Even voorstellen. (Lily1971)
Hallo allemaal, Ik ben Lily en onderga 25 april a.s. een explantatie en borstlift. Beide vergoed door verzekering. Nu ben ik hier nieuw en weet niet zo goed hoe ik moet zoeken naar ervaringen en foto's hiervan. Vind het allemaal wel doodeng, maar na jaren klachten te hebben kan ik niet wachten tot het zover is.
gr. Lily
gr. Lily
- 2 maart afspraak PC
- 6 maart goedkeuring zorgverzekeraar incl borstlift
-25 april operatie
- 6 maart goedkeuring zorgverzekeraar incl borstlift

-25 april operatie

Hoi lieve Lily,
Welkom op ons forum!
Ik heb je berichtje afgesplitst, omdat je in het berichtje van Lena had geschreven. Zo heb je een eigen topic.
Wat goed dat je in april van die ondingen wordt verlost! Het is echt beter voor je lijf ook al begrijp ik je angsten heel erg goed.
Veel vrouwen gingen je voor en zijn allemaal zeer tevreden hoor, dus het komt allemaal goed!
Je kunt bij het deel explantatie en borstlift veel ervaringen lezen en foto's van dames zien. viewforum.php?f=147
En ook op realself.com vind je een hoop engelstalige verhalen met foto's. Je moet je daar wel even aanmelden. Je bent verder niet verplicht om daar te schrijven of wat dan ook.
Hoop dat je wat aan de verhalen zult hebben en het is fijn als je straks ook je ervaring met de operatie en de tijd erna deelt, zodat anderen die na jou komen er ook iets aan hebben.
Heel veel liefs en een heel fijn weekend,
Luna
Welkom op ons forum!
Ik heb je berichtje afgesplitst, omdat je in het berichtje van Lena had geschreven. Zo heb je een eigen topic.
Wat goed dat je in april van die ondingen wordt verlost! Het is echt beter voor je lijf ook al begrijp ik je angsten heel erg goed.
Veel vrouwen gingen je voor en zijn allemaal zeer tevreden hoor, dus het komt allemaal goed!
Je kunt bij het deel explantatie en borstlift veel ervaringen lezen en foto's van dames zien. viewforum.php?f=147
En ook op realself.com vind je een hoop engelstalige verhalen met foto's. Je moet je daar wel even aanmelden. Je bent verder niet verplicht om daar te schrijven of wat dan ook.
Hoop dat je wat aan de verhalen zult hebben en het is fijn als je straks ook je ervaring met de operatie en de tijd erna deelt, zodat anderen die na jou komen er ook iets aan hebben.
Heel veel liefs en een heel fijn weekend,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Heey Lily
Nog 1 dagje en dan is het zover. Dan word je verlost van die ondingen.
Hoe gaat t nu met je?
Alvast heel veel succes voor morgen.
Knuffels en Liefs van Lena.
Nog 1 dagje en dan is het zover. Dan word je verlost van die ondingen.

Hoe gaat t nu met je?
Alvast heel veel succes voor morgen.
Knuffels en Liefs van Lena.
- Bijlagen
-
- images-2.jpg (8.53 KiB) 5299 keer bekeken
- 19 april 2018 EXPLANTATIE gehad
Heel veel succes morgen lieve Lily!
Heel veel liefs,
Luna
Heel veel liefs,
Luna