Spijtoptant stelt zich voor.

Protheses vanwege cosmetische reden.
Spijtoptant

Ongelezen bericht 07 dec 2016 14:55

Dag allen.
Naar aanleiding van het programma over implantaten bij Zorg.nu afgelopen november heb ik besloten mijn implantaten te laten verwijderen. Ze zijn geplaatst toen ik begin 20 was inmiddels ben ik bijna 50.
Ben al een jaar gedeeltelijk ziek gemeld en zit inmiddels al een aantal maanden volledig ziek thuis, maar knap niet op. Ben in 2015 zeer uitgebreid onderzocht door de internist, maar daar kwam niks uit. Naar de implantaten is toen niet gekeken. Uiteindelijk is de diagnose chronische vermoeidheid met gegeneraliseerde pijnstoornis en burn out gesteld.
Omdat ik maar niet opknap, ondanks voldoende rust, heb ik nu de hoop dat mijn klachten door de implantaten komen en zullen verdwijnen als ik ze eruit haal.
Halverwege januari heb ik een afspraak in het Slotervaartziekenhuis bij dokter Kingma, hopelijk zal de operatie dan snel ingepland kunnen worden.
Ik wilde ook graag opnieuw door een internist onderzocht worden die wel kijkt naar het mogelijke verband tussen klachten en implantaten.
Omdat ik van het forum had begrepen dat dokter Terveart geen patienenten meer aanneemt, heb ik me laten verwijzen naar dokter Nanayakkara. Uit de bevestigingsbrief van de gemaakte afspraak blijkt nu dat ik bij zijn assistent dokter Blok ben ingedeeld. Na telefonisch contact met het afsprakenbureau werd mij medegedeeld dat alle nieuwe patienten voor dokter Nanayakkara naar dokter Blok moeten.
Ik vind het heel jammer dat dokter Tervaert niet meer beschikbaar is. Ik hoop maar op een goede afloop. Wil graag weer beter worden zodat ik weer terug aan het werk kan.
Wegermee

Ongelezen bericht 07 dec 2016 15:25

Hallo spijtoptant,

welkom op het forum. Ik denk da het een goede beslissing is dat je de implantaten eruit laat halen. Hopelijk knap je er fink van op.
Ik ben ook bij Dr. Blok geweest. Dat onderzoek ging op zich prima, ik ben benieuwd hoe dat bij jou zal gaan. Kun je al snel terecht?
Sterkte de komende tijd!

Liefs,
Wegermee
Spijtoptant

Ongelezen bericht 07 dec 2016 23:21

Dag Wegermee,

Het stelt me gerust dat jij een goede ervaring had bij dokter Blok.
Ik kan pas half februari bij haar terecht. Bij de PC kan heb ik half januari mijn eerste consult.
Ben jij al geholpen?

Spijtoptant
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 dec 2016 09:52

Hoi Spijtoptant,

Dr. Kingma is een prima arts, dus ik ben blij dat je snel een afspraak hebt. Dr. Blok ken ik niet, maar ik hoorde van de Reinaert kliniek dat vrouwen inderdaad ook door haar gezien zullen worden.
Misschien is het handig als er een topic komt met ervaringen over deze nieuwe arts, dus ik zal die wel even aanmaken en zou het fijn vinden als jullie daar dan iets over schrijven.
Ik wens je heel veel sterkte en succes voor de komende tijd mop!

+LOVE+ Luna
Wegermee

Ongelezen bericht 09 dec 2016 15:09

Dat is dus nog even aftellen voor je!
Ik ben begin dit jaar bij dokter Blok geweest en ik had twee dagen erna (die had ik al ingepland) mijn explantatie. Dus bij mij is het achter de rug. Succes met aftellen, hopelijk voel je je ook zo veel beter na het hele gebeuren!

Liefs,
wegermee
Spijtoptant

Ongelezen bericht 09 dec 2016 22:55

Wegermee, begrijp ik het goed dat jij je na de explantatie beter bent gaan voelen?
Ik hoop dat wel te bereiken, maar lees op het net ook veel verhalen van mensen die ziek blijven...
Wegermee

Ongelezen bericht 10 dec 2016 13:22

Spijtoptant schreef:Wegermee, begrijp ik het goed dat jij je na de explantatie beter bent gaan voelen?
Ik hoop dat wel te bereiken, maar lees op het net ook veel verhalen van mensen die ziek blijven...
Ja toen ze eruit waren kon ik al beter ademhalen bijvoorbeeld. Ik had ook in de ochtend vaan vingers die "op slot" stonden, dat is inmiddels ook helemaal weg na bijna een jaar. Ik ben minder moe en ik ben een stuk vrolijker. Mijn gezondheid is niet zoals voor de prothesen, maar wel een stuk beter dan toen ze er nog in zaten.
Dus hoewel ik wel even moest wennen aan mijn nieuwe/oude look, ben ik er erg blij mee. Ik denk dat het voor iedereen anders is hoe het gaat na de explantatie, ieder lichaam reageert anders. Op deze website en op realself.com heb ik veel gelezen en ook veel over mensen die zich beter voelden (ook wel over mensen die ziek bleven of waarbij het langer derde om zich bete te voelen) na afloop. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen de stap maar te nemen en te zien of het zou helpen. Mijn gezondheid vond ik belangrijker dan een stel flinke borsten. Gelukkig hielp het bij mij, hopelijk bij jou ook!
Monique

Ongelezen bericht 10 dec 2016 22:37

Spijtoptant schreef:Dag allen.
Naar aanleiding van het programma over implantaten bij Zorg.nu afgelopen november heb ik besloten mijn implantaten te laten verwijderen. Ze zijn geplaatst toen ik begin 20 was inmiddels ben ik bijna 50.
Ben al een jaar gedeeltelijk ziek gemeld en zit inmiddels al een aantal maanden volledig ziek thuis, maar knap niet op. Ben in 2015 zeer uitgebreid onderzocht door de internist, maar daar kwam niks uit. Naar de implantaten is toen niet gekeken. Uiteindelijk is de diagnose chronische vermoeidheid met gegeneraliseerde pijnstoornis en burn out gesteld.
Omdat ik maar niet opknap, ondanks voldoende rust, heb ik nu de hoop dat mijn klachten door de implantaten komen en zullen verdwijnen als ik ze eruit haal.
Halverwege januari heb ik een afspraak in het Slotervaartziekenhuis bij dokter Kingma, hopelijk zal de operatie dan snel ingepland kunnen worden.
Ik wilde ook graag opnieuw door een internist onderzocht worden die wel kijkt naar het mogelijke verband tussen klachten en implantaten.
Omdat ik van het forum had begrepen dat dokter Terveart geen patienenten meer aanneemt, heb ik me laten verwijzen naar dokter Nanayakkara. Uit de bevestigingsbrief van de gemaakte afspraak blijkt nu dat ik bij zijn assistent dokter Blok ben ingedeeld. Na telefonisch contact met het afsprakenbureau werd mij medegedeeld dat alle nieuwe patienten voor dokter Nanayakkara naar dokter Blok moeten.
Ik vind het heel jammer dat dokter Tervaert niet meer beschikbaar is. Ik hoop maar op een goede afloop. Wil graag weer beter worden zodat ik weer terug aan het werk kan.
hoi meis...ik ben ook net nieuw hier om dezelfde reden als jij...die uitzending...heb op 20 januari een afspraak met dr. de blok...ik ben op zoek naar lotgenoten die ook spontaan ribben breken naast die berg andere klachten...ik heb mijn implantaten nog maar wil ze eruit...ben afgekeurd door burnout en daarna nog veel meer k...zooi....zou dit hieraan liggen???? ik was positief en had een prachtige carriere...nu ben ik al blij als ik mn huis bij kan houden...wao...
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”