Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 40 en heb in januari 2018 een borstvergroting gehad (390cc Mentor,dual-plane). Als ik van te voren had geweten hoe het nu zou zijn,had ik het nooit gedaan. Vanaf het begin hebben ze niet eigen gevoeld. Met kleding vind ik ze zeker mooi,maar naakt kijk ik er nauwelijks naar. Ook al zijn ze mooi,passen ze bij m’n lichaam,etc,ik kan er gewoon niet aan wennen. Daarnaast voel ik m’n linkerborst de hele dag. Een zeurend gevoel. M’n tepel bij die borst doet ook pijn en sowieso zijn beide tepels bijna altijd stijf wat erg irritant is.
Meerdere keren is al door m’n hoofd gegaan dat ik ze wel zou willen laten verwijderen. En nu er steeds meer over bekend wordt,wordt dat gevoel steeds sterker
Ik heb ook wel lichamelijke klachten,maar geen idee of die van de implantaten komen. Wat alleen wel heel raar is,is dat ik een traagwerkende schildklier heb en m’n waardes al jaren stabiel waren en nu sinds 3 maanden is ie helemaal van slag. En ook m’n oogsterkte voor m’n lenzen was al jaren hetzelfde en nu sinds een paar maanden is m’n linkeroog ineens achteruit gegaan. Ik loens ook een beetje met m’n ene oog als ik opzij kijk,had ik eerder nooit. Gister onderzoek gehad in het oogziekenhuis maar daar kwam niks uit. Verder heb ik concentratieproblemen,geheugenverlies,niet op woorden kunnen komen en ben ik extreem moe. En dan ga je toch denken,het zal toch niet...?!
Zou iemand me advies kunnen geven hoe ik erachter kan komen of m’n lichaam reageert op de siliconen? Las iets over een bepaald bloedonderzoek?
En stel ik laat ze verwijderen,bestaat er dan een kans dat het gevoel in m’n linkerborst/tepel weer “goed” worst? Of zal dat blijvend beschadigd zijn?
Ik ben nieuw hier,dus mocht dit topic niet goed zijn oid dan hoor ik het graag
Liefs Nicole