Tenminste ik denk dat ik een lotgenoot ben...
Tot afgelopen week heb ik als een struisvogel me niet verdiept in de siliconen kwestie maar ik kan er eigenlijk niet omheen
Toen ik 18 was ging ik gebukt onder het feit dat ik nét een A cup had én een ''kippenborst' (ingedeukte ribbenkast waardoor het nóg minder leek)
Via de zorgverzekering kreeg ik makkelijk vergoeding aangezien ik het leven niet meer zo zonnig zag hierdoor.
Echter werd er maar 30cc bij gedaan en waren mijn psychische klachten niet weg.
Krap 3 jaar later in 1992 heb ik 300cc laten plaatsen in een prive kliniek in Vlaardingen en heb dit zelf betaald.
Als een kind zo blij... !
Ik kreeg binnen een korte tijd kapsel vorming en nadat dit een keer of 4 'gekraakt' is door de plastisch chirurg moest ik er maar mee leren leven. Zo gezegd, zo gedaan.
Eigenlijk kon ik prima leven met 1 keiharde borst, kon niet op mijn buik liggen maar dat was enige.
Even fast forward.. Sinds een aantal jaar heb ik steeds meer vage klachten. Het begon met dat ik mijn lenzen niet meer kon verdragen, te droge ogen. Vermoeidheidsklachten met vlagen zeer extreem weet ik aan de kinderen. Was 38 met eerste, en bijna 40 met nummer twee.
Sinds 3,5 jaar ben ik zeer bewust met gezondheid bezig. Eet heel gezond, gebruik hoogwaardige voedingssupplementen maar toch raak ik steeds meer vermoeid... zware benen, last van mijn spieren.
Ik kan me heel slecht concentreren, ben vergeetachtig, ik voel me gewoon dom hierdoor.
Ik heb al bijna 4 jaar een blessure (hypertonie van plantarisspier, in kuit) die met intensieve fysio maar niet op te lossen is. Zij gaf ook aan dat mijn bindweefsel niet van al te beste kwaliteit was. (is tevens osteopaat)
Soms heb ik een opleving en dan gaat het wel maar grotendeels ben ik voor 22u al kapot.
Al deze klachten zijn vaag en er komen steeds meer vage klachtjes bij...
Nu ben ik niet iemand die voor iedere klacht naar de dokter gaat want het is allemaal vaag. Vorig jaar om deze tijd heb ik wél bloed laten prikken maar alles was goed.
Vorige week genoemd bij de huisarts dat ik nog steeds zo extreem moe was maar er wordt niet op gereageerd...
Daardoor ben ik gaan nadenken hoe ik nou zo moe kon zijn en wat ik wél kon doen, en toen bedacht ik me dat er een Radar uitzending was geweest die ik natuurlijk niet had gekeken want ik wilde er niet aan...
Nu zijn mijn oogkleppen weg en ben ik wel soort van in paniek!
Ik laat al zo'n 5 jaar om de 1,5jr een mri maken maar mijn protheses (28 jaar) lekken niet, maar misschien zweten ze dus wel en gaat er nu van alles onherstelbaar kapot in mijn lijf!!!!
Ik weet dat ik ze er echt uit moet laten halen... maar dan... ik ben meer dan plat en ik heb niet zo heel veel vet...lipofilling valt denk ik af

Zijn er nog meer opties??
Wie heeft echt minder klachten gekregen na verwijdering en hoe lang duurde het voordat je verbetering kreeg?
Weet iemand of je met Bioresonantie kan achterhalen of je siliconen te veel hebt in je lijf??
Nou beetje lang verhaal geworden...
Ik ga dit forum eens doorspitten