voorstellen borstvergroting in planning

Protheses vanwege cosmetische reden.
chanel12

Ongelezen bericht 27 sep 2014 13:43

Hey meiden.

Had een consult en besloten om lekker mn eigen borsten te houden!
Kreeg een open gesneden siliconen prothese en er kwamen op mn vingers allemaal siliconen gel deeltjes en dat komt dus in je lichaam. Dat zei voor mij genoeg. Aan zout water protheses begin ik ook niet, je blijft idd zoals jullie zeggen altijd patient en het kost zoveel geld. Ook voor wisselen etc. Ik ga lekker op vakantie van dat gespaarde geld hahaha. Ik ben opgelucht en ontzettend blij. Goed dat ik een gesprek heb gehad, nu kan ik mn aandacht ergens anders op richten en nieuwe bh's kopen want ik loop dus rond in een verkeerde maat daarom heb ik vaak zere borsten na een lange dag. Dat betekend dus: ik heb een C cup bh, goede nieuws van vandaag. Ik was niet teleurgesteld en wie weet wat de toekomst brengt.

Kusjes!!!
Laatst gewijzigd door chanel12 op 27 sep 2014 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
chanel12

Ongelezen bericht 27 sep 2014 13:55

Ik mag er zijn, en ik ga lekker showen met mn eigen puur natuur mooie ronde borsten haha

Ik ben super blij zoals jullie wel kunnen merken denk ik.
Momo

Ongelezen bericht 27 sep 2014 22:06

Yeah! We are HAPPY! Klappen

Wat fijn om te lezen..........
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
mini1982

Ongelezen bericht 28 sep 2014 11:25

Oh, wat een fijn topic om in één keer door te lezen en met een happy end! Party time
Goede keus, meid!
chanel12

Ongelezen bericht 28 sep 2014 12:58

Bedankt meiden! Het zit nog wel een beetje in mn hoofd omdat ik er elke dag mee bezig was, maar ik voel me wel goed bij mijn keuze. Nu ik erover nadenk was het gesprek een enorm verkoop praatje, net alsof je een nieuwe auto koopt en die auto de beste is die er te krijgen is. Ik vroeg of je er ziek van kon worden, antwoord: volstrekte onzin! Terwijl hier genoeg vrouwen zijn die klachten hebben en na verwijdering een stuk beter worden, kan toch geen toeval zijn. It's all about the money in deze wereld, en gezondheid telt niet.
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 sep 2014 18:14

FEESTJE Showen die handel!
Puur natuur is prachtig! En mocht het in de toekomst nogmaals gaan kriebelen dan is lipofilling het enige waar je aan moet denken en die protheses gewoon uit je hoofd zetten. Liefst niets doen, want dat is niet nodig je hebt een C!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoe! Party time

We zijn trots op je lieve schat!!

Kussssiesssss!!
chanel12

Ongelezen bericht 28 sep 2014 18:18

Dank je lieve Luna!

Ja je hebt helemaal gelijk, puur natuur is het mooiste. En dat is ook het mooiste om te showen haha want het is helemaal van jezelf en niet gekocht! Hihi. Jullie berichtjes doen me ook echt goed!

Ik ga aankomende week mezelf lekker verwennen met nieuwe lingerie!

Kusjesssss
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 sep 2014 18:28

hihihihihi leuk he jezelf verwennen met lingerie. Goed van je dat je dit doet! Ik kan je niet zien maar je tekst straalt! *LOVE*
chanel12

Ongelezen bericht 28 sep 2014 19:08

Ja dat voel je goed aan. Er valt toch wat van je af, alle twijfel, de kosten de zorgen etc. Nu kan ik mezelf lekker richten op andere dingen.

Dus ik ben zeker blij haha
Janneke

Ongelezen bericht 01 okt 2014 13:15

Yeahhh ,lekker op vakantie van die centen :) Super hoor ,ik ben blij, en jij ook want je hebt nu toch mooi een maat groter ;) en dat zonder littekens Party time We're Happy! Dikke knuff Janneke FLOWER
chanel12

Ongelezen bericht 02 okt 2014 20:58

Dank je wel janneke! Als ik een vrije dag heb ben ik soms wel even down, ik heb mezelf eigenlijk bewust onzeker gemaakt over mijn borsten dus moet mijn borsten echt weer even leren accepteren en vieren! Misschien heel stom hoor, lees zoveel vreselijke verhalen van de vrouwen hier en ik zeur over onzekerheid.. sorry dames. Maar moest het even van me afschrijven.

Kusss
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 okt 2014 09:30

Lieve schat, je zeurt niet!!!! We weten precies wat je voelt vergeet niet dat wij allemaal een bv hebben ondergaan, dat doe je niet als je niet onzeker bent over je borsten!!!
Je wilt niet weten hoe goed ik je begrijp.
Het is goed dat je je onzekerheid uitspreekt blijf dat doen hoor zo vaak als je wilt. Praat er ook over met je man/vriend. Laat hem weten hoe jij ermee zit en dan hoop ik dat hij je kan helpen. Ik weet dat we het uiteindelijk alleen moeten doen, maar een lieve partner aan je zijde die je iedere dag zegt hoe mooi je bent helpt je.
Sterkte lieverd!

Dikke X Luna
chanel12

Ongelezen bericht 03 okt 2014 16:09

Luna dank je wel! Je bent zo goed in het opbeuren van mensen, ben erg blij dat ik je via dit forum heb leren kennen je bent echt een prachtig mens! Vandaag wezen winkelen, 1 bh 70 c en de andere is 70 D.. De verkoopster hielp me en ik had een ENORME big smile en veel plezier bij het passen haha!

Lieve meiden wat is winkelen toch goed voor de gesteldheid haha!
Mijn vriend vond een bv niet nodig, maar als ik het wilde stond hij achter mij. Zijn samen naar het consult gedaan en kwamen er allebei met hetzelfde gevoel weer vandaan, niet doen!! Die gel siliconen die los laten komen in je lichaam en dat kan nooit gezond zijn, dat sommige vrouwen toch nog steeds kiezen voor siliconen en zich laten ompraten door een pc, met natuurlijk alleen maar mooie verhalen, en dat vrouwen ziek worden is de grootste onzin. Mn vriend vind de nieuwe bh's prachtig en hij vind ze groot hahaha!

Fijn weekend lieverds!

Dikke kussss
Janneke

Ongelezen bericht 03 okt 2014 16:26

:D Ik ben helemaal blij voor jou èn je vriend ! Hij lijkt me een Top kerel ! X Janneke FLOWER
chanel12

Ongelezen bericht 03 okt 2014 16:36

Janneke schreef::D Ik ben helemaal blij voor jou èn je vriend ! Hij lijkt me een Top kerel ! X Janneke FLOWER
Dank je wel lieve janneke!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”