Misschien is het wel mijn schuld. Ik had het gewoon anders moeten aanpakken. Ik had nooit de link van dit forum erop moeten doen. Zo stom van me. Bij andere forums mocht ik wel de link van het meldpunt plaatsen, maar niet de link van het forum. Misschien was dat wat ze irriteerde. Maar het maakt niet uit. Misschien dat we wel een paar hebben kunnen bereiken.
Gelukkig heb ik wel op een hoop andere plekken mijn berichtjes achter kunnen laten. Daar werd het wel gewaardeerd. Op gewone gezondheidsforums en zo. Bij sommige mocht ik alleen geen reclame voor dit forum maken, maar dus wel de link van het meldpunt plaatsen. Dat was ook goed. Ik heb zelfs 2 jonge meiden ervan behoed niet hetzelfde lot als het onze te hebben. Zo blij was ik daarmee!
Laten we het gewoon zoveel mogelijk op andere manieren proberen. Kaartjes in lingeriezaken, ziekenhuizen weet ik veel waar. Via contacten op hyves, twitter weet ik veel meer. Het komt wel goed joh. De vrouwen die ons echt nodig hebben, zullen de weg naar dit forum wel vinden.
En wacht maar, wie het laatst lacht, lacht nog altijd het hardst! En wat zullen we lachen straks! Hier vast een voorproefje: