Voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
djr1985

Ongelezen bericht 23 nov 2019 22:30

Autumn schreef:
23 nov 2019 20:58
djr1985 schreef:
22 nov 2019 21:46
Nee ik heb geen medische noodzaak. Tenminste, ik heb geen idee of ze lek zijn, heb nooit een echo laten maken. Ik ben een struisvogel en weet sommige dingen gewoon liever niet. Maar heb geen klachten verder! Ze zijn echter 15 jaar oud dus dat maakte me angstig, dat de kwaliteit van het implantaat hard terugloopt, en daarom besloten ze te laten verwijderen.

Echt bijzonder om te lezen dat je geen klachten hebt en dat na 15 jaar. Wel heel erg fijn hoor, dat je geen klachten hebt.
Hier ook 15 jaar oud, klachtenlijst is enorm, al jarenlang medische molen, geen andere uitweg meer dan explantatie.
Ik denk niet dat ik bijzonder ben, dat er duizenden vrouwen zijn die ze al zolang hebben en geen klachten hebben, er dus ook niet actief naar zoeken en hier dan ook zeker niet terechtkomen ☺️ Ik toevallig wel.. En toen heeft het me pas aan het denken gezet..
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
Essi

Ongelezen bericht 25 nov 2019 13:44

Wat een fijn en uitgebreid verslag van je. Fijn dat je gevoel je de weg heeft gewezen. Stelde Niessen je geen lipo voor? Tot nu toe heb ik dat bij iedereen die bij hem is geweest voorbij zien komen. Ik zet je op de lijst voor komende operatie's dan tellen we samen met jou af. Succes de komende tijd.
Liefs essi
Autumn

Ongelezen bericht 25 nov 2019 16:31

Essi schreef:
25 nov 2019 13:44
Wat een fijn en uitgebreid verslag van je. Fijn dat je gevoel je de weg heeft gewezen. Stelde Niessen je geen lipo voor? Tot nu toe heb ik dat bij iedereen die bij hem is geweest voorbij zien komen. Ik zet je op de lijst voor komende operatie's dan tellen we samen met jou af. Succes de komende tijd.
Liefs essi

Dank voor je reactie Essi,
Dr Niessen begon wel over lipofilling, maar ik onderbrak hem direct door aan te geven dat ik alleen wil gaan voor explantatie en geen ander gedoe meer aan m'n lijf wil. Dit respecteerde hij.

Na zoveel jaren pijnklachten, kan ik echt geen ''bonuspijn'' meer verdragen, ook niet als dat betekent dat ik een mooie voorgevel ervoor terugkrijg. Daarnaast ben ik (wat m'n lichaam en lichaamsvet betreft) er ook niet van overtuigd dat ik lang plezier zal hebben van lipofilling. Voor nu vind ik het een te dure en te pijnlijke ingreep, met te weinig garantie op een ''mooi blijvend resultaat''.
Essi

Ongelezen bericht 25 nov 2019 20:53

Autumn schreef:
25 nov 2019 16:31
Essi schreef:
Liefs essi

Dr Niessen begon wel over lipofilling, maar ik onderbrak hem direct door aan te geven dat ik alleen wil gaan voor explantatie en geen ander gedoe meer aan m'n lijf wil. Dit respecteerde hij.

Na zoveel jaren pijnklachten, kan ik echt geen ''bonuspijn'' meer verdragen, ook niet als dat betekent dat ik een mooie voorgevel ervoor terugkrijg. Daarnaast ben ik (wat m'n lichaam en lichaamsvet betreft) er ook niet van overtuigd dat ik lang plezier zal hebben van lipofilling. Voor nu vind ik het een te dure en te pijnlijke ingreep, met te weinig garantie op een ''mooi blijvend resultaat''.
Ik deel je mening hierin helemaal. Ik heb ook heel bewust voor alleen explantatie gekozen zonder verder gedoe aan mijn lijf. En kan je zeggen ben erg blij met het resultaat.
Liefs essi
Dorie

Ongelezen bericht 25 nov 2019 21:24

Autumn schreef:
25 nov 2019 16:31
Essi schreef:
Liefs essi

Hoi autumn

Ik wordt ook begin volgend kaar door dr niessen geopereerd. Ook bij mij alleen explantatie. Wel getwijfeld over lipofilling. Maar vind het ook een heftige ingreep en herstel. Wil niet onnodig sleutelen aan mezelf ....
ben er even een tijdje niet meer zo me bezig geweest. Merk dat het nu weer wat meer gaat leven nu de operatie dichterbij komt...
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Autumn

Ongelezen bericht 17 dec 2019 11:30

Morgen is het dan zover, zie er tegenop.
Ben erg bang voor de pijn na de operatie en eerlijk gezegd heb ik niet veel vertrouwen in m’n herstel. Dit klinkt heel negatief, dat weet ik, maar dat is hoe de vlag er bij mij nu bij hangt.
De afgelopen jaren en periode tot aan de operatie morgen, hebben teveel van me gevraagd zowel fysiek als mentaal. M’n leven kwam tot stilstand.
Slapeloze nachten door de pijn, vertrouwen in m’n lichaam en geest kwijtgeraakt, lange uitzicht- energieloze dagen en een depressie die m’n draagkracht opslokt.

Morgenochtend ben ik als eerste aan de beurt. We moeten erg vroeg vertrekken i.v.m. de reistijd.
Ik kan alleen maar hopen, dat het tij mag keren na de operatie.
Dorie

Ongelezen bericht 17 dec 2019 13:16

Heel veel sterkte en succes gewenst morgen. Ik hoop dat je je na de operatie weer helemaal gezond gaat voelen 🕯🙏

Heel veel kracht gewenst!
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
djr1985

Ongelezen bericht 17 dec 2019 14:40

Heel veel succes Autumn! De dag na jou is mijn dag, ik vind het ook spannend. Zie wat minder op tegen de pijn, begrijp toch veelal van de dames die ons voor zijn gegaan dat het hen alles is meegevallen. Ik ben zelf meer bang voor de zelfacceptatie (of het gebrek daaraan).
Zet 'm op!
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
Autumn

Ongelezen bericht 17 dec 2019 15:38

Dorie schreef:
17 dec 2019 13:16
Heel veel sterkte en succes gewenst morgen. Ik hoop dat je je na de operatie weer helemaal gezond gaat voelen 🕯🙏

Heel veel kracht gewenst!

Dank je wel voor je lieve berichtje Dorie x
Autumn

Ongelezen bericht 17 dec 2019 15:51

djr1985 schreef:
17 dec 2019 14:40
Heel veel succes Autumn! De dag na jou is mijn dag, ik vind het ook spannend. Zie wat minder op tegen de pijn, begrijp toch veelal van de dames die ons voor zijn gegaan dat het hen alles is meegevallen. Ik ben zelf meer bang voor de zelfacceptatie (of het gebrek daaraan).
Zet 'm op!

Dank je wel djr1985.
Mijn angst voor de pijn, komt voort uit de pijn die ik had na m'n bv. De gemiddelde hersteltijd en pijn destijds, was helaas niet op mij van toepassing.
Zelf heb ik nog niet echt stil gestaan bij de ''zelfacceptatie''. Voor mij is het 't belangrijkste dat ik me ooit weer ''beter en pijnvrij'' mag gaan voelen.

Voor nu wil ik jou alvast heel veel succes wensen voor jouw operatie overmorgen.
Babs1

Ongelezen bericht 17 dec 2019 18:46

Hoi Autumm, mijn operatie is nu inmiddels drie weken geleden. Behalve misselijkheid van de narcose is het 200 procent meegevallen! Napijn valt reuze mee. Geloof mij: Een verademing dat die ziekmakende krengen eruit zijn! Eindelijk kan mijn lichaam weer in oude herstel komen.Heb vertrouwen in je lichaam en vooral in jezelf! Je heb de moed gehad om de beslissing te nemen. Dit toont al je doorzettingsvermogen. Heel veel sterkte morgen. Laat je niet kisten door die “ballen” !!!! ;)
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”