Hallao meiden, ik stel mezelf even voor
sterkte vandaag Midego, ik hoop dat je verder geholpen gaat worden. Je staat sowieso voor een lastige beslissing. Ik kreeg een negatief advies van dr Cohen om een monobloc als vervanging te plaatsen. Blijf dichtbij je gevoel en misschien kunnen anderen je hierin ook nog van advies voorzien
Bedankt voor je reactie! Ik ben vandaag bij de plastisch chirurg geweest.
Die vertelde mij dat mijn klachten niet door de siliconen konden komen...
Hij rade mij aan om alles te verwijderen en voor een mooie borstverkleining te gaan.
Echter kon hij niet vertellen wat voor cup maat ik over zou houden..
Dit viel tegen.
Ik heb woensdag een afspraak bij dr Visser in Venlo.
Stukje rijden voor mij, je moet er iets voor over hebben.
Afwachten dus!
Liefs!
Die vertelde mij dat mijn klachten niet door de siliconen konden komen...
Hij rade mij aan om alles te verwijderen en voor een mooie borstverkleining te gaan.
Echter kon hij niet vertellen wat voor cup maat ik over zou houden..
Dit viel tegen.
Ik heb woensdag een afspraak bij dr Visser in Venlo.
Stukje rijden voor mij, je moet er iets voor over hebben.
Afwachten dus!
Liefs!
Hoi Midego, wel advies explantatie, en verkleining ,maar je klachten komen niet van siliconen
Ben het helemaal eens met zijn advies ! Het kan prachtig worden (en gelijke borsten) Ik weet niet hoe oud je bent ,maar heb jij zin in deze ellende om de zoveel jaar? Wat kan jou de maat schelen ! Ik ben nu 62 en moet er niet aan denken om nog een aantal wissels mee te moeten maken ! Ze zijn klein, ik draag zelfs geen BH , maar zo blij met mijn eigen (warme) borstjes
Dag ,denk aan wat je wilde gelijke borsten, Knuffel en veel sterkte bij Dr Visser ,Janneke
Welkom lieve Midego,
Sorry dat ik nu pas op je bericht reageer. Was tijdelijk niet op het forum.
Je neemt de juiste beslissing de protheses te laten verwijderen.
De afwijzing kun je aanvechten door bezwaar te maken lees hier meer daarover: http://klachtensilicon.forum2go.nl/bezw ... -t669.html
Ik ben 4 jaar geleden geholpen toen het helemaal werd ontkent dat klachten door siliconen ontstaan en toch heb ik het vergoed gekregen. Heeft heel veel moeite gekost, maar het is me wel gelukt.
Misschien kun je een afspraak maken bij dr. Niessen. Dat is een heel goede arts die vrouwen met klachten heel erg serieus neemt. Hij kan door middel van lipofilling je kleinere borst groter maken. Ook dr. Kappel kan dat voor je doen. Laat je niet opereren door een arts die niet achter je staat! Bij dr. Visser zit je trouwens wel goed hoor ook zij erkent klachten door siliconen.
Heel veel sterkte met je zoektocht naar een goede arts en ik hoop dat je snel verlost kunt worden van die ziekmakende gifbommen.
XXX Luna +LOVE+
Sorry dat ik nu pas op je bericht reageer. Was tijdelijk niet op het forum.
Je neemt de juiste beslissing de protheses te laten verwijderen.
De afwijzing kun je aanvechten door bezwaar te maken lees hier meer daarover: http://klachtensilicon.forum2go.nl/bezw ... -t669.html
Ik ben 4 jaar geleden geholpen toen het helemaal werd ontkent dat klachten door siliconen ontstaan en toch heb ik het vergoed gekregen. Heeft heel veel moeite gekost, maar het is me wel gelukt.
Misschien kun je een afspraak maken bij dr. Niessen. Dat is een heel goede arts die vrouwen met klachten heel erg serieus neemt. Hij kan door middel van lipofilling je kleinere borst groter maken. Ook dr. Kappel kan dat voor je doen. Laat je niet opereren door een arts die niet achter je staat! Bij dr. Visser zit je trouwens wel goed hoor ook zij erkent klachten door siliconen.
Heel veel sterkte met je zoektocht naar een goede arts en ik hoop dat je snel verlost kunt worden van die ziekmakende gifbommen.
XXX Luna +LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi
Ik heb ook 2x een afwijzing voor vergoeding gekregen
Uiteindelijk bij mijn verzekering IAK op gesprek geweest
Op basis van mijn fibromyalgie klachten kreeg ik geen vergoeding
Echter op basis van mijn pijnklachten in en rond mijn borsten toch gekregen!
Succes met alles
Ik heb ook 2x een afwijzing voor vergoeding gekregen
Uiteindelijk bij mijn verzekering IAK op gesprek geweest
Op basis van mijn fibromyalgie klachten kreeg ik geen vergoeding
Echter op basis van mijn pijnklachten in en rond mijn borsten toch gekregen!
Succes met alles
Dag Luna,
Ik lees je berichtje pas, is me voorbij gegaan..
Bedankt voor je reactie, labrador ook bedankt voor je reactie.
Ik moest van dokter Selms ook direct bezwaar indienen, dit heb ik woensdag avond gelijk gedaan.
Ik heb uiteraard gebruik gemaakt van de hulpstukken op deze site, dank daarvoor.
Ik heb een grote opgezette borst, daar een foto van gemaakt (op de foto lijkt het alsof hij op knappen staat), ik heb de foto van ook mee gestuurd naar fbto.
Heb inderdaad ook geschreven dat ik mijn problemen mondeling wil toelichten.. Ik denk niet dat ze gaan vergoeden.
Ik krijg 6 mei pas de uitslagen uit het VU, die had ik liever mee genomen in mijn bezwaar, maar goed.
Ik laat mij sowieso opereren, de eerste uitval in het St Luca ziekenhuis is voor mij. Wachten op een telefoontje dus.
Weet iemand binnen welke termijn je reactie krijgt op je bezwaar?
Ik vraag me af of ik na me bezwaar nog een keer bezwaar kan maken met alle uitslagen..
Labrador, jij bent dus ook door gegaan na 2 x een afwijzing?
Bedankt! Fijne avond allemaal!!! Xx
Ik lees je berichtje pas, is me voorbij gegaan..
Bedankt voor je reactie, labrador ook bedankt voor je reactie.
Ik moest van dokter Selms ook direct bezwaar indienen, dit heb ik woensdag avond gelijk gedaan.
Ik heb uiteraard gebruik gemaakt van de hulpstukken op deze site, dank daarvoor.
Ik heb een grote opgezette borst, daar een foto van gemaakt (op de foto lijkt het alsof hij op knappen staat), ik heb de foto van ook mee gestuurd naar fbto.
Heb inderdaad ook geschreven dat ik mijn problemen mondeling wil toelichten.. Ik denk niet dat ze gaan vergoeden.
Ik krijg 6 mei pas de uitslagen uit het VU, die had ik liever mee genomen in mijn bezwaar, maar goed.
Ik laat mij sowieso opereren, de eerste uitval in het St Luca ziekenhuis is voor mij. Wachten op een telefoontje dus.
Weet iemand binnen welke termijn je reactie krijgt op je bezwaar?
Ik vraag me af of ik na me bezwaar nog een keer bezwaar kan maken met alle uitslagen..
Labrador, jij bent dus ook door gegaan na 2 x een afwijzing?
Bedankt! Fijne avond allemaal!!! Xx
Ja. Ik had ook een brief van mijn pc dr. Nio
En een brief van dr. Nanayakkarra
Dat heeft echter geen invloed gehad helaas
Ook had ik bezwaarbrieven geschreven zoals op dit forum
Ik hoop dat het bij jou anders verloopt
Ze wilden bij mijn verzekering niet vergoeden op niet bewezen connectie tussen pijnklachten en implantaten
Dan zijn ze bang dat anderen het ook willen
Daarom hebben ze bij mij besloten om toe te wijzen op basis van pijnklachten in de borststreek
Ik heb verteld dat mijn bewegingsvrijheid is beperkt door de pijn
succes!
En een brief van dr. Nanayakkarra
Dat heeft echter geen invloed gehad helaas
Ook had ik bezwaarbrieven geschreven zoals op dit forum
Ik hoop dat het bij jou anders verloopt
Ze wilden bij mijn verzekering niet vergoeden op niet bewezen connectie tussen pijnklachten en implantaten
Dan zijn ze bang dat anderen het ook willen
Daarom hebben ze bij mij besloten om toe te wijzen op basis van pijnklachten in de borststreek
Ik heb verteld dat mijn bewegingsvrijheid is beperkt door de pijn
succes!
Ik heb 6 mei nog een afspraak met dr. Nanayakkarra, die wilde inderdaad ook nog een brief schrijven.
Ik ga er niet van uit dat ik vergoeding krijg.
Ik vind het echt bizar, gezien mijn pijnklachten.
Ik voel me ook elke keer helemaal niet goed, het is dat ik enorm veel pijn heb in 1 borst en hij opgezet is maar soms vraag ik me echt af of dit wel door de siliconen komt.
Ik hoop in ieder geval dat ik me beter ga voelen als de siliconen eruit zijn.
Ben jij opgeknapt labrador?
Ik laat sowieso weten wat de reactie van FBTO is.
Altijd handig voor andere verzekerde bij FBTO.
Thnx
Ik ga er niet van uit dat ik vergoeding krijg.
Ik vind het echt bizar, gezien mijn pijnklachten.
Ik voel me ook elke keer helemaal niet goed, het is dat ik enorm veel pijn heb in 1 borst en hij opgezet is maar soms vraag ik me echt af of dit wel door de siliconen komt.
Ik hoop in ieder geval dat ik me beter ga voelen als de siliconen eruit zijn.
Ben jij opgeknapt labrador?
Ik laat sowieso weten wat de reactie van FBTO is.
Altijd handig voor andere verzekerde bij FBTO.
Thnx
Je moet niet opgeven! Bi mij wilden ze na het bezwaar ook niet vergoeden, maar ik ben net als Labrador doorgegaan. Ik was trouwens al geopereerd toen.
Je moet inderdaad heel duidelijk aangeven dat je veel borstklachten hebt. Dat was bij mij ook het geval. Mijn borsten stonden in brand en ik had enorme steken.
Ben blij dat je een arts hebt gevonden waar je je prettig bij voelt.
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent.
Succes en sterkte!
x Luna
Je moet inderdaad heel duidelijk aangeven dat je veel borstklachten hebt. Dat was bij mij ook het geval. Mijn borsten stonden in brand en ik had enorme steken.
Ben blij dat je een arts hebt gevonden waar je je prettig bij voelt.
Ik hoop dat je snel aan de beurt bent.
Succes en sterkte!
x Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik heb ook een vreselijk brandend gevoel in beide borsten, alleen steken (behoorlijke) in 1 borst.
Waren ze bij jouw lek Luna? Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je je beter voelde?
Ik zet ook door, ik wacht op de volgende afwijzing (afgelopen donderdag verstuurd) en dan kijken welke stappen ik ga ondernemen... Ik heb in 2006 pip implantaten laten verwijderen omdat ze lek waren op eigen kosten, ik vind het goed.
Ik pak wel het eerste plekje die vrij is in het St Lucas. Ik ga niet wachten op een "ja" !
Wat balen dat je nog niet echt verbetering merkt labrador!
Een jaar, en je dan zo voelen... Ik hoop dat je snel opknapt!
Loop je nog ergens onder behandeling?
Waren ze bij jouw lek Luna? Hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je je beter voelde?
Ik zet ook door, ik wacht op de volgende afwijzing (afgelopen donderdag verstuurd) en dan kijken welke stappen ik ga ondernemen... Ik heb in 2006 pip implantaten laten verwijderen omdat ze lek waren op eigen kosten, ik vind het goed.
Ik pak wel het eerste plekje die vrij is in het St Lucas. Ik ga niet wachten op een "ja" !
Wat balen dat je nog niet echt verbetering merkt labrador!
Een jaar, en je dan zo voelen... Ik hoop dat je snel opknapt!
Loop je nog ergens onder behandeling?
Ze waren niet gescheurd, maar waren wel aan het lekken door zweten. Dus heel veel lekken alsof ze een scheur hadden. Het verschil tussen lekken door een scheur en lekken door zweten is hetzelfde. Vrouwen kunnen net zo ziek worden soms zelfs zieker omdat de siliconen vloeibaar zijn wanneer ze uit het implantaat lekken voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=Db_PhJsNx8A
Ik ben de eerste maanden na de explantatie zieker geworden dan ooit, maar daarna herstelde ik wel. Ik ben alleen nooit helemaal hersteld helaas, maar ik was al ziek voordat ik implantaten nam, dus dat heeft er ook mee te maken. Ik heb door de implantaten nu heel veel last van allergieën extreem veel en ben er goed ziek van de afgelopen tijd.
De meeste vrouwen herstellen helemaal dus blijf die hoop niet verliezen hoor.
Sterkte X
Ik ben de eerste maanden na de explantatie zieker geworden dan ooit, maar daarna herstelde ik wel. Ik ben alleen nooit helemaal hersteld helaas, maar ik was al ziek voordat ik implantaten nam, dus dat heeft er ook mee te maken. Ik heb door de implantaten nu heel veel last van allergieën extreem veel en ben er goed ziek van de afgelopen tijd.
De meeste vrouwen herstellen helemaal dus blijf die hoop niet verliezen hoor.
Sterkte X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Jeetje wat een verhaal Luna, wat heftig en dat je je nu nog steeds niet ok voelt.
En je explantatie is al een behoorlijke tijd geleden zie ik. Wat goed dat je anderen zo probeert te helpen.
Thnx voor de link, ik heb hem bekeken, erg interessant.
Liefs!
En je explantatie is al een behoorlijke tijd geleden zie ik. Wat goed dat je anderen zo probeert te helpen.
Thnx voor de link, ik heb hem bekeken, erg interessant.
Liefs!