Even voorstellen (Lena 38)
Ik werd ook super misselijk van de morfine. Het enige dat bij mij hielp, was helemaal plat gaan liggen. Ik had motillium gepakt tegen de misselijkheid maar heb uiteindelijk toch nog moeten kotsen toen ik opstond om naar bed te gaan
. Ik denk dat er niet zoveel tegen helpt, op plat liggen na en licht verteerbaar eten.

Ik denk ook dat je het mogelijke wel gedaan hebt. Je hebt zoals ik lees al wat voorbereidingen getroffen. Wacht het voor de rest maar af. Ze weten daar dat je gevoelig voor misselijkheid bent dus zullen ze daar echt wel rekening mee houden. Wat die reispillen betreft, ik heb daar geen ervaring mee in combinatie met een operatie. Ik zou ze ook nooit zomaar nemen maar altijd in overleg met je chirurg /anathesist.
Het komt wel goed. De ene operatie is de andere niet. Misschien heb je nu wel helemaal geen last van misselijkheid
Liefs
Het komt wel goed. De ene operatie is de andere niet. Misschien heb je nu wel helemaal geen last van misselijkheid

Liefs
@Sol. Ja inderdaad dat is ook zo. Ik merk echt dat ik de zenuwe heb voor wat er gaat komen. Ben onzettend aan het opruimen uitruimen re-organiseren poetsen. Zeg maar een soort nesteldrang
. Mijn vriend zei gister nog zoiets grappigs. Ben je weer zwanger aan het worden?
.
(Alsof ie niet weet hoe het werkt
)
@Dotje ja dat is ook niks zo blijven liggen. Als het eruit wilt komt het toch uiteindelijk wel.
Het vervelende is dat ik meestal in paniek raak bij misselijkheid als ik ergens anders ben dan in mijn huis. Dan krijg ik angstaanvallen en dan wil ik bijv. nog wel eens gaan gooien met dingen. Of ik ga huilen echt verschrikkelijk gewoon. Maar ik laat het nu voor wat het is. En ik laat het op me af komen. Ga me er verder niet druk om maken. Het heeft toch geen zin.
Mijn huis knapt er wel van op.
Liefs

(Alsof ie niet weet hoe het werkt

@Dotje ja dat is ook niks zo blijven liggen. Als het eruit wilt komt het toch uiteindelijk wel.
Het vervelende is dat ik meestal in paniek raak bij misselijkheid als ik ergens anders ben dan in mijn huis. Dan krijg ik angstaanvallen en dan wil ik bijv. nog wel eens gaan gooien met dingen. Of ik ga huilen echt verschrikkelijk gewoon. Maar ik laat het nu voor wat het is. En ik laat het op me af komen. Ga me er verder niet druk om maken. Het heeft toch geen zin.
Mijn huis knapt er wel van op.

Liefs
- 19 april 2018 EXPLANTATIE gehad
Hoi lieverd,
Tabletten tegen reisziekte hebben eigenlijk niet echt effect, omdat ze op een andere manier werken. Ze zorgen ervoor dat je minder gevoelig wordt voor de verstoring van je evenwicht.
Ik zou me echt houden aan de voorschriften van de arts. Zoals Dotje aangeeft kun je soms echt niks anders doen dan het te ondergaan. Probeer jezelf er op voor te bereiden zoals je dat nu ook gewoon doet. Leer jezelf een soort van mentale oefening om er beter mee om te kunnen gaan wanneer het zover is. Misschien een soort van meditatie of visualisatie oefening.
Ik weet uit ervaring dat primperan wel een heel goed middel is dat de misselijkheid snel doet verminderen, dus het is fijn dat ze je die zullen voorschrijven.
Het komt allemaal wel goed lieverd! Je maakt je nu teveel druk en dat verstekt je gevoelens en daardoor zul je ook misselijk worden. Ik heb dat ook als ik aan dingen denk die misselijk maken. Je gedachten hebben heel veel kracht en dus moet je positief denken ok?
heel veel sterkte lieverd! Je zult zien dat alles gaat meevallen.
X Luna
Tabletten tegen reisziekte hebben eigenlijk niet echt effect, omdat ze op een andere manier werken. Ze zorgen ervoor dat je minder gevoelig wordt voor de verstoring van je evenwicht.
Ik zou me echt houden aan de voorschriften van de arts. Zoals Dotje aangeeft kun je soms echt niks anders doen dan het te ondergaan. Probeer jezelf er op voor te bereiden zoals je dat nu ook gewoon doet. Leer jezelf een soort van mentale oefening om er beter mee om te kunnen gaan wanneer het zover is. Misschien een soort van meditatie of visualisatie oefening.
Ik weet uit ervaring dat primperan wel een heel goed middel is dat de misselijkheid snel doet verminderen, dus het is fijn dat ze je die zullen voorschrijven.
Het komt allemaal wel goed lieverd! Je maakt je nu teveel druk en dat verstekt je gevoelens en daardoor zul je ook misselijk worden. Ik heb dat ook als ik aan dingen denk die misselijk maken. Je gedachten hebben heel veel kracht en dus moet je positief denken ok?
heel veel sterkte lieverd! Je zult zien dat alles gaat meevallen.
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Nou fijne boel. Krijg de primperan niet uitgeschreven. Mijn huisarts zegt dat ze dat daar in het ziekenhuis moeten regelen. Lekker laks.
Echt patient vriendenlijk.
. Terwijl de verpleegkundige zegt dat mijn huisarts het moet uitschrijven. Krijg binnenkort toch weer een andere huisarts. Denk de 15e in 10 jaar zo'n beetje.
Maar ik zal de dag van operatie het nog even bespreken met mijn pc. En daar laat ik het ook bij. Als het niet lukt dan maar niet.
X

Maar ik zal de dag van operatie het nog even bespreken met mijn pc. En daar laat ik het ook bij. Als het niet lukt dan maar niet.
X
Jeetje, hoe kan dat nou? Maar kan de anesthesist het dan niet geven, die hoort dat te doen.
Wat een rare huisarts, niet gek dat je weer vertrekt!
Bel het ziekenhuis gewoon weer op en vraag of ze je het kunnen voorschrijven, want op de dag van de operatie zelf wordt dat lastiger.
Vervelend voor je, want je zit er wel heel erg mee de angst ook voor het overgeven enz. Heel naar dit! Ik zou je met alle liefde wat pilletjes toesturen als je wil
Hahaha is niet de bedoeling dat weet ik, maar het kan wel mocht je het willen.
Dikke X
Bel het ziekenhuis gewoon weer op en vraag of ze je het kunnen voorschrijven, want op de dag van de operatie zelf wordt dat lastiger.
Vervelend voor je, want je zit er wel heel erg mee de angst ook voor het overgeven enz. Heel naar dit! Ik zou je met alle liefde wat pilletjes toesturen als je wil

Dikke X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Wat lief Luna. Ik zal het onthouden mocht het echt nodig zijn.Luna schreef:Jeetje, hoe kan dat nou? Maar kan de anesthesist het dan niet geven, die hoort dat te doen.
Vervelend voor je, want je zit er wel heel erg mee de angst ook voor het overgeven enz. Heel naar dit! Ik zou je met alle liefde wat pilletjes toesturen als je wilHahaha is niet de bedoeling dat weet ik, maar het kan wel mocht je het willen.
Dikke X

Het is dat mijn huisarts er zelf weer vandoor gaat. Dus ik krijg vanzelf weer een nieuwe. Volgens mij word het haar allemaal teveel. En das wel te merken.
Kan inderdaad het ziekenhuis even bellen. Eens kijken of hun nog iets voor me kunnen doen. Moet ze zoiezo bellen want ik heb nog geen bevestigingsmail/ brief gekregen met de tijd van de operatie.
X
Wat fijn Lena, dan ben je er meteen vanaf!
Succes met de laatste loodjes!!!
X Luna
Succes met de laatste loodjes!!!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lena ik heb zetpillen tegen misselijkheid gekregen. Als je wilt breng ik er een paar bij je. Pb me ff waar je woont. Je mag ze ook ophalen trouwens......
als je dat liever hebt
Lfs Lily

Lfs Lily
- 2 maart afspraak PC
- 6 maart goedkeuring zorgverzekeraar incl borstlift
-25 april operatie

-25 april operatie

trouwens ik heb met de anethesist gesproken over morfine of andere pijnstiller. er zijn ook andere pijnstillers voor na operatie.
en ik krijg voor de operatie iets om te kalmeren...ben nog al panisch voor narcoses....
en ik krijg voor de operatie iets om te kalmeren...ben nog al panisch voor narcoses....
- 2 maart afspraak PC
-25 april operatie

-25 april operatie