Wendy > even voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
Wendy

Ongelezen bericht 01 feb 2012 13:20

Implantaten: Mentor Siltex ( Low Bleed Gel-Filled Mammary Prothesis )

Hallo allemaal :D

Ik ben Wendy, 34 jaar, mama van een zoontje (4 jaar). In 2001 heb ik een borstvergroting laten doen (75B naar 75D). Na ongeveer 8 jaar kreeg ik vage klachten: vermoeidheid, geen energie, grieperig gevoel dat dagen duurde en vervolgens weer weg ging, gevoel van watten in je hoofd, geheugenproblemen, schimmelinfecties, pijn in borsten, reuma-achtige klachten (pijnlijk steken in armen, benen, voeten en handen), stress, paniekaanvallen en concentratieproblemen.

In 2011 ging ik op google zoeken op mijn klachten en kwam per toeval terecht bij meldpuntklachtensiliconen.nl terecht. Ik herkende alles!
Voor mij was het duidelijk, die dingen moesten eruit!
In januari 2012 heeft dr Kappel de explantatie gedaan en ik voel mij prima. Mijn explantatie verhaal kun je hierlezen. Het resultaat is me niet tegen gevallen en ik vraag mij steeds meer af waarom ik uberhaupt ooit een borstvergroting wilde?

Graag zou ik mij meer willen inzetten voor andere vrouwen die ook problemen ervaren met siliconen implantaten.

Groetjes Wendy
Laatst gewijzigd door Wendy op 16 mar 2012 08:52, 5 keer totaal gewijzigd.
nadia

Ongelezen bericht 01 feb 2012 21:19

Beste Wendy,

Wat fijn om jou ervaring te mogen lezen.
En wat herkenbaar allemaal. Ook het gevoel van watten in je hoofd, dat heb ik nog niet zoveel gehoord maar daar heb ik ook last van. En af en toe een hoofd als een vergiet.
Ik heb op 13 februari een 1e afspraak met dr Kappel.
Ik ben benieuwd wat me allemaal te wachten staat en hoop dat ik snel geopereerd kan worden.

Groet Nadia
Nadia, 39 jaar. Sinds 2005 mcGhan style 410.
Wendy

Ongelezen bericht 01 feb 2012 21:24

Hoi Nadia,

Succes bij Dr Kappel! Ik wilde alleen maar door haar geopereerd worden want ik had zulke goede dingen over haar gelezen. Vorige week heeft dr Kappel mijn implantaten verwijderd. Ik voel me prima! (voor details lees ook mijn explantatieverslag onder de categorie Explantatie)
Ik weet zeker dat je een goede keus hebt gemaakt!

Groetjes Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 feb 2012 12:47

Ja, bij dr. Kappel ben je zeker in goede handen. Ik ben zelf niet door haar geopereerd omdat dit te ver weg was. Maar zij was wel de eerste die mij serieus nam.
Wolkje

Ongelezen bericht 06 feb 2012 20:31

Hallo iedereen,

Verwijdert dr. Kappel ook de kapsels? Kunnen die bij haar ook worden onderzocht op siliconendeeltjes?
Wolkje

Ongelezen bericht 06 feb 2012 20:32

O ja, en opereert ze ook in Heerenveen?

Alvast bedankt iedereen succes & sterkte gewenst die op consult gaat of een operatie ondergaat!
Wendy

Ongelezen bericht 06 feb 2012 20:36

Hoi Wolkje!
Ja, Dr Kappel verwijdert ook de kapsels. Ik ben in Heerenveen door haar geopereerd (meestal opereert ze 1 dag per week in Heerenveen).
Groetjes Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Wolkje

Ongelezen bericht 06 feb 2012 21:32

Hoi Wendy,
Bedankt voor je reactie. Weet jij misschien of ze de kapsels ook onderzoekt?
Hoe duur was jouw explantatie? Ik wens je veel succes met het verdere herstel & gezondheid toe.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”