opbellen om te vragen of dit inderdaad kan en wat het kost. En misschien kun je nog bij een paar andere pc’s een consult doen? Ik weet van dr. Niessen dat het eerste consult gratis is. Krijg je voor een pc een verwijzing van je huisarts dan is het consult ook meestal gratis. Ik hoop dat je eruit komt.
Ik herken je gevoel van pure paniek heel goed. Maar ze zitten er nu eenmaal in (gelukkig nog maar net) dus je zult denk ik niet meteen acuut ziek ervan worden. Kijk op je gemak wat je opties zijn en hou ons op de hoogte!
Nu is je huid nog niet zo lang uitgerekt door de protheses dus de kans dat je borsten mooi zullen herstellen is ook veel groter.
Ik zou toch je gevoel volgen en kijken of je het geld wellicht kunt lenen. Als dr. Kappel het onder plaatselijke verdoving zou kunnen doen zoals Wilmaatje zegt zou ik haar opbellen om te vragen of dit inderdaad kan en wat het kost. En misschien kun je nog bij een paar andere pc’s een consult doen? Ik weet van dr. Niessen dat het eerste consult gratis is. Krijg je voor een pc een verwijzing van je huisarts dan is het consult ook meestal gratis. Ik hoop dat je eruit komt.
Ik herken je gevoel van pure paniek heel goed. Maar ze zitten er nu eenmaal in (gelukkig nog maar net) dus je zult denk ik niet meteen acuut ziek ervan worden. Kijk op je gemak wat je opties zijn en hou ons op de hoogte!
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Wat vervelend dat je er zo snel al mee zit en spijt van hebt. Ik begrijp je heel goed want had ook vrij snel spijt van mn bv. Ik zou zeker je gevoel volgen en overgaan tot explantatie. Je zou ook eens kunnen vragen bij dr Budo of bij de artsen van Jan van Goyen (dr van Selms bijv), die zijn wel iets goedkoper dan de aangegeven €3500. Ik zou me om de kapsels niet al te druk maken zo kort na je bv maar daar verschillen de meningen over. Bespreek dat vooral op je consulten.
Probeer je voor nu te druk te maken, orienteer je op de artsen en boek afspraken in. Dan kun je zsm overgaan tot explantatie. Je kunt ook nog overwegen contacr op te nemen mer de arts die je geholpen heeft voor je bv en aangeven dat je ze eruit wilt (met welke reden dan ook). Omdat je officieel nog onder de nazorg ben van die kliniek word je misschien sneller geholpen. Dan zou het misschien op korte termijn kunnen en misschien wel goedkoper. Ik denk persoonlijk niet dat kapsels van die paar weken problemen gaan geven maargoed nogmaals, daar verschillen vast de meningen over.
Sowieso heb je ze nog heel kort dus het komt echt goed! Al zou je nu klachten ontwikkelen dan herstel je echt weer omdat je er zo vroeg bij bent. Ik begrijp je paniek heel goed, wantdie heb ik ook gehad, maar probeer een plan voor jezelf te maken en daarin rust te vinden, het komt goed!
Probeer je voor nu te druk te maken, orienteer je op de artsen en boek afspraken in. Dan kun je zsm overgaan tot explantatie. Je kunt ook nog overwegen contacr op te nemen mer de arts die je geholpen heeft voor je bv en aangeven dat je ze eruit wilt (met welke reden dan ook). Omdat je officieel nog onder de nazorg ben van die kliniek word je misschien sneller geholpen. Dan zou het misschien op korte termijn kunnen en misschien wel goedkoper. Ik denk persoonlijk niet dat kapsels van die paar weken problemen gaan geven maargoed nogmaals, daar verschillen vast de meningen over.
Sowieso heb je ze nog heel kort dus het komt echt goed! Al zou je nu klachten ontwikkelen dan herstel je echt weer omdat je er zo vroeg bij bent. Ik begrijp je paniek heel goed, wantdie heb ik ook gehad, maar probeer een plan voor jezelf te maken en daarin rust te vinden, het komt goed!
Lieve GarrieBarrie,
Allereerst welkom hier.
Meid wat jammer dat je die forum nou niet wat eerder had ontdekt.
Het is vreselijk dat je je nu zo moet voelen....
Maar wat ik nog erger vind is dat je je hebt laten overhalen door blijkbaar vier artsen die meer heil zagen in het plaatsen van siliconen, dan echt naar jou te luisteren.
Je bent dus niet de juiste arts tegen gekomen in jou zoektocht naar meer borst volume. Ik verwacht echt niet dat het kapsel (als dat überhaupt na twee weken er al zou zitten)voor problemen gaat zorgen. Ik was voor mijn explantatie 2450 kwijt en dat was incl. kapsel verwijdering. (Bij het Jan van Goyen)
Trek je niets aan van je omgeving!!!
Jij bent de persoon die nu met dingen rond moet lopen, die je je hebt laten aan praten en waar je je niet gelukkig mee voelt.
Het is tijd dat je voor jezelf kiest. Zoek een arts die doet wat jíj wil.
Heel veel succes
Liefs essi
Allereerst welkom hier.
Meid wat jammer dat je die forum nou niet wat eerder had ontdekt.
Het is vreselijk dat je je nu zo moet voelen....
Maar wat ik nog erger vind is dat je je hebt laten overhalen door blijkbaar vier artsen die meer heil zagen in het plaatsen van siliconen, dan echt naar jou te luisteren.
Je bent dus niet de juiste arts tegen gekomen in jou zoektocht naar meer borst volume. Ik verwacht echt niet dat het kapsel (als dat überhaupt na twee weken er al zou zitten)voor problemen gaat zorgen. Ik was voor mijn explantatie 2450 kwijt en dat was incl. kapsel verwijdering. (Bij het Jan van Goyen)
Trek je niets aan van je omgeving!!!
Jij bent de persoon die nu met dingen rond moet lopen, die je je hebt laten aan praten en waar je je niet gelukkig mee voelt.
Het is tijd dat je voor jezelf kiest. Zoek een arts die doet wat jíj wil.
Heel veel succes
Liefs essi
Ach wat een verhaal weer!
Ik zag je profiel al bij de aanmelding. Zo naar dit! Maar je bent niet de enige lieve schat en schaam je niet. Volg altijd jouw intuitie!
Sabine zit in hetzelfde schuitje viewtopic.php?t=2747
Sterkte!!! Alles komt goed hoor, jij vindt jouw weg!
🥰
Ik zag je profiel al bij de aanmelding. Zo naar dit! Maar je bent niet de enige lieve schat en schaam je niet. Volg altijd jouw intuitie!
Sabine zit in hetzelfde schuitje viewtopic.php?t=2747
Sterkte!!! Alles komt goed hoor, jij vindt jouw weg!
🥰
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Hoi hoi!
Lieve meid doe vooral waar jij je goed bij voelt.
Zoek alles goed uit en maak een weloverwogen beslissing.
Probeer eerst de rust te vinden, vooral voor je lichaam.
Deze is net een operatie ondergaan.
Dat is ook niet niks.
Helaas zul je idd wel opnieuw kosten moeten maken, mocht je toch kiezen voor de explantatie, daar de verzekering op zo’n kort termijn niets vergoed.
Er zijn geweldige artsen die je kunnen helpen, en zeer kundig zijn.
Uiteindelijk weet je diep in je hart wel wat je wilt en daar moet je op vertrouwen.
Succes meid!
Lieve meid doe vooral waar jij je goed bij voelt.
Zoek alles goed uit en maak een weloverwogen beslissing.
Probeer eerst de rust te vinden, vooral voor je lichaam.
Deze is net een operatie ondergaan.
Dat is ook niet niks.
Helaas zul je idd wel opnieuw kosten moeten maken, mocht je toch kiezen voor de explantatie, daar de verzekering op zo’n kort termijn niets vergoed.
Er zijn geweldige artsen die je kunnen helpen, en zeer kundig zijn.
Uiteindelijk weet je diep in je hart wel wat je wilt en daar moet je op vertrouwen.
Succes meid!
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!
Lieve Garrie Barrie
Ik was even benieuwd hoe het met je is.
Heb je weer een beetje de rust gevonden in je hoofden wat beter kunnen slapen?
Het is ook niet niks allemaal en daar weet ik alles van.
Hopelijk kan je een weloverwogen beslissing maken.
Ik was even benieuwd hoe het met je is.
Heb je weer een beetje de rust gevonden in je hoofden wat beter kunnen slapen?
Het is ook niet niks allemaal en daar weet ik alles van.
Hopelijk kan je een weloverwogen beslissing maken.
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!
-
Dames,
Even een update. Na 2 weken op-en-af dit soort paniek buien te hebben gehad, heb ik vandaag zowel Frank Niessen, Rita Kappel en mijn eigen kliniek gebeld/gemaild met het verzoek dat ik een consult wil voor explantatie. Ook ga ik vanmiddag naar de HA om dit mede te delen en ik ben benieuwd wat zij hiervan zegt. Het is mijn lijf en ik weet wat goed/slecht is voor me. En dit is echt heel erg slecht voor me.
Het resultaat blijft schitterend, maar de constante paniek en angst die ik heb werkt echt heel erg belemmerend. Ik ga terug naar de schattige tietjes van voorheen en de push-up bh’s. Want dit trek ik simpelweg niet. Het enige dat ik nog erg moeilijk vind, is het vertellen aan mijn omgeving...
Even een update. Na 2 weken op-en-af dit soort paniek buien te hebben gehad, heb ik vandaag zowel Frank Niessen, Rita Kappel en mijn eigen kliniek gebeld/gemaild met het verzoek dat ik een consult wil voor explantatie. Ook ga ik vanmiddag naar de HA om dit mede te delen en ik ben benieuwd wat zij hiervan zegt. Het is mijn lijf en ik weet wat goed/slecht is voor me. En dit is echt heel erg slecht voor me.
Het resultaat blijft schitterend, maar de constante paniek en angst die ik heb werkt echt heel erg belemmerend. Ik ga terug naar de schattige tietjes van voorheen en de push-up bh’s. Want dit trek ik simpelweg niet. Het enige dat ik nog erg moeilijk vind, is het vertellen aan mijn omgeving...