mcghan implantaten. februari 2015 10 jaar

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jun 2014 15:25

Ik had mijn woorden anders moeten brengen toen ik het berichtje over van Selms plaatste. Ik moet nadenken voordat ik iets zeg het is niet allemaal zwart wit dat weet ik ook wel, maar ik vind het gewoon heel erg dat hij zoveel Pips heeft geplaatst. Hij moet wel geweten hebben dat het geen goede implantaten waren. Hij heeft zich verontschuldigd maar ja, het leed is al geleden. Zou hij niet geweten hebben wat hij deed? Ik kan me dat niet voorstellen. Maar ik weet dat hij niet de enige is. Alle pc's staan achter siliconen. Dr. Kappel is eigenlijk de enige die er niet achter staat maar ja, die staat weer achter de Monobloc en doet nu eigenlijk hetzelfde wat al die anderen deden maar dan met de siliconen.
Ik weet het allemaal niet meer..
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Janneke

Ongelezen bericht 27 jun 2014 15:39

Lieve Luna, je weet het allemaal wel, maar helaas zulke dingen als vandaag gebeuren . Niemand is boos op jou dus je hoeft ook niet boos op je zelf te zijn ! Dit is nou precies de reden waarom ik jou werk niet zou kunnen doen .Marlou heeft me in t verleden gevraagd , maar ik kan t niet Ik ben hypergevoelig en trek ieders ellende naar me toe... Op kleine schaal lukt dat tegenwoordig wel maar zelfs dan lig ik er 's nachts wakker van. Laat t ff los lieverd https://www.youtube.com/watch?v=oRRnFvw ... playnext=4 Dikke Knuffel Janneke FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jun 2014 16:33

Hahaha zo ben ik ook hoor. HEEEEEEL erg!
Maar ik kan het ook wel loslaten wanneer het moet maar toch raakt alles me diep.

Mooi liedje! Hoop de zon echt nog een keer echt te vangen maar helaas komt hij op als er niet meer ben ;)

Dank je wel voor je liefde en je aandacht lieve Janneke!!! _Omhelzing
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Sunny

Ongelezen bericht 27 jun 2014 17:38

Lieve Allemaal,

Gelukkig zijn we allemaal maar mens, niet perfect, soms impulsief, maken we soms foute beslissingen etc etc en hadden we het anders willen doen. Maar het is niet fout of verkeerd, het is niet rationeel maar zijn gevoelens.
Het geeft niet. . .ik prik daar wel doorheen.
Ieder van jullie zijn schatten van vrouwen met een warm hart!
Wees trots op wie je bent.
Luna, Mik probeer in balans te blijven hoor. En twijfel niet aan wat is gezegd of gedaan. Dat is geweest.
En laat je niet onzeker maken.
Zeker mensen zoals wij die geschaad zijn door wat we zowel lichamelijk als geestelijk hebben moeten doorstaan.
Wat er ook geschreven is het geeft niet en is oké.
Het is open, eerlijk maar vooral met de beste bedoelingen.
_Omhelzing Group hug
Ik begrijp het van allemaal en kijk verder dan wat er geschreven wordt. Voor mij is duidelijk dat wij allemaal onzeker zijn geworden door alles. Maar vooral gauw twijfelen omdat we artsen niet meer vertrouwen.

Luna alles wat je hebt geschreven no big deal.
Mik dat je er van slag van bent begrijpelijk!
Maar het komt goed.
Probeer wat meer met de stroming mee te gaan lieve Mik.
Je maakt het jezelf anders zo moeilijk en zo stress vol.
Het is zoals het is en geweest.

Ik ga de afspraak bij dr van Selms door zetten.
Nu wil ik hem helemaal ontmoeten. +BANG+
Misschien ga ik hem ook vertellen dat ik behoorlijk wat negativiteit over hem heb gevonden.
Ik heb al voor heel wat hete vuren gestaan en zit zelf in de verpleging.
Ik volg mijn hart en als het contact met van Selms niet goed voelt ben ik zo weg!

Ook ben ik van mening dat mensen kunnen veranderen en zolang je het verhaal van dr van Selms niet kent is het lastig oordelen.
Als voorbeeld stel je voor je zit in een bus waar een vader met zijn 3 kinderen in zit. Die kinderen zijn stierlijk vervelend, schreeuwen door de bus en zijn heel dwars. De vader doet niks. Met als gevolg ergenis van een hoop mensen die erover praten.
Wat zou je oordeel zijn????
Nu blijkt dat deze vader zijn vrouw is verloren en dat de kinderen geen moeder meer hebben.
Geloof me als je dat wist had je anders tegen de zaak aan gekeken.
Soms ben je van iets overtuigd en blijkt het allemaal heel anders in elkaar te steken!

Over dr kappel. Tot mijn grote verbazing was ze helemaal niet negatief over siliconen maar vertelde ze dat er een categorie vrouwen zijn die niet tegen siliconen kunnen maar dat er ook een heleboel zijn die er wel tegen kunnen. Heel eerlijk de monoblock hydrogel worden door de pc wel erg aanbevolen hoor. Ik dacht dat dr kappel haar standpunt was dat de siliconen van de markt af moeten maar dit vindt ze dus echt niet. Wel dat een arts eerst moet uitzoeken of er allergieën zijn voor ze geplaatst worden en dat er meer wetenschappelijk onderzoek over gedaan moet worden.
Ook vindt ze het niet terecht dat met zweten van de siliconen en ziek ervan zijn geen vergoeding van de verzekering komt.

Het blijft een grijs gebied hoor alles rondom implantaten. Er klopt een heleboel niet en het draait allemaal om geld.
Noem het maar siliconen maffia!
Hard gezegd de 1 ze brood is de ander ze dood!
Jammer dat de wereld zo in elkaar steekt.

Liefs,
Sunny
Sunny

Ongelezen bericht 27 jun 2014 17:50

Janneke ook al zo warm en liefdevol!
Het zou voor mij ook te zwaar zijn met mijn moeder Theresa karakter.
Mijn vader zegt altijd je kan niet de hele wereld helpen. :shock: dat zet mij altijd wel weer met beide benen op de grond.

Dus nogmaals voor iedereen die zich hier inzet, heel veel respect. -Tank-You
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jun 2014 22:20

Lieve Sunny,
Ik denk over veel hetzelfde als jij en ben ook van mening dat mensen kunnen veranderen en vind ook dat niet alles altijd is zoals het lijkt, maar toch vind ik je vergelijking van die vader met 3 kinderen niet passend. Er is geen excuus voor wat dr. van Selms deed. Hij ging door met het plaatsen van deze implantaten terwijl hij heel veel zieke vrouwen zag terugkomen. Ze hadden daar heus wel door die implantaten sneller lekten en scheurden dan anderen en toch bleef hij ze plaatsen! En hij kan dan wel spijt hebben nu, dat kan, iedereen kan veranderen en heeft recht op een tweede kans, maar wat hij in die tijd deed, daar had hij gelegitimeerde reden voor! Daar blijf ik bij.

Lieve Sunny, ik wens je heel veel succes met je beslissing. Denk er goed over na oke de monobloc is en blijft een lichaamsvreemd iets. En als je nogmaals kiest voor implantaten ben je voor de rest van je leven patiënt. Monoblocs moeten verwisseld worden, kunnen ook lek gaan en je kunt er geen mammografie meer laten doen.+ Denk alsjeblieft niet te licht over wisselen of verwijderen onder plaatselijke verdoving. Het is niet niets hoor een explantatie dus al helemaal niet als dat onder plaatselijke verdoving plaatsvindt moet er niet aan denken :shock:

Ik begrijp dat je geen afscheid kunt nemen van je borsten en dat de angst om weer zo goed als plat te zijn erg groot is, maar ik blijf erbij dat lipofilling een veel beter en veiliger alternatief is. Ik weet niet hoe je er bij komt dat er maar 70 cc in kan de eerste keer (??). Ik zou als ik jou was, ook gewoon naar dr. Niessen gaan en zijn mening horen. Keira deed ook lipofilling meteen na explantatie en bij haar ging er ruim 150cc in iedere borst in!! Ze deed het overigens bij dr. Kappel. Kan zijn dat jij een kleiner implantaat hebt weet het niet. Ziet het onder of op je spier? Als het er onder zit, dan ben je een goede kandidaat voor lipofilling. Dan ontziet de arts de holte waar het implantaat zat. Ik zou als ik jou was gewoon een afspraak maken bij Niessen. Wel jammer, want hij is wat lipofilling betreft wel duurder dan dr. Kappel.

Nogmaals succes met deze moeilijke beslissingen. Zou niet in je schoenen willen staan hoor poeh...

XXX Luna

ps: Ben weer helemaal ZEN hihihihihihi

De meeste die mij al langer kennen weten dat ik heel heel erg mijn hart op de tong heb en alles er uit floep soms hahaha en heel heel intens voel, beleef en meeleef en dat ook uitspreek, maar gelukkig kan ik alles wel altijd snel een plekje geven, anders had ik dit inderdaad niet kunnen doen. Het is teveel. Ik heb al zoveel verhalen voorbij zien komen pffff..... En iedere keer raakt het mij alsof het de eerste keer is. Het mooie is, en dat vind ik echt, het verbaasd me en ontroerd me altijd zo ontzettend, hoe krachtig, mooi en bijzonder vrouwen zijn. Wat we allemaal over ons heen krijgen en dat we altijd weer overeind gaan staan. Ook al vinden we onszelf niet perfect, dat zijn we wel in al ons vrouwzijn en menszijn. Gevoelig, krachtig glanzend als water, golvend met de stroming.

En wat mij ook zo raakt is de verbondenheid tussen de vrouwen en het verantwoordelijkheidsgevoel voor elkaar. Het ontroerd me echt! Ja noem me maar een sentimentele troela dat ben ik ook hoor hahahahaha

Deze maakte ik eens voor ons allen. Hoop dat jullie hem mooi vinden: http://www.youtube.com/watch?v=MB_3Q0FHRzM

Welterusten lieverds! SLEEP

Speciaal voor Mik: +IK WENS+ Mooie dromen voor jou lieverd X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Sunny

Ongelezen bericht 28 jun 2014 00:07

Luna ik geef je gelijk in dat stukje dat dr Selms de pip steeds weer bleef plaatsen. Dat is fout. Daar kan je niet omheen.
Dat is onvergeefbaar. Ik begrijp het.

Goed zo dat je weer zenn bent en heerlijk toch zoals je bent! Gewoon jezelf, mooier kan niet!
Ik hou van pure mensen
_Omhelzing

Oh dat wist ik niet dat dr kappel op verzoek siliconen gebruikt -Thumbs-down-
Het blijft een grijs wereldje hoor.
Toch is dr Kappel wel heel recht door zee over siliconen en dat is +Thumbs+Up+
Dr Kappel blijft een aanrader voor vrouwen zoals wij.

+LOVE+
Sunny
Janneke

Ongelezen bericht 28 jun 2014 08:08

Zag ook het "SHE' in memoriam filmpje van Marlou ... en het is waar ... She maybe the reason we survive ! xxx Janneke :cry:
Sunny

Ongelezen bericht 28 jun 2014 09:39

Mooi filmpje :cry:
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jun 2014 11:30

Janneke schreef:Zag ook het "SHE' in memoriam filmpje van Marlou ... en het is waar ... She maybe the reason we survive ! xxx Janneke :cry:
"What we do in life echoes in eternity"

En dat geldt zeker voor Marlou LOVE3 Boots LOVE3

Lieve Mik, hoop dat je wat bent bijgekomen na de schik van gisteren.
Ik denk aan je lieverd Hug
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Sunny

Ongelezen bericht 29 jun 2014 11:52

Afbeelding
Sunny

Ongelezen bericht 25 jul 2014 00:24

Update:
Nu een weekje terug van turkije. Ik heb nog niet veel gelezen van ieder.
vakantie was heerlijk maar helaas weee
terugval in nederland overal pijntjes, benauwheid
Druk op de borst, slecht Slapen, onrustig in mijn lijf en ga zo maar door.
Dinsdag bij pc van selms geweest.
Mijn indruk GOED. Maakt zich ongerust na mijn klachten
te horen. Heeft nadrukkelijk gezegt ga naar nayakarra in het vu. Laat je helemaal
Onderzoeken. Als je uitslagen en foto's hebt kom
je bij mij terug. De siliconen moeten eruit!
Van Selms vindt het jammer dat niet alle pc ervoor uitkomen
Dat siliconen niet voor alle vrouwen van bepaalde categorie
geschikt zijn.
Ook is hij van mening dat er veel vrouwen niet geschikt
zijn voor monoblock. Daar ze gaan rimpelen in de loop
van de jaren doordat de vloeistof meer vloeibaar zal gaan
worden. Hij liet mij een monoblock zien van 15 jaar oud.
nu is mijn huid nog dik genoeg on de rimpels van de
monoblock te bedekken maar mijn huid zal dunner worden.
dus moet de monoblock half onder de spier. Ik meen dat
het dual plain werd genoemd?
Ook gaf hij aan dat ze sneller stuk kunnen gaan vanwege
de rimpels. Ook zegt hij dat het praatje dat de borst gaat
zwellen als de monoblock stuk is onzin is. Het loopt leeg
en je krijgt dus een kleinere borst. Er zitten best nadelen aan.
Hij gaf ook aan dat siliconen zweten en monoblocks ook maar
dan zout water.
Van selms vindt het dus belangrijk dat ik door de molen
ga bij nayakarra met de siliconen nog in mijn lijf. Voor
mezelf heel belangrijk maar ook voor verder onderzoek
Over de siliconen. Wat wel opvallend is is dat monoblock
nauwelijks tot geen kapselvorming geeft.
ik ben dus echt positief over deze pc in het consult wat ik had.

De verwijzing gaat de huisarts faxen naar nayakarra.
Dan wachten op een uitnodiging. Ik had al gebeld
naar interne geneeskunde. Er is een wachtlijst van 2 tot
3 maanden.

het begint me nu allemaal te lang te duren. Ik wil ze eruit hebben.
ik heb de huisarts gevraagt of hij de mri verwijzing alvast
kan geven omdat ik zo bang ben dat ze stuk zijn.
Maar dat kan hij niet??? Tja uitgepraat.

Wat een lange weg zeg naar de explantatie van siliconen.
Bah!!!!!!!!!!!

Liefs
sunny
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jul 2014 08:25

He Sunny dank je voor je update!
Sta versteld van dr. van Semls :shock: hahahaha geweldig! Wat is er met hem gebeurd? Spijt dat hij zoveel vrouwen ziek heeft gemaakt?
Ben heel blij dat hij je erg serieus neemt.

Vervelend dat je zo lang moet wachten nog. Maar dat hoeft toch eigenlijk helemaal niet. Je kunt ze er gewoon vast uithalen hoor. Ga je de optie lipofilling nog bespreken na wat je hebt gehoord over de monobloc? Ik zou zelf niet meteen voor lipofilling gaan, maar eerst alles er uit dan beter proberen te worden en dan wel zien of het echt nodig is. Maar goed dat geldt niet voor iedereen en het is dan ook vee duurder misschien en ook weer een ingreep dus heeft ook nadelen. Maar ik moet er zelf niet aan denken gewoon om meteen na een explantatie mijn borsten weer wat aan te doen. Ik heb een explanttie meegemaakt en het is fijn als je je lijf dan even de kans geeft te herstellen. Helemaal als je veel klachten hebt.

Je kunt ook naar Cohen Tervaert gaan he hij heeft nog meer ervaring dan Nanayakkara. Zijn wachtlijst is misschien ietsjes korter.
Succes lieverd!

XXX
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

ildiko

Ongelezen bericht 29 jul 2014 08:28

Hoi Sunny :D fijn dat je van zo'n heerlijke vakantie mocht genieten ! doet een mens goed even bijtanken .

Ja die rot klachten, zo vermoeiend en pijnlijk :( ik had jou nog even van begin af aan terug gelezen en jij heb veel vandezelfde klachten als ik ,ik had ook Mc Ghan ik had ze pas 11 jaar en in die 11jaar had ik ze dus alle 2kapot :evil: Ja Ja de Mc Ghan de beste van het beste die niet konden lekken of stukgaan ! dus als ik jou was zou ik gewoon bij je huisarts EISEN voor een mri ,gewoon zeggen dat je ondraaglijke pijnscheuten heb en dat je dus aan voelt dat ze stuk zijn .....en bij mij zag je ook aan de buitenkant niet echt dat er 1stuk was (de 1ste x wel ) ik wens jou heeeel veeeel sterkte met wat komen gaat .
Liefs ildiko
6x

Ongelezen bericht 29 jul 2014 09:55

Lieve Sunny,

Ja ik wist het wel v an dokter van Selms, hij is met mij ook altijd begaan geweest.
Fijn dat hij je klachten serieus neemt.

Ik ben toen door hem naar dokter Nannayakara gestuurd en ik moet eerlijk zeggen, ik ben daar geweest, maar voor mijn gevoel niet veel bereikt. Hij hoort je klachten aan en brengt het in kaart en doet een bloedonderzoek. Bij dokter Nannayakara heb ik het idee dat het een beetje gaat om alle vrouwen met klachten te registreren, natuurlijk buitengewoon goed, Maar ik ben ook naar dokter Cohen geweest en dat was een verademing, wat een ontzettend fijne arts is dat, hij wil je beter maken en dat is heel bijzonder.

Ik heb gelijk Dokter van Selms aangegeven dat ik de implantaten eruit wilde hebben en hij heeft zelf een scan aangevraagd en mij direct naar de anesthesist gestuurd omdat ik echt ervan overtuigd was dat ze eruit moesten. Misschien kon dat bij jou nog niet omdat je nog niet helemaal weet hoe of wat je n a de explantatie wil laten doen.
Maar echt probeer bij Dokter Cohen een afspraak te maken en misschien als je toch intuïtief wel weet wat je wil doen qua operatie zou ik de assistent van Dokter van Selms bellen om de operatie zsm te plannen.

Lieve Sunny veel sterkte met alles!
Liefs Mik.
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”