Voorstellen explantatie gepland bij dr. Kappel
Implantaten : MCGHAN STYLE siliconen
Hallo allemaal,
Ik ben D en 6 jaar geleden heb ik McGhan style siliconen laten plaatsen achter de borstspier dual plane en al heel snel voelde mijn rechterborst "niet goed". Vijf echo's wezen niets uit. Alles ziet er goed uit. Ook ben ik terug gegaan naar de plastisch chirurg en deze zei dat ik na een zwangerschap meer ruimte in de pocket zou krijgen en de klachten zouden verdwijnen. Inmiddels ligt er een wolk van een baby naast mij, maar ik kan niet meer op mijn buik liggen. Zo hard is mijn borst.
Vorige week ben ik naar Zwolle gereden, voor een consult bij dr. Kappel. Wat blijkt? Kapselvorming baker 4!
Dr. Kappel gaat alles in orde maken en dan ga ik voor explantatie. Deze stap durfde ik te zetten dankzij dit forum en al jullie foto's en ervaringen. Ik heb zo'n spijt dat ik ooit een bv heb genomen. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Groetjes,
D
Hallo allemaal,
Ik ben D en 6 jaar geleden heb ik McGhan style siliconen laten plaatsen achter de borstspier dual plane en al heel snel voelde mijn rechterborst "niet goed". Vijf echo's wezen niets uit. Alles ziet er goed uit. Ook ben ik terug gegaan naar de plastisch chirurg en deze zei dat ik na een zwangerschap meer ruimte in de pocket zou krijgen en de klachten zouden verdwijnen. Inmiddels ligt er een wolk van een baby naast mij, maar ik kan niet meer op mijn buik liggen. Zo hard is mijn borst.
Vorige week ben ik naar Zwolle gereden, voor een consult bij dr. Kappel. Wat blijkt? Kapselvorming baker 4!
Dr. Kappel gaat alles in orde maken en dan ga ik voor explantatie. Deze stap durfde ik te zetten dankzij dit forum en al jullie foto's en ervaringen. Ik heb zo'n spijt dat ik ooit een bv heb genomen. Ik zal jullie op de hoogte houden.
Groetjes,
D
Hoi lieve D,
FLOWER Welkom! FLOWER
Ik ben heel blij dat dr. Kappel die rottige ballen uit je lij gaat halen!
Je hebt een baby, wat wil een vrouw nog meer??? Geniet maar lekker van je kleine poepie KNUFF
Fijn dat hij straks een naturel mama heeft die niet ziek is of wordt!!!
We zijn ook heel blij dat we dit voor vrouwen kunnen doen. En ik ben alle vrouwen die hun foto's plaatsen ontzettend dankbaar!
thanks LADYS!
Heel veel liefs en succes de komende weken,
Luna KUS+
FLOWER Welkom! FLOWER
Ik ben heel blij dat dr. Kappel die rottige ballen uit je lij gaat halen!
Je hebt een baby, wat wil een vrouw nog meer??? Geniet maar lekker van je kleine poepie KNUFF
Fijn dat hij straks een naturel mama heeft die niet ziek is of wordt!!!
We zijn ook heel blij dat we dit voor vrouwen kunnen doen. En ik ben alle vrouwen die hun foto's plaatsen ontzettend dankbaar!
thanks LADYS!
Heel veel liefs en succes de komende weken,
Luna KUS+
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ok, het is allemaal gelukt. Ik heb bericht van mijn verzekering en het wordt vergoed. Ook Dr. Kappel heeft mij al een offerte gestuurd en nu is het wachten op een datum. Zo spannend!!!
Hoe lang kun je niet tillen na de operatie? Dat is het enige waar ik mee zit, in verband met mijn lieve baby...
Heeft iemand daar ervaring mee?
X
Hoe lang kun je niet tillen na de operatie? Dat is het enige waar ik mee zit, in verband met mijn lieve baby...
X
Party time
Vraag het even aan dr. Kappel wanneer je je baby mag tillen.
Stuur haar even een mail.
X Luna
Vraag het even aan dr. Kappel wanneer je je baby mag tillen.
Stuur haar even een mail.
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik mocht mijn kind na de eerste controle (die was na 10 dagen) alweer (voorzichtig en met juiste lichaamshouding) tillen. Die weegt 10kg, maar ik ben benieuwd wat Dr. Kappel zegt over je baby tillen. Laat je het ons weten?DdW schreef:Ok, het is allemaal gelukt. Ik heb bericht van mijn verzekering en het wordt vergoed. Ook Dr. Kappel heeft mij al een offerte gestuurd en nu is het wachten op een datum. Zo spannend!!!
X
Lekker gaan aftellen naar de operatie dag nu, succes!
Hoi DdW
Ik wil je ontzettend veel succes wensen voor morgen!
Wees gerust hoor, want dr. Kappel en haar team zijn top en gaan je heel goed verzorgen!
We horen snel van je hoe het is afgelopen.
Heel veel liefs en kusjes,
Luna +LOVE+ _Omhelzing KUS+
Ik wil je ontzettend veel succes wensen voor morgen!
Wees gerust hoor, want dr. Kappel en haar team zijn top en gaan je heel goed verzorgen!
We horen snel van je hoe het is afgelopen.
Heel veel liefs en kusjes,
Luna +LOVE+ _Omhelzing KUS+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~