Hallo Meiden (ik stel me even voor)
Hoi Cindy,
Nou dit had je toch ook niet gedacht een paar weken geleden! Ik weet nog dat ik bijna aan de beurt was en jij dat weekend niet kon en een paar weken later geopereerd zou worden. Je was zo bang en zenuwachtig, en ik dacht: Meid dit wordt je 3de operatie!
En je gaat er weer wat instoppen.. Jij durft haha.
Ik ben blij voor je dat Dr Kappel de juiste beslissing heeft genomen en dat jij er ook blij mee bent . We are HAPPY!
Succes met de rest van je herstel
X Ilse
Nou dit had je toch ook niet gedacht een paar weken geleden! Ik weet nog dat ik bijna aan de beurt was en jij dat weekend niet kon en een paar weken later geopereerd zou worden. Je was zo bang en zenuwachtig, en ik dacht: Meid dit wordt je 3de operatie!
Ik ben blij voor je dat Dr Kappel de juiste beslissing heeft genomen en dat jij er ook blij mee bent . We are HAPPY!
Succes met de rest van je herstel
X Ilse
Haha ja Ilse zo zie je maar weer wat er in een korte tijd allemaal kan gebeuren wat je nooit had gedacht misschien ook maar beter dat je niet alles van tevoren weet. En ja brr wat was ik bang en zenuwachtig, het is me weer allemaal meegevallen het team van Kappel was ook ontzettend lief en goed, het enige wat me tegenviel was in de koeverkamer het wakker worden en dat ik het zo vreselijk koud had en m'n hele lijf bibberde, maar goed dat weet je dus allemaal niet van tevoren, hopelijk gaat het met jou ook een stuk beter?
En MARIYOKI!! Dank je meis, ben ook erg blij te lezen dag je al zo snel tot plezierige ontdekkingen bent gekomen , ook ik herken wat je schrijft, dat je je beter kunt concentreren met stukjes lezen! Heerlijk toch.... .
thanks thanks Party time
En MARIYOKI!! Dank je meis, ben ook erg blij te lezen dag je al zo snel tot plezierige ontdekkingen bent gekomen , ook ik herken wat je schrijft, dat je je beter kunt concentreren met stukjes lezen! Heerlijk toch.... .
thanks thanks Party time
Ja dat had ik dus ook! Lag helemaal te bibberen in m'n bed.. Ook m'n schouders en borstspieren trilde helemaal dus ik was als de dood voor een nabloeding
Ik dacht de hele tijd STOP met trillen haha.
Met mij gaat het ook steeds beter. De vermoeidheid is er nog wel maar ik had ook niet verwacht dat dat meteen na de operatie over zou gaan. Nog even afwachten dus.
Groetjes Ilse
Met mij gaat het ook steeds beter. De vermoeidheid is er nog wel maar ik had ook niet verwacht dat dat meteen na de operatie over zou gaan. Nog even afwachten dus.
Groetjes Ilse
Zo Cindy wat een prachtverhaal
Heerlijk om te lezen dat het zo goed met je gaat!
Ben blij voor je dat Dr.Kappel de juiste keuze voor je heeft gemaakt, en dan ook nog zo'n superresultaat geweldig!
Fijn voor je dat ze het geld terugstort, kan je leuke dingen meedoen nu je jezelf zo goed voelt
Groetjes Ginny
Flower2
Heerlijk om te lezen dat het zo goed met je gaat!
Ben blij voor je dat Dr.Kappel de juiste keuze voor je heeft gemaakt, en dan ook nog zo'n superresultaat geweldig!
Fijn voor je dat ze het geld terugstort, kan je leuke dingen meedoen nu je jezelf zo goed voelt
Groetjes Ginny
Flower2
ik heb me toch iets raars ontdekt !
Ik had eigenlijk al meteen na de operatie een beetje pijnlijke plek onder m'n rechterborst hoogte maagstreek, soort oppervlakkige spierpijn ...
Nu wreef ik daar zojuist en de pijn werd erger, ik vond het raar en keek in de spiegels of er wat te zien was, als ik me strek komt er een enorme Mondors Cord tevoorschijn denk gauw 15 cm van onder de borst richting buiknavel
Ik had dit na mijn BV ook een aantal kleine strengetjes bij het litteken
Komt dit vaker voor na een explantatie ? Moet ik Kappel hierover bellen ?

Ik had eigenlijk al meteen na de operatie een beetje pijnlijke plek onder m'n rechterborst hoogte maagstreek, soort oppervlakkige spierpijn ...
Nu wreef ik daar zojuist en de pijn werd erger, ik vond het raar en keek in de spiegels of er wat te zien was, als ik me strek komt er een enorme Mondors Cord tevoorschijn denk gauw 15 cm van onder de borst richting buiknavel
Ik had dit na mijn BV ook een aantal kleine strengetjes bij het litteken
Komt dit vaker voor na een explantatie ? Moet ik Kappel hierover bellen ?
Goeiemorgen Cindy, wat ik ervan lees op internet...lijkt het niet zorgelijk te zijn. Gevolg van operatie. Zo heb ik een ei in mijn linkerborst. Ook gevolg van operatie...hoogst waarschijnlijk een hematoom: soort van interne bloeduitstorting. Tijd zal het helen.
Als ik jou was zou ik bij onrust zeker dr. Kappel raadplegen!
Sterkte met genezing en ontgifting!!!
We will be back this summer
Als ik jou was zou ik bij onrust zeker dr. Kappel raadplegen!
Sterkte met genezing en ontgifting!!!
We will be back this summer
Dank je Mariyoki en Annahoj bedankt voor je bezorgdheid, ik ken het verschijnsel heb het in mindere maten na de BV gehad,wist niet dat het een vorm van ontsteking van een ader was na een trauma / operatie het moet binnen 6 weken vanzelf weer overgaan 
Lieve Janneke, wat ij hebt meegemaakt, daar komt een moeder toch nooit overheen! Niet gek dat je instortte hoor.Janneke schreef:Hoi Cindy ! Top beslissing van je !Wat een spannende dag voor je vandaag ! Ik heb bio-oil gesmeerd (Kruidvat ) De depressie is bij mij pas ná de explantatie gekomen. 't bekende druppeltjeHet gaat nu wel weer wat beter gelukkig. Dag hou je taai ! Janneke FLOWER
je bent sterker dan sterk!!! Je bent een voorbeeld voor mij lieve Janneke. CYBERKISS +Liefs+
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Cindy ik word ook blij van je verhaal en heel blij van wat je over dr. Selms schrijft!!!!! Weer een arts die heeel heeel erg is veranderd. En ik hoop ook echt is veranderd, want het was een tijd wel anders met deze arts hoor.
Dikke kus voor jullie alleen en een fijn weekend!
CYBERKISS Luna
Dikke kus voor jullie alleen en een fijn weekend!
CYBERKISS Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Cindy,
Ik heb je verhaal gelezen, wat een vreselijk verhaal zeg!
Ik wordt er gelijk bang van... De internist waar ik was vertelde mij dat de mri nooit 100% betrouwbaar is! dat blijkt ook wel na jouw verhaal.
Het lijkt me niet dat die binnen 1 jaar zo zijn gaan lekken. Wat zijn je foto's heftig !
Ik hoop voor je dat je gauw weer de oude wordt, dat je je geestelijk al veel beter voelt is al erg fijn!
Ik heb je verhaal gelezen, wat een vreselijk verhaal zeg!
Ik wordt er gelijk bang van... De internist waar ik was vertelde mij dat de mri nooit 100% betrouwbaar is! dat blijkt ook wel na jouw verhaal.
Het lijkt me niet dat die binnen 1 jaar zo zijn gaan lekken. Wat zijn je foto's heftig !
Ik hoop voor je dat je gauw weer de oude wordt, dat je je geestelijk al veel beter voelt is al erg fijn!
Lieve Cindy, ik vroeg me af hoe het nou met je gaat?
Ik was op zoek naar jouw topic, omdat ik nog heel goed weet dat jouw implantaten helemaal aan flarden waren en dat dr Kappel tijdens de operatie besloot niets terug te plaatsen bij je.
Nou zie ik dat ik jouw laatste berichtje helemaal niet had gelezen en daar dus ook niet op had gereageerd!!! Ik heb het helemaal over het hoofd gezien. Ik weet niet waarom ik het in mijn laatste bericht nou over van Selms had? Ik zal het even nalezen waarschijnlijk had je het in een eerder bericht over hem of iemand anders had het over hem. Ik vond deze arts 3x niks, omdat hij in het verleden heel veel PIP's heeft geplaatst!! En dat weet ik nog heel goed, want ik ben in zijn kliniek (Jan van Goyen) geopereerd. Ze hebben daar tot 2002 heel veel PIP´s geplaatst. Ik heb geen PIP´s gekregen maar wel andere implantaten die net als de PIP´s sneller lekken, zweten en scheuren. Ik kreeg dit van een andere arts te horen die daar ook werkt.
Ik word heel erg blij van je berichtje en alles wat je schrijft over hoe je er nu naar kijkt en de beslissing die dokter Kappel voor je nam. Ik ken dr. Kappel en ik vind het een prachtmens en een heel goede arts. Ze staat samen met prof. Cohen Tervaert bovenaan de lijst van goede artsen die voor vrouwen als wij opkomen.
Ik hoop dat je goed bent hersteld van de operatie en dat je klachten zijn verminderd. Ik hoop ook heel erg dat je tevreden bent met hoe je borsten er nu uitzien. Hoop dat je nog eens op het forum komt en ons meer kunt vertellen.
Heel heel heel veel liefs,
Luna
_Omhelzing +LOVE+ KUS+
Ik was op zoek naar jouw topic, omdat ik nog heel goed weet dat jouw implantaten helemaal aan flarden waren en dat dr Kappel tijdens de operatie besloot niets terug te plaatsen bij je.
Nou zie ik dat ik jouw laatste berichtje helemaal niet had gelezen en daar dus ook niet op had gereageerd!!! Ik heb het helemaal over het hoofd gezien. Ik weet niet waarom ik het in mijn laatste bericht nou over van Selms had? Ik zal het even nalezen waarschijnlijk had je het in een eerder bericht over hem of iemand anders had het over hem. Ik vond deze arts 3x niks, omdat hij in het verleden heel veel PIP's heeft geplaatst!! En dat weet ik nog heel goed, want ik ben in zijn kliniek (Jan van Goyen) geopereerd. Ze hebben daar tot 2002 heel veel PIP´s geplaatst. Ik heb geen PIP´s gekregen maar wel andere implantaten die net als de PIP´s sneller lekken, zweten en scheuren. Ik kreeg dit van een andere arts te horen die daar ook werkt.
Ik word heel erg blij van je berichtje en alles wat je schrijft over hoe je er nu naar kijkt en de beslissing die dokter Kappel voor je nam. Ik ken dr. Kappel en ik vind het een prachtmens en een heel goede arts. Ze staat samen met prof. Cohen Tervaert bovenaan de lijst van goede artsen die voor vrouwen als wij opkomen.
Ik hoop dat je goed bent hersteld van de operatie en dat je klachten zijn verminderd. Ik hoop ook heel erg dat je tevreden bent met hoe je borsten er nu uitzien. Hoop dat je nog eens op het forum komt en ons meer kunt vertellen.
Heel heel heel veel liefs,
Luna
_Omhelzing +LOVE+ KUS+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Nicky,
Ik had jouw berichtje die hier stond in je eigen voorsteltopic geplaatst en daaronder mijn reactie. Zo houden we alles netjes bij elkaar.
Dikke X
Ik had jouw berichtje die hier stond in je eigen voorsteltopic geplaatst en daaronder mijn reactie. Zo houden we alles netjes bij elkaar.
Dikke X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~