Ah ik lees hier jouw verhaal Dorie. Vandaar jouw vraag aan mij. Jij bent zelf ook nog zoekende begrijp ik.. Ik snap je twijfels heel goed. Ik ben ook nog steeds blij met het resultaat en heb niet echt klachten. Wel herken ik wat jij zegt. Nu er een kleintje is, ben je toch angstiger om wat te gaan mankeren Ik had idd ook al besloten om ze niet te laten terug te laten plaatsen. Vervolgens las ik steeds meer negatieve verhalen en kwam ik hier terecht. Dit gaf voor mij nog meer reden om ze liever vandaag dan morgen te laten verwijderen. plus ook dat de arts zegt nu is je huid nog stevig en hoef je geen lift dus geen extra littekens. Dit kan over een aantal jaar weer anders zijn. Plus dat ik ook liever zo'n operatie zo snel mogelijk achter de rug dan er tegen aan te blijven hikken. Met een stemmetje in mn achterhoofd over eventuele gevolgen.. Echt genieten kan ik nu toch niet meer van mn borsten. Hopelijk heb je iets aan mijn verhaal. Ik ben btw 31en heb ze 9 jaar. Succes met je keuze! XDorie schreef: ↑14 jun 2018 14:07Hallo
Ik zal mezelf even voorstellen aangezien ik een nieuw lid ben op deze website.
Ik ben begin 30 en heb tien jaar geleden een borstvergroting gehad: eurosillicone op de spier, 240cc en 260cc. Ik ben geopereerd in de Bergman kliniek door Dr Laban. Operatie en herstel zijn goed verlopen. Het cosmetisch resultaat is, na mijn eigen mening, erg goed. Een mooie vrij natuurlijke borst. Borst zag er hetzelfde uit als voor de operatie alleen drie maten groter. In de tussentijd twee kinderen gekregen waaraan ik 3 en 6 maanden borstvoeding heb gegeven.
Ik heb geen lichamelijke klachten alleen heb ik al wel jaren kleine angsten voor ieder steekje of pijltje in mijn borst. Ook ben ik , nu ik wat ouder ben, me veel meer bewust van het feit dat de protheses geen eeuwig leven hebben. Ook ben ik, nu ik moeder ben, veel angstiger om nare ziektes zoals borstkanker te krijgen. Ook voelt het niet goed om iets onnatuurlijks in mijn lijf te hebben. Ik hoor ook steeds meer en meer verhalen over vrouwen met klachten door de silicone. Daarbij heb ik twee dochters en wil ik ze graag meegeven dat ze mooi zijn van zichzelf en ieder lichaam anders is, maar mooi. Daar helpt het zelf hebben van een borstvergroting echter niet echt aan bij.
Om die verschillende redenen, heb ik dan eigenlijk ook al een paar jaar geleden besloten sowieso nooit nieuwe implantaten te nemen en ze dus, als dat nodig was, te laten verwijderen.
Inmiddels denk ik er heel sterk over om ze al eerder, nu dus, te laten verwijderen. Ik wil niet wachten tot dat ik klachten krijg, lichamelijk, dan wel cosmetisch. Daarbij lijkt het mij ook dat mijn borsten meer kans hebben om zich mooi te herstellen als ik minder lang wacht met verwijderen van de implantaten. Hoe jonger hoe beter je huid tenslotte hersteld. Ben toch ijdel, heb de borstimplantaten dan ook niet voor niks genomen toen de tijd;)
Nu heb ik alleen nog vele vragen. Mijn plan was om op controle te gaan in de kliniek waar ik geopereerd ben en nog ergens anders voor een second opinion te gaan. Wil niet over een nacht ijs gaan. Zou eigenlijk ook graag naar een "gewoon" ziekenhuis gaan voor een consult. Omdat ik denk dat ze daar misschien wat eerlijker zullen zijn en je wat minder snel een operatie willen "aansmeren".
Na veel op dit forum gelezen te hebben denk ik er over om op consult te gaan in het slotervaartziekenhuis bij dr Loenen of dr kingma. Als ik het goed begrijp kan ik dit ziekenhuis gewoon bellen voor een afspraak? Ook dacht ik weer bij de bergmankliniek langs te gaan. Echter lees ik ook wat goede verhalen over dr Laban en is mijn eigen ervaring bij hem goed. Hij werkt nu in de velthuiskliniek dus misschien daar heen ipv Bergman?
Iemand nog tips of ideeen .
Verder vroeg ik me af aan de ervaringsdeskundige, hoe zit het met het herstel? Hoe lang zou ik niet kunnen werken? Heb vrij lichamelijk werk: veel staan en bukken en incidenteel tillen. Eind van het jaar heb ik twee weken vrij. Dacht dat ik dan misschien een week ervoor geopereerd kan worden en dan bv 1 week de ziektewet in en dan twee weken vakantie. Of mag je helemaal niet de ziektewet in voor een explantatie?
Uiteindelijk is het een heel verhaal geworden haha. Dat was niet de bedoeling, maar je m'n hoofd zit er toch vol mee!
Groetjes
Voorstellen Dorie (geen klachten)
Bedankt voor je reactie. Het is “fijn” om ook wat berichten en ervaringen te lezen van mensen zonder klachten! Hier vind ik dan toch meer herkenning in. Succes met jou proces. Zal je blijven volgen
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Hi Dorie,
Heeeel herkenbaar je verhaal. Ook het stuk wat je mee zou willen geven aan je kinderen. En ijdelheid... we hebben ze immers laten plaatsen omdat we er "goed" uit willen zien. Sja, belang van gezondheid weegt 1000x zwaarder. Maar toch, begrijpelijk.
Weet je inmiddels al, als je het laat doen, waar je het laat doen? In het najaar? schreef je. Of twijfel je toch ook nog? Wat ik ook begrijp. Spannend hoor! En ook dapper.
Ik heb zoiets van, als ze er toch een x uit moeten (hoezo levenslang houdbaar), dan toch maar het liefst zo snel mogelijk... Maar praktisch moet het ook kunnen.
Ging borstvoeding geven trouwens gewoon prima bij jou met de siliconenborsten? Daar lees je zulke verschillende verhalen over.
Groetjes, Loiza
Heeeel herkenbaar je verhaal. Ook het stuk wat je mee zou willen geven aan je kinderen. En ijdelheid... we hebben ze immers laten plaatsen omdat we er "goed" uit willen zien. Sja, belang van gezondheid weegt 1000x zwaarder. Maar toch, begrijpelijk.
Weet je inmiddels al, als je het laat doen, waar je het laat doen? In het najaar? schreef je. Of twijfel je toch ook nog? Wat ik ook begrijp. Spannend hoor! En ook dapper.
Ik heb zoiets van, als ze er toch een x uit moeten (hoezo levenslang houdbaar), dan toch maar het liefst zo snel mogelijk... Maar praktisch moet het ook kunnen.
Ging borstvoeding geven trouwens gewoon prima bij jou met de siliconenborsten? Daar lees je zulke verschillende verhalen over.
Groetjes, Loiza
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat
!
Hoi loiza
Ik wil nog op consult bij dr Niessen. Dit omdat ik ook lipofilling overweeg. Je ziet het ik ben nog erg zoekende...
Blijf wel wat twijfelen inderdaad. Zie ook wel op tegen operatie en herstel... vooral omdat er nu gewoon fit ben. Is het de juiste keus? Wat zijn de opties ? Denk dat ik ergens in juni of zo een consult ga plannen bij dr Niessen. Heb geen haast omdat ik me toch pas na de zomer wil laten opereren.
Bij mijn eerste kind kwam de voeding wat moeizaam op gang (eerste dagen). Heb drie maanden gevoed. Heb, achteraf gezien, al die tijd erg last van stuwing gehAd. Weet niet of dit met de proteses te maken had, ik denk, nu achteraf van wel. Bij het tweede kind ging het voeden veel makkelijker. Direct voldoende voeding en niet meer die constante stuwing. Heb toen ook 6 maanden gevoed.
Ik wil nog op consult bij dr Niessen. Dit omdat ik ook lipofilling overweeg. Je ziet het ik ben nog erg zoekende...
Blijf wel wat twijfelen inderdaad. Zie ook wel op tegen operatie en herstel... vooral omdat er nu gewoon fit ben. Is het de juiste keus? Wat zijn de opties ? Denk dat ik ergens in juni of zo een consult ga plannen bij dr Niessen. Heb geen haast omdat ik me toch pas na de zomer wil laten opereren.
Bij mijn eerste kind kwam de voeding wat moeizaam op gang (eerste dagen). Heb drie maanden gevoed. Heb, achteraf gezien, al die tijd erg last van stuwing gehAd. Weet niet of dit met de proteses te maken had, ik denk, nu achteraf van wel. Bij het tweede kind ging het voeden veel makkelijker. Direct voldoende voeding en niet meer die constante stuwing. Heb toen ook 6 maanden gevoed.
Lieve Dorie,
Voor mij ook heel herkenbaar jouw verhaal.
Ik ben ook een aantal keer van gedachte veranderd door artsen die zeiden het ziet er toch prima uit, straks ben je plat.
Zelfs de protheses laten vervangen vorig jaar.
5 maanden later dacht ik potverdorie ik wíl het helemaal niet! Meteen een explantatie gepland en bij mij zijn ze er nu 3 weken uit!
Ok...theezakjes..maar schattig en zacht, ik voel me seksier dan ooit.
Ik heb ook (grote) dochters en we hebben veel lol om de bikini's en bh's die ik niet meer pas. Ze geven zelfs tips wat wel leuk zou staan.
Ze zijn trots op me en roepen; female empowerment mam!!
Ik ben fotograaf en ben nu zelfs een project begonnen om vrouwen na de explantatie te fotograferen ( hun lijf)
Ik wil graag laten zien dat het inderdaad soms uitgezakt en klein is, soms een extra litteken, maar nog steeds heel mooi en vrouwelijk.
En de verhalen dat ze blij en opgelucht zijn en zich beter voelen.
Dus ik zou ook zeggen tegen jou... doe het gewoon. geen Twijfel. Schoonheid zit van binnen. En die boodschap wil je zeker naar je dochters toe uitdragen.
Dat voelt goed en krachtig!
heel veel sterkte met het nemen van je beslissing
Jansje
Voor mij ook heel herkenbaar jouw verhaal.
Ik ben ook een aantal keer van gedachte veranderd door artsen die zeiden het ziet er toch prima uit, straks ben je plat.
Zelfs de protheses laten vervangen vorig jaar.
5 maanden later dacht ik potverdorie ik wíl het helemaal niet! Meteen een explantatie gepland en bij mij zijn ze er nu 3 weken uit!
Ok...theezakjes..maar schattig en zacht, ik voel me seksier dan ooit.
Ik heb ook (grote) dochters en we hebben veel lol om de bikini's en bh's die ik niet meer pas. Ze geven zelfs tips wat wel leuk zou staan.
Ze zijn trots op me en roepen; female empowerment mam!!
Ik ben fotograaf en ben nu zelfs een project begonnen om vrouwen na de explantatie te fotograferen ( hun lijf)
Ik wil graag laten zien dat het inderdaad soms uitgezakt en klein is, soms een extra litteken, maar nog steeds heel mooi en vrouwelijk.
En de verhalen dat ze blij en opgelucht zijn en zich beter voelen.
Dus ik zou ook zeggen tegen jou... doe het gewoon. geen Twijfel. Schoonheid zit van binnen. En die boodschap wil je zeker naar je dochters toe uitdragen.
Dat voelt goed en krachtig!
heel veel sterkte met het nemen van je beslissing
Jansje
Hoi jansje
Dank voor je reactie. Fijn dat stukje herkenbaarheid in jou verhaal over de verschillende artsen en adviezen en de twijfel daardoor. Soms denk ik “zit ik nu gewoon moeilijk te doen om dit überhaupt te overwegen.”
Heb wel het gevoel dat ik er straks erg blij mee ga zijn. Heb me er nooit honderd procent happy mee gevoeld. Niet qua look maar meer qua gevoel (psychisch).
Ben natuurlijk bang voor het resultaat. Hoop op de situatie zoals het was... maar ben natuurlijk ook ouder geworden, kinderen gehad enz. Ben bang voor mini theezakjes.
Super mooi dat je een rapportage over dit onderwerp gaat maken. Actueel en interessant!
Dank voor je reactie. Fijn dat stukje herkenbaarheid in jou verhaal over de verschillende artsen en adviezen en de twijfel daardoor. Soms denk ik “zit ik nu gewoon moeilijk te doen om dit überhaupt te overwegen.”
Heb wel het gevoel dat ik er straks erg blij mee ga zijn. Heb me er nooit honderd procent happy mee gevoeld. Niet qua look maar meer qua gevoel (psychisch).
Ben natuurlijk bang voor het resultaat. Hoop op de situatie zoals het was... maar ben natuurlijk ook ouder geworden, kinderen gehad enz. Ben bang voor mini theezakjes.
Super mooi dat je een rapportage over dit onderwerp gaat maken. Actueel en interessant!
Hoi allemaal
Weer een kleine update in mijn proces...
Ik ben op consult bij dr Niessen geweest. Hij adviseerde verwijding en lipofilling. Zonder lipo zou ik wel nog van me zelf borstweefsel over houden. Maar het resultaat zou net wat mooier worden met lipo. Qua vulling en qua huid....
Hij had het over 50 cc lipo. Niet heel veel dus. Vet zou op meerdere plekken weg gehaald moeten worden. Hij dat dat ik een 75b als sport bh mee zou kunnen nemen...
Ik heb euro silicone. Hij gaf aan dat hij wel zou adviseren er wat mee te doen. (Ik heb ze al 10 jaar). Hijg af de laatste tijd vrouwen met klachten met dit type prothese...
Ik twijfel nog vreselijk. Wel of geen lipo laten doen bij verwijdering. Kapsels zouden dan blijven zitten.
Het mooiere resultaat spreekt mee aan. Maar is het het geld en de moeite waard... 50 cc, waarvan ook nog wat verdwijnt.
Wat me wel mee viel is het herstel van de lipo. Ik dacht dat je echt zes weken niks zou kunnen. Dr niessen dacht dat ik na twee weken wel weer zou kunnen werken. Terwijl ik op Mn werk wel moet tillen ed! Alleen sporten zou echt zes weken niet mogen...
Weer een kleine update in mijn proces...
Ik ben op consult bij dr Niessen geweest. Hij adviseerde verwijding en lipofilling. Zonder lipo zou ik wel nog van me zelf borstweefsel over houden. Maar het resultaat zou net wat mooier worden met lipo. Qua vulling en qua huid....
Hij had het over 50 cc lipo. Niet heel veel dus. Vet zou op meerdere plekken weg gehaald moeten worden. Hij dat dat ik een 75b als sport bh mee zou kunnen nemen...
Ik heb euro silicone. Hij gaf aan dat hij wel zou adviseren er wat mee te doen. (Ik heb ze al 10 jaar). Hijg af de laatste tijd vrouwen met klachten met dit type prothese...
Ik twijfel nog vreselijk. Wel of geen lipo laten doen bij verwijdering. Kapsels zouden dan blijven zitten.
Het mooiere resultaat spreekt mee aan. Maar is het het geld en de moeite waard... 50 cc, waarvan ook nog wat verdwijnt.
Wat me wel mee viel is het herstel van de lipo. Ik dacht dat je echt zes weken niks zou kunnen. Dr niessen dacht dat ik na twee weken wel weer zou kunnen werken. Terwijl ik op Mn werk wel moet tillen ed! Alleen sporten zou echt zes weken niet mogen...
Lees aub goed op de site hier, kapsel weg laten halen, daar zit namelijk het probleem in. Ik snap niet dat zo'n goede, ervaren arts, dit nog niet inziet, er zijn genoeg artsen die het netjes weghalen, hiervan staat ook een lijst op de site
Zowiezo
Dr ligtenegger Bergman kliniek
Dr kappel, zwolle
Jan van goyen kliniek zitten er ook een paar
Dr Niessen haalt alleen weg bij verdenking van dik weefsel, het weefsel wat blijft zitten, kan later alsnog alcl veroorzaken
Ik zou ook bij hem explant en lipo doen, maar ga toch verder op zoek. Zij lipo is inderdaad prachtig, maar dit doet Dr kappel ook, zij is een van de beste
Zowiezo
Dr kappel, zwolle
Dr Niessen haalt alleen weg bij verdenking van dik weefsel, het weefsel wat blijft zitten, kan later alsnog alcl veroorzaken
Ik zou ook bij hem explant en lipo doen, maar ga toch verder op zoek. Zij lipo is inderdaad prachtig, maar dit doet Dr kappel ook, zij is een van de beste
Ik zie in je eigen topic dat je inderdaad je operatie bij dr Niessen geplant had. Wat heeft je doen besluiten dit te cancelen ? Groetjeswilmaatje schreef: ↑27 jun 2019 15:47Lees aub goed op de site hier, kapsel weg laten halen, daar zit namelijk het probleem in. Ik snap niet dat zo'n goede, ervaren arts, dit nog niet inziet, er zijn genoeg artsen die het netjes weghalen, hiervan staat ook een lijst op de site
Zowiezo
Dr kappel, zwolle
Dr Niessen is zeer bekwaam arts in borstreconstructie en lipofilling. Het feit dat hij geen kapsel weghaalt, omdat hij het gevaarlijk vind en hij denkt dat het lichaam dit zelf wel oplost, is een grote fout. er zijn mensen waarbij het kapsel alsnog later ACLC lymfeklierkanker geeft.Dorie schreef: ↑28 jun 2019 07:01Ik zie in je eigen topic dat je inderdaad je operatie bij dr Niessen geplant had. Wat heeft je doen besluiten dit te cancelen ? Groetjeswilmaatje schreef: ↑27 jun 2019 15:47Lees aub goed op de site hier, kapsel weg laten halen, daar zit namelijk het probleem in. Ik snap niet dat zo'n goede, ervaren arts, dit nog niet inziet, er zijn genoeg artsen die het netjes weghalen, hiervan staat ook een lijst op de site
Zowiezo
Dr kappel, zwolle
In het kapsel weefsel zitten zweetdeeltjes siliconen die ook door je lichaam gaan migreren en er kan dus alsnog ACLC in ontstaan.
Ik denk eerder, omdat hij 1250 extra vraagt voor verwijderen weefsel (vraag zijn prijslijst op), hij dit niet aangeeft, omdat veel mensen dan afzien van de operatie qua kosten, explantatie, kapselverwijdering, lipofilling kost dan 5500 euro laat staan als je ook nog verkleining of lift wilt. daarom zegt hij, ik haal alleen wat weefsel weg als het er verdacht uitziet, en gaan velen akkoord.
explantatie 1850 en kapsel verwijderen 1250 samen op 3100. wat ik ronduit belachelijk vind. Wel zegt hij eventueel verdacht weefsel weg te halen. aangezien dr Niessen niet is aangesloten bij zorgverzekeraars (en ik een baker4 indicatie heb, dus recht op vergoeding), krijg ik alleen 75% vergoed van de 1850 verwijderen.
Daardoor heb ik besloten nog wat rond te kijken, ik heb nog een consult in het Amstelland ziekenhuis bij dr Smit (uit het VU) en bij dr Rakhorst (voorzitter NVPC, ervaring vrouwen met borstkanker) in Hengelo. Het VU heeft me doorverwezen, omdat ik dan toch liever voor een regulier ziekenhuis kies, en waarbij het kapsel weggehaald word, en ik daar recht heb op 100% vergoeding.
De lipofilling doe ik dan achteraf bij dr kappel 3250 of dr niessen 3900, of misschien tegelijk als dr Smit zegt dat dit mogelijk is en uiteraard wil ik daarvoor betalen.
Ik heb mijn protheses ook 10 jaar geleden bij dr niessen laten plaatsen, ben zeker 4x terug geweest omdat ik al direct pijnklachten had, ik heb tot nu 10 jaar met pijnklachten gelopen, en krijg nu alle ASIA klachten, onderzoeken in volle gang
ik heb in 30 jaar 3 wissels gehad, ( en dus eigelijk al 30 jaar problemen met de protheses, kapsel, 1x een lekke protheses etc etc)
en vertelde hem dat dit niet hetzelfde voelde. hij vond het bij de genezing horen. ik vind het buiten dat ik vind dat hij mooie reconstructies en lipofilling doet en veel ervaring heeft, op sommige punten geen goede arts!!! (LUNA, ik vind dat je de aanbeveling naar hem best mag aanpassen, zeker ivm het kapsel verhaal, waar hij dus eigelijk niet achter staat).
Lees veel, en zoek een goede arts, die achter jou staat, en laat de implantaten en kapsel verwijderen!!
Lieve groet Wilma
Lieve dori,
Ik zou niet voor zo weinig lipo kiezen. De kans dat er ook nog vet afsterft... Wat hou je dan over. Hoop geld voor eigenlijk weinig. Ik ben van mening dat het verwijderen van het kapsel meer voor op zou moeten staan bij een arts. Het lijkt mij dat het bij dokter Niessen meer gaat op de lipofilling en de kosten die dit met zich mee brengt.
Ik ben het heel erg met wilmaatje eens!
Reken eens uit wat je kwijt bent
Ik was voor het verwijderen van implantaten en kapsels minder kwijt.
Sterkte met je keuzes.
Liefs essi
Ik zou niet voor zo weinig lipo kiezen. De kans dat er ook nog vet afsterft... Wat hou je dan over. Hoop geld voor eigenlijk weinig. Ik ben van mening dat het verwijderen van het kapsel meer voor op zou moeten staan bij een arts. Het lijkt mij dat het bij dokter Niessen meer gaat op de lipofilling en de kosten die dit met zich mee brengt.
Reken eens uit wat je kwijt bent
Sterkte met je keuzes.
Liefs essi
Hoi. Blij met jullie uitgebreide reacties! Fijn dank jullie. Info vinden over dit onderwerp blijft lastig. Vooral dor al de verschillende meningen, ook van artsen!
Ben inderdaad door het forum bij niessen uit gekomen. Vorig jaar ben ik ook actief geweest met plannen van een eventuele verwijdering. Ben toen bij twee verschillende pc geweest. Eventuele lipo speelde toen niet omdat ik dacht dat dit toch niet kon ivm protheses voor de spier
Ik vond Niessen een aardige arts, maar ik kwam zeker niet 100% overtuigd terug van het consult. Twijfel of ik überhaupt lipo wil. Zelfs buiten de enorme kosten om.
Ik denk om toch nog eens terug te gaan naar mijn eerste consult met dr vd berg. Voor hem was de kapsel verwijdering een vanzelfsprekendheid. Ik vond het gesprek toen erg prettig. Inmiddels heb ik veel bij “geleerd” over dit onderwerp. En zou graag nog eens zijn mening horen. Over de verwijdering en wat het verwachte cosmetisch resultaat zal zijn.
Ik heb, gelukkig, geen lichamelijk klachten!
Ben inderdaad door het forum bij niessen uit gekomen. Vorig jaar ben ik ook actief geweest met plannen van een eventuele verwijdering. Ben toen bij twee verschillende pc geweest. Eventuele lipo speelde toen niet omdat ik dacht dat dit toch niet kon ivm protheses voor de spier
Ik vond Niessen een aardige arts, maar ik kwam zeker niet 100% overtuigd terug van het consult. Twijfel of ik überhaupt lipo wil. Zelfs buiten de enorme kosten om.
Ik denk om toch nog eens terug te gaan naar mijn eerste consult met dr vd berg. Voor hem was de kapsel verwijdering een vanzelfsprekendheid. Ik vond het gesprek toen erg prettig. Inmiddels heb ik veel bij “geleerd” over dit onderwerp. En zou graag nog eens zijn mening horen. Over de verwijdering en wat het verwachte cosmetisch resultaat zal zijn.
Fijn dat ik er niet alleen zo over denk. Dat sterkt mijn gevoel. Uiteindelijk zijn er maar weinig artsen die aan jou gezondheid, maar alleen aan de centen. Dat merk je vaak terug bij privé klinieken of artsen die onder eigen naam werken (niet allemaal) probeer daarom een regulier ziekenhuis. Ook Bergman en van goyen kliniek valt onder gecontracteerde zorg bij de meeste verzekeraarsEssi schreef: ↑28 jun 2019 11:25Lieve dori,
Reken eens uit wat je kwijt bent![]()
Sterkte met je keuzes.
Liefs essi
Samen staan we sterk
Liefs wilma
Hoi DorienDorie schreef: ↑28 jun 2019 11:43Hoi. Blij met jullie uitgebreide reacties! Fijn dank jullie. Info vinden over dit onderwerp blijft lastig. Vooral dor al de verschillende meningen, ook van artsen!
Ik hoor toch hele goeie verhalen weer van dr ligtenegger uit de Bergman kliniek, met verwijzing van de dokter kan je daar binnen 2 weken terecht in Hilversum. Zij verwijderd ook heel mooi het kapsel. En als je een indicatie hebt, word alles vergoed. Geef aan dat je systematische klachten heb en veel pijn, soms help dat.
Succes, en liefs wilma
Hoi Dorien
Ik hoor toch hele goeie verhalen weer van dr ligtenegger uit de Bergman kliniek, met verwijzing van de dokter kan je daar binnen 2 weken terecht in Hilversum. Zij verwijderd ook heel mooi het kapsel. En als je een indicatie hebt, word alles vergoed. Geef aan dat je systematische klachten heb en veel pijn, soms help dat.
Succes, en liefs wilma
[/quote]
Maar ik heb dus geen klachten of pijn ! Ik heb geen problemen met mijn prothese en ben ook niet ziek. Het gaat uit voorzorg. Ik heb mijn prothese in de Bergman kliniek Gekregen (gekocht is misschien een beter woord
). Zal eens naar die arts kijken.
Succes, en liefs wilma
[/quote]
Maar ik heb dus geen klachten of pijn ! Ik heb geen problemen met mijn prothese en ben ook niet ziek. Het gaat uit voorzorg. Ik heb mijn prothese in de Bergman kliniek Gekregen (gekocht is misschien een beter woord