Gaat om jou niet om ons. Het is ook heel confronterend allemaal. Naast dat het zwaar en ingrijpend is.
Ik heb zelf 5 jaar gedaan over het wikken en wegen t.a.v. een explantatie. Ik wilde het al in 2007 maar heb pas nu de moed verzameld.
Ik weet niet met wat voor cup je gestart bent maar het hoeft echt niet zo te zijn dat je doodongelukkig wordt van een explant. Vraag aan de dokter of hij kan voelen of je nog eigen weefsel hebt. Zo, ja dan is dat gunstig. Zo nee, dan is er ook geen man overboord maar kun je daar ook verder keuzes in maken.
Ik ben zelf ontzettend blij dat ik ze niet meer heb en anderen ook. Lees de explantatietopics maar. Ik had zulke kleine boobies dat mijn bh's gewoon omhoog schoten als ik mijn armen omhoog gooide. Nu heb ik een onsje meer dan ik toen had. Dus dat kan ook.
Succes met je beslissing en laat ons nog 's weten hoe het gaat. Als je daar ooit aan toe bent.
kaatje schreef:Hallo allemaal dank jullie wel voor de reactie's
ik zie dat ik niet de enige ben en eigenlijk zou ik willen zeggen was ik maar de enige dan was er een hoop leed bespaard gebleven,
maar ik zit er ff door heen ik kan nu ff niks meer lezen het is me allemaal ff te veel geworden, ik weet dat ik blij mag zijn dat ze eruit gaan en me klachten enz. maar ik weet nog niet welke beslissing ik ga nemen of nieuwe er in, of niks maar met niks zou ik ook dood ongelukkig zijn ik weet dat het voor iedereen anders is. maar mijn huisdokter zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken en er gewoon weer nieuw in kan laten zetten, en dat het jan van gooyen goed staat aangeschreven....ik laat het jullie allemaal wel weten maar nu ga ik voorlopig ff van deze forum af om dat ik te veel informatie krijg en het niet meer in me op kan nemen hoop dat ik niemand hier mee kwets... dat is niet mijn bedoeling.
ik wens iedereen ook heel veel sterkte en liefs dank jullie wel!!!
groetjes karin xx