Voorstellen: 14 jaar implantaten McGhan 410 en kinderwens
Wat zielig!
Sterkte Marie! <3 <3 <3
Sterkte Marie! <3 <3 <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Hoi Marie
Jeetje wat vervelend!
Ik had ook dat ik snel geholpen wilde worden toen ik had besloten dat ze eruit moesten.
Waarom mag niemand het weten in je familiekring?
Ik heb het vroeger ook lang verborgen gehouden.
Nu vertel ik het wel. Zelfs laatst tegen iemand die ik soms tegen kom met de honden uitlaten
Ik krijg alleen maar goeie reacties.
Het is nu bijna zes weken geleden; het wondvocht verdween na 3 weken ongeveer en het volume ook.
Ik lees regelmatig hier dat het alleen maar mooier wordt met tijd; maar mn rechterborst is er niet zo heel mooi gaan uitzien.
En is nog steeds best pijnlijk; ik kan geen sportbh meer aan. Na 3 weken ben ik daarmee gestopt en doe ik alleen hemdjes aan.
Maar ik het is me enorm meegevallen hoor na 16 jaar implantaten en ben enorm blij dat ik eraf ben.
Ik kan veel kleding van vroeger weer aan en het maakt jonger
Jeetje wat vervelend!
Ik had ook dat ik snel geholpen wilde worden toen ik had besloten dat ze eruit moesten.
Nu vertel ik het wel. Zelfs laatst tegen iemand die ik soms tegen kom met de honden uitlaten
Het is nu bijna zes weken geleden; het wondvocht verdween na 3 weken ongeveer en het volume ook.
Ik lees regelmatig hier dat het alleen maar mooier wordt met tijd; maar mn rechterborst is er niet zo heel mooi gaan uitzien.
En is nog steeds best pijnlijk; ik kan geen sportbh meer aan. Na 3 weken ben ik daarmee gestopt en doe ik alleen hemdjes aan.
Maar ik het is me enorm meegevallen hoor na 16 jaar implantaten en ben enorm blij dat ik eraf ben.
Ik kan veel kleding van vroeger weer aan en het maakt jonger
Hoi Lala,Lala schreef: ↑01 feb 2021 21:38Hoi Marie
Jeetje wat vervelend!
Ik kan veel kleding van vroeger weer aan en het maakt jonger![]()
Ik vertel het aan niemand, omdat mijn familieleden helaas snel veroordelend zijn. Dit heb ik al een paar keer meegemaakt. Ik vind het knap van je dat je het durft te vertellen en ik ben blij voor je dat je goede reacties hebt gehad.
Wat vervelend dat je nog steeds pijn hebt. Ik hoop voor je dat het snel wegtrekt.
Leuk dat je kleding van vroeger weer aan kan!
Liefs Marie
Hoi,
Nee helaas nog steeds geen datum. Dr. Kappel zei vorig jaar dat het waarschijnlijk januari of februari zou worden, maar nog niks gehoord. Ik weet ook niet hoelang van tevoren je een datum hoort, dus ik wacht het maar af. Ik had vandaag nog wel gebeld, maar de assistente kon mij geen antwoord geven, omdat dr. Kappel de planning maakt. Ze adviseerde om haar te mailen, maar ik had haar halverwege januari ook al gemaild en de reactie was dat als ze een datum zou hebben, ik het te horen zou krijgen. Ik wil haar niet weer lastigvallen, maar het wachten op een datum is best slopend.
Liefs Marie
Ik heb een datum! Op zaterdag 6 maart word ik geopereerd. Aankomende zaterdag heb ik de pre-operatieve screening, dus ik hoop dat ik dan heelhuids in Amsterdam aankom met al die sneeuw
(Het is nogal een eind rijden voor mij namelijk.)
Ik ben zo blij dat ik nu een datum heb, maar ook erg zenuwachtig!
Ik ben zo blij dat ik nu een datum heb, maar ook erg zenuwachtig!
Hi Marie,Marie schreef: ↑09 jan 2021 20:20Hoi Trudie,Trudie schreef: ↑09 jan 2021 19:00Marie..hier ook "gewoon" een mamografie gehad jaren geleden ...zie bij mijn topic..ik hoop echt dat bij de aanloop naar het verwijderen niet blijkt dat er iets gescheurd is..![]()
Ging je borstvoeding goed trouwens destijds..ik had een extreme asymmetrie en ik wist niet meer in hoeverre er ook echt gesneden is in grootste borst tijdens de correctie. Ik heb me voorbereid op borstvoeding geven met dit https://www.borstvoeding.com/artikelen/ ... v-hulpset/
Helaas door moeizame start van mijn zoon nooit gebruikt..wel gedoneerd later aan een lactatiekundige die hier nog nooit van gehoord had..
Wat vervelend dat je een mammografie had gehad. Ik ben blij dat ik wist dat het absoluut niet mocht, dus dat ik er nooit 1 gehad heb. Ik vind het echt schandalig dat er mammografieën worden gedaan bij vrouwen met implantaten.
De borstvoeding kwam in het begin wat moeizaam op gang, dus moest toen wel wat bijvoeden. Het voeden ging, nadat een lactatiekundige langs was geweest, uiteindelijk goed. Helaas werd het een stuk minder toen mijn verlof voorbij was, dus toen heb ik weer moeten bijvoeden.
Bedankt voor je link. Volgens mij staat hier ook wat over geschreven in het borstvoedingsboek dat ik heb. Een eventuele volgende keer pak ik heel wat dingen anders aan als het om borstvoeding gaat.
Liefs Marie
Ik kom zomaar binnen vallen. Hoezo mogen mammografieën niet bij vrouwen met implantaten?
Ik heb die laatste namelijk gehad..
Liefs
Hoi,Veertje schreef: ↑09 feb 2021 19:15Hi Marie,Marie schreef: ↑09 jan 2021 20:20Hoi Trudie,Trudie schreef: ↑09 jan 2021 19:00Marie..hier ook "gewoon" een mamografie gehad jaren geleden ...zie bij mijn topic..ik hoop echt dat bij de aanloop naar het verwijderen niet blijkt dat er iets gescheurd is..![]()
Ging je borstvoeding goed trouwens destijds..ik had een extreme asymmetrie en ik wist niet meer in hoeverre er ook echt gesneden is in grootste borst tijdens de correctie. Ik heb me voorbereid op borstvoeding geven met dit https://www.borstvoeding.com/artikelen/ ... v-hulpset/
Helaas door moeizame start van mijn zoon nooit gebruikt..wel gedoneerd later aan een lactatiekundige die hier nog nooit van gehoord had..
Wat vervelend dat je een mammografie had gehad. Ik ben blij dat ik wist dat het absoluut niet mocht, dus dat ik er nooit 1 gehad heb. Ik vind het echt schandalig dat er mammografieën worden gedaan bij vrouwen met implantaten.
De borstvoeding kwam in het begin wat moeizaam op gang, dus moest toen wel wat bijvoeden. Het voeden ging, nadat een lactatiekundige langs was geweest, uiteindelijk goed. Helaas werd het een stuk minder toen mijn verlof voorbij was, dus toen heb ik weer moeten bijvoeden.
Bedankt voor je link. Volgens mij staat hier ook wat over geschreven in het borstvoedingsboek dat ik heb. Een eventuele volgende keer pak ik heel wat dingen anders aan als het om borstvoeding gaat.
Liefs Marie
Ik kom zomaar binnen vallen. Hoezo mogen mammografieën niet bij vrouwen met implantaten?
Ik heb die laatste namelijk gehad..
Liefs
Er is een topic over dit onderwerp: viewtopic.php?f=89&t=1448&p=36802&hilit ... fie#p36802
Hopelijk heb je er wat aan.
Liefs Marie
Hoi
Sinds vorige week 100% weer aan het werk.
Gaat Opzich wel goed, heb alleen wel meer pijn aan mijn borsten. Misschien komt door dat ik lichamelijk zwaar werk heb en de spieren ook weer aan het werk moeten..?
Verder zijn een aantal klachten weg en een aantal nog aanwezig. Afwachten hoe dat zich gaat ontwikkelen.
X