Monobloc fotos vol schimmels!!!! Schokkend

Lees informatie of stel vragen.
Lonastar

Ongelezen bericht 06 jul 2021 03:14

E6C6B13E-AC19-4406-B0D8-950ADF163D6C.jpeg
Even over Monobloc, die zogenaamd veilig zijn..... in 1998 bewust voor deze nieuwe destijds Mercedes (want geen siliconen dat wilde ik bewust niet destijds en rontgen doorlaatbaar) onder de protheses gekozen. Geopereerd door Dr. Linda Visser in Bergman Clinic Bilthoven. Ze kwam nog voorbij in de docu moordtieten maar inmiddels zijn volgens mij de monobloc ook uit de handel dacht ik? Doordat ik toch angst had voor lekken, en zaken las over schimmel in de prothese, (en ik een pijnklachten had) heb ik bij mijn wissel en borstlift in 2005 bewust niet meer gekozen voor Monobloc maar CUI CML cohesief want kon niet lekken (dream on nu he weten we wel beter). de McGhan anatomisch (toen heel populair waren vanwege mijn cosmetische issues geen optie). De monoblocs kwamen er zonder ruptuur uit. Echter als ze nieuw zijn zijn ze heel mooi blauw ter illustratie heb ik een splinternieuwe die ik 4 jaar per toeval heb verkregen toegevoegd). Bij explantatie waren ze gelig en de vulling was wat troebel. Monobloc moet buiten het lichaam in vocht worden bewaard( ook bizar) maar dat heb ik met mijn oude protheses niet gedaan. Ze zijn inmiddels 16 jaar oud maar waren na 1 jaar buiten mijn lichaam al verhard, verschrompeld en de vulling volledig "verdwenen" wat bleef waren brokjes schimmels en harde stukken. Kun je nagaan als de prothese buiten je lichaam zo opdroogt hoe een vocht deze dus aan je lichaam onttrekken om "zacht" te blijven. Dat geeft toch te denken he...... Ik heb in 2005 tevens een geheel nieuwe monobloc sample gekregen, dus is niet uit een lichaam gekomen. Die heb ik denk ik 3 jaar in een waterbakje gehad om uitdrogen te voorkomen maar wat er gebeurde is dat het water was "verdampt ofzo" maar de inhoud van de prothese ook, en die zit ook vol met bruine brokstukken dus die monobloc vulling wil je toch niet in je lijf hebben? Ik voeg fotos toe ter illustratie. Zo jammer dat ik die fotos en dit proces destijds niet heb vastgelegd. Maar gelukkig heb ik mijn prothesetas (zie mijn voorstel posting) bewaard godzijdank. ook gek dat op de doos een soort van tot datum staat 2016 tot 2021???
Bijlagen
E585A54F-816F-4D1A-83FA-130DB6C948F4.jpeg
35B11BD2-8EF1-4D97-9D51-4DB5C44DA1FB.jpeg
9C1015F7-72FA-402D-B6C1-662BED725CC3.jpeg
1998 BV monobloc hydrogel r 240 cc l 260 cc (gaandeweg pijnklacht)
2015 Prothesewissel met borstlift
CUI rond cohesief Laag Profiel r 335 cc l 395 cc
gaandeweg diverse klachten
2021 Explantatieplannen met borstlift :idea:
Juli 2021 gediagnosticeerd met Asia/BII
September 2021 explantatie vergoeding in aanvraag
29 november 2021 explantatie en borstlift dr. Stolarczyrk Bovenij Amsterdam
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 jul 2021 09:30

Hoi, dank je voor je foto's en je tekst! Zeer waardevol!
Voor mij is het echter niet schokkend meer. Na 10 jaar in de materie, heb ik de meest bizarre dingen voorbij zien komen, helaas..

Dat de blauwe kleur verdwijnt, zien we vaker bij Monoblocs. En dat ze gelig worden ook. Ook siliconen implantaten worden gelig. Dit komt door je eigen lichaamseiwitten die in de implantaten terecht komen en zorgen voor allerlei reacties met het materiaal.

Vreselijk hè al die schimmels! Om te bedenken dat dit dus ook IN je lichaam gebeurt! :shock:

Ik zal je topic naar het Monobloc deel verplaatsen, ok? Er waren in het verleden veel vrouwen die toch weer kozen voor een wissel met Monobloc. Gelukkig nu veel minder, maar na de uitzending Moordtieten, heeft Linda Visser vrouwen wel weer op het verkeerde been gezet en gaan ze voor zoutwater protheses :(

Monobloc is overigens weer verkrijgbaar. Stom he?

Liefs! <3
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 jul 2021 09:32

Heb hem ook gelijk even sticky gemaakt, dus hopelijk schrikt het vrouwen af ;)
Lonastar

Ongelezen bericht 06 jul 2021 12:29

Luna MKS schreef:
06 jul 2021 09:30
Hoi, dank je voor je foto's en je tekst! Zeer waardevol!
Voor mij is het echter niet schokkend meer. Na 10 jaar in de materie, heb ik de meest bizarre dingen voorbij zien komen, helaas..

Dat de blauwe kleur verdwijnt, zien we vaker bij Monoblocs. En dat ze gelig worden ook. Ook siliconen implantaten worden gelig. Dit komt door je eigen lichaamseiwitten die in de implantaten terecht komen en zorgen voor allerlei reacties met het materiaal.

Vreselijk hè al die schimmels! Om te bedenken dat dit dus ook IN je lichaam gebeurt! :shock:

Ik zal je topic naar het Monobloc deel verplaatsen, ok? Er waren in het verleden veel vrouwen die toch weer kozen voor een wissel met Monobloc. Gelukkig nu veel minder, maar na de uitzending Moordtieten, heeft Linda Visser vrouwen wel weer op het verkeerde been gezet en gaan ze voor zoutwater protheses :(

Monobloc is overigens weer verkrijgbaar. Stom he?

Liefs! <3
Ongelofelijk dat de monoblocs weer gebruikt mogen worden😱en dat Linda Visser (die overigens mijn monoblocs in 1998 heeft gezet) ook deze nog promoot is echt shocking….daarbij is de envelop van siliconen dus blijft om het even….
1998 BV monobloc hydrogel r 240 cc l 260 cc (gaandeweg pijnklacht)
2015 Prothesewissel met borstlift
CUI rond cohesief Laag Profiel r 335 cc l 395 cc
gaandeweg diverse klachten
2021 Explantatieplannen met borstlift :idea:
Juli 2021 gediagnosticeerd met Asia/BII
September 2021 explantatie vergoeding in aanvraag
29 november 2021 explantatie en borstlift dr. Stolarczyrk Bovenij Amsterdam
Plaats reactie

Terug naar “Info en vragen”